KOG rinkodaros ir komunikacijos mokslų institutas įsteigtas Latvijoje

Šešerius metus Lietuvoje veikiantis KOG rinkodaros ir komunikacijos mokslų institutas, vykdantis rinkodaros efektyvumo matavimus, tyrimus ir mokymus, atidaro dukterinę bendrovę KOG Institute Latvijoje. Per metus planuojama ją išauginti iki 10 žmonių komandos ir užpildyti specializuotų rinkodaros tyrimų nišą.
Kaip ir Lietuvoje, Baltijos šalyse siekiame pirmauti rinkodaros diagnostikos, prekės ženklui svarbių KPI (pagrindinių veiklos rodiklių) kūrimo ir pažangos matavimo srityse. Latvijos rinka yra panašioje situacijoje, kokioje buvo Lietuva prieš keletą metų. Nors čia veikia kelios rinkos tyrimų įmonės, specializuotų rinkodaros produktų, įskaitant neurorinkodaros, mažmeninės prekybos plotų optimizavimo ir kitų tyrimų bei mokymų trūksta, išplatintame pranešime teigia Eleonora Šeimienė, KOG instituto direktorė.
KOG rinkodaros ir komunikacijos mokslų institutas Lietuvoje dirba su tokiais prekių ženklais kaip Telia, Swedbank, If ir kitais.
Pasak Latvijos KOG Institute vadovės Evos Kieperszo, Latvijoje institutas jau yra užmezgęs ryšius su kai kuriomis šalies pramonės lyderėmis.
Daugelis Latvijos pramonės šakų ir įmonių ieško naujų būdų pagerinti rinkodarą. Augančiai vietos profesionalų bendruomenei reikia ir tarptautiniu mastu pripažintų metodikų, ir vietinių įžvalgų. Dabartiniams KOG instituto klientams, vykdantiems veiklą visose Baltijos šalyse, konsultacijos ir aptarnavimas Latvijoje taip pat bus vertinga paslauga, kalba E. Kieperszo.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Rinkodara
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti