2024-08-18 13:29

Vertingiausi pasaulyje prekių ženklai

VŽ koliažas
VŽ koliažas
Vertingiausių pasaulio ženklų reitinge 2024 m. „Apple“ aplenkė „Amazon“. Apskaičiuota, kad technologijų milžinės prekės ženklo vertė pasiekė apie 516,6 mlrd. USD, o kitos technologijų bendrovės „Amazon“ vertė sudaro 308,9 mlrd. USD, rodo tyrimų bendrovės „Statista“ skaičiavimai.

Atidžiau pažvelgus į 2024 m. prekių ženklų reitingą matyti, kad pirmajame dešimtuke dominuoja JAV technologijų prekių ženklai. Jau ir 2023 m. reitinge buvo ryški tendendija, kad tarp 100 vertingiausių prekių ženklų visame pasaulyje didžiausią vertę turėjo verslo technologijų ir paslaugų platformų pramonė, o vartotojų technologijų ir paslaugų platformos užėmė antrąją vietą.

Prekės ženklo vertė – tai rinkodaros pramonėje vartojamas terminas, apibūdinantis prekės ženklų vertę. Šis terminas grindžiamas prielaida, kad gerai žinomo prekės ženklo produktai gali atnešti daugiau pajamų nei mažiau žinomo prekės ženklo produktai. 

52795
130817
52791