„John Lewis“ Kalėdų startas: sentimentalus, tačiau neįprastas prekybininkei
Kaip ir kasmet, reklama susilaukė skirtingų vertinimų ir nuomonių, palaikančių ir kritikuojančių, kad šį kartą reklamoje nematome įprastos prekybininkei kuriamos kalėdinės magijos.
„Bjauru, ar ne? Šokiruojanti „John Lewis“ kalėdinė reklama iš tikrųjų yra apie ... apsipirkimą. Kur graudinanti istorija apie vienišą žmogų Mėnulyje? O kur ausį glostanti fortepijono baladė?“, – retoriškai klausiama theguardien.com publikacijoje.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai