Interneto liūnas: kodėl vartotojai nepamato jūsų reklamos

- Kokie veiksniai lemia, kad reklama internete prastai identifikuojama.
- Dažnai reklama atsiduria ten, kur yra nepamatoma.
- Reklamų margumyne daugiausia išlošia didžiausias kategorijos prekių ženklas.
Jurgis Barila, žiniasklaidos planavimo agentūros „Inspired UM“ skaitmeninių strategijų vadovas, teigia, kad tokias išvadas leidžia daryti tyrimų bendrovės „Kantar“ interneto reklamos monitoringo duomenys („Kantar Metrix“ tyrimas), taip pat ir agentūros ne vienus naudojama „Media in Mind“ reklamos kampanijų efektyvumo analizė.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai