Dėmesio besireklamuojantiems: „TikTok“ reklama jau čia. O kas naujo iš „Google“?
Kone smagiausia žinia atskriejo iš socialinio tinklo „TikTok“, su kuria atsivėrė didelės reklamos galimybės. Naujienų (tiek puikių, tiek galbūt prastesnių) rugpjūčio mėnesį nepašykštėjo ir „Google“: pristatė naują tikslinės auditorijos nustatymo galimybę, pašalino vieną iš „Looker Studio“ ataskaitos laukų, įdiegė automatinę nuotraukų parinkimo funkciją ir išleido vieną didesnių algoritmo atnaujinimų. Nesinori praleisti kažko svarbaus? Tuomet pasikalbame plačiau.
Mokama reklama „TikTok“ ir didelės galimybės verslui
Į „TikTok“ platformą, turinčią daugiau nei 1 mlrd. aktyvių naudotojų visame pasaulyje ir 150 mln. tik Europoje, nors ir ne itin drąsiai, žengia vis daugiau prekių ženklų Lietuvoje. Jei apie tai dar tik svarstome, verta žinoti, jog nuo šiol tam priežasčių – tik dar daugiau.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai