2024-03-24 14:00

„Kakės Makės“ planuose – nebe vien vaikų auditorija

Sandra Kalėdienė, „Kakės Makės“ prekės ženklų vystymo vadovė. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Sandra Kalėdienė, „Kakės Makės“ prekės ženklų vystymo vadovė. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Pernai kino teatruose pasirodęs „Kakės Makės“ filmas leido bendrovei diversifikuoti veiklą: atnešė ir papildomų pajamų šaltinių, augino ir pagrindinį licencinį verslą. Šiemetiniuose planuose – ne mažesnės ambicijos.

Sandra Kalėdienė, „Kakės Makės“ vystytoja, teigia, kad prekės ženklas pastaraisiais metais įsuko pagreitį visose kategorijose: ir mažmeninės prekybos partnerystėse, ir plėtojant bendradarbiavimą su TOP Lietuvos įmonėmis, ir turinio, renginių bei produktų kūrime.

Bendrovės licencinio verslo pajamos per metus augo 18%.

52795
130817
52791