Rinkodara
Rinkodara
Rinkodara
Rinkodara
Rinkodara
2024-05-07 08:45

Vėlyvieji pusryčiai: „Meta“ serviruoja karštą, „Google“ vėstančius sausainukus, užstalėje – diskusijos

DALL-E vizualizacija.
DALL-E vizualizacija.
Jei balandį būtų vykę didžiųjų skaitmeninės rinkodaros žaidėjų vėlyvieji pusryčiai, atnaujintas pavasario meniu priverstų susižvalgyti. „Meta“ pateikė dirbtinio intelekto (DI) turinio žymėjimo naujieną, o „Google“ pripažino: trečiųjų šalių sausainukai, tiksliau, karštas jų šalinimo klausimas, vėsta. Bet jų lėkštėje netrūko ir kitų kontroversiškų skonių: komentaras apie (nebe)aktualų kokybiškų nuorodų gausa kuriamą interneto svetainių autoritetą; e. verslams svarbūs „Google Ads“ pasikeitimai.

Kas nepasikeitė? Kol didieji žaidėjai dalinasi pokyčiais, užstalėje netrūksta juos kvestionuojančių diskusijų. Bet apie viską iš pradžių. Ką sužinojome balandį, kas iš to e. verslams bei jų rinkodaros kuluarams? Apžvelkime.

„Meta“ pateikia karštų naujienų: būtina suklusti tiems, kurie naudoja DI.

52795
130817
52791