2023-10-23 18:05

Interneto liūnas: kodėl vartotojai nepamato jūsų reklamos

Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Reklama internete – vienas dažniausiai prekių ženklų naudojamų komunikacijos kanalų, tačiau verslai čia daro ir nemažai klaidų, nes tyrimai rodo, kad net 86% visų reklamos kampanijų internete nepasiekia penktadalio tikslinės auditorijos.
  • Kokie veiksniai lemia, kad reklama internete prastai identifikuojama.
  • Dažnai reklama atsiduria ten, kur yra nepamatoma.
  • Reklamų margumyne daugiausia išlošia didžiausias kategorijos prekių ženklas.

Jurgis Barila, žiniasklaidos planavimo agentūros „Inspired UM“ skaitmeninių strategijų vadovas, teigia, kad tokias išvadas leidžia daryti tyrimų bendrovės „Kantar“ interneto reklamos monitoringo duomenys („Kantar Metrix“ tyrimas), taip pat ir agentūros ne vienus naudojama „Media in Mind“ reklamos kampanijų efektyvumo analizė.

52795
130817
52791