Rinkodara
Rinkodara
Rinkodara
Rinkodara
Rinkodara
2024-11-13 05:45

Pasiruošę pokyčiams? Naujos galimybės „Pmax“ kampanijose ir „Chat GPT“ paieška

Nuotraukos autorius – „Whatabout agency“.
Nuotraukos autorius – „Whatabout agency“.
Šiuolaikiniame rinkodaros pasaulyje konkurencinė kova dėl klientų dėmesio tampa vis aršesnė. Savo ruožtu technologijų milžinės, tokios kaip „Google“ ir „Meta“, nenuilsdamos kuria naujas funkcijas, padedančias verslams pasiekti savo auditorijas tiksliau, efektyviau ir asmeniškiau.

 Jų išnaudojimas gali turėti reikšmingą įtaką rinkodaros strategijų rezultatams. Tad akivaizdu, kad siekiant sėkmės (o kartais paprasčiausio verslo išlikimo), ignoruoti naujoves būtų tiesiog per drąsu.

Kalbant apie praėjusį mėnesį, dėmesio vertų skaitmeninės rinkodaros naujienų nuskambėjo ne viena: nuo svarbaus pokyčio „Performance Max“ („Pmax“) kampanijose, naujo tipo auditorijų „Google Ads“ ir reklamos efektyvumui didinti skirto kampanijų tipo „TikTok“ iki „Meta“ dar tik testuojamų bei jau išleidžiamų naujų reklamos funkcijų ir „ChatGPT“ paieškos variklio. Taigi, kokius svarbiausius aspektus vertėtų žinoti?

52795
130817
52791