Pasiruošę pokyčiams? Naujos galimybės „Pmax“ kampanijose ir „Chat GPT“ paieška
Jų išnaudojimas gali turėti reikšmingą įtaką rinkodaros strategijų rezultatams. Tad akivaizdu, kad siekiant sėkmės (o kartais paprasčiausio verslo išlikimo), ignoruoti naujoves būtų tiesiog per drąsu.
Kalbant apie praėjusį mėnesį, dėmesio vertų skaitmeninės rinkodaros naujienų nuskambėjo ne viena: nuo svarbaus pokyčio „Performance Max“ („Pmax“) kampanijose, naujo tipo auditorijų „Google Ads“ ir reklamos efektyvumui didinti skirto kampanijų tipo „TikTok“ iki „Meta“ dar tik testuojamų bei jau išleidžiamų naujų reklamos funkcijų ir „ChatGPT“ paieškos variklio. Taigi, kokius svarbiausius aspektus vertėtų žinoti?
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai