Rinkodara
Rinkodara
Rinkodara
Rinkodara
Rinkodara
2024-09-08 19:25

Dėmesio besireklamuojantiems: „TikTok“ reklama jau čia. O kas naujo iš „Google“?

„Midjourney“ pagalba sukurta vizualizacija.
„Midjourney“ pagalba sukurta vizualizacija.
Rugsėjis jau nuo mažų dienų mums siejasi su naujomis pradžiomis ir mokymusi. Nesuklysime pasakydami, jog abu šie dalykai itin glaudžiai susiję ir su verslu – ypač tokiu, kuris nuolat auga ir tobulėja. Besidomintiems skaitmenine rinkodara praėjęs mėnuo atnešė nemažai naujienų, o kartu ir dalykų, kuriuos verta išmokti.

Kone smagiausia žinia atskriejo iš socialinio tinklo „TikTok“, su kuria atsivėrė didelės reklamos galimybės. Naujienų (tiek puikių, tiek galbūt prastesnių) rugpjūčio mėnesį nepašykštėjo ir „Google“: pristatė naują tikslinės auditorijos nustatymo galimybę, pašalino vieną iš „Looker Studio“ ataskaitos laukų, įdiegė automatinę nuotraukų parinkimo funkciją ir išleido vieną didesnių algoritmo atnaujinimų. Nesinori praleisti kažko svarbaus? Tuomet pasikalbame plačiau.

Mokama reklama „TikTok“ ir didelės galimybės verslui

Į „TikTok“ platformą, turinčią daugiau nei 1 mlrd. aktyvių naudotojų visame pasaulyje ir 150 mln. tik Europoje, nors ir ne itin drąsiai, žengia vis daugiau prekių ženklų Lietuvoje. Jei apie tai dar tik svarstome, verta žinoti, jog nuo šiol tam priežasčių – tik dar daugiau.

52795
130817
52791