Vasaros aštriausi verslo mūšiai, o kartu ir reklamų karai

Tokius duomenis pateikia reklamų tyrimus atliekanti bendrovė „Synopticom Ad Research“, kas ketvirtį atliekanti įsimintiniausių ir emociškai patraukliausių TOP 10 reklamų analizę.
VŽ primena, kad aštrūs prekybininkų mūšiai dominavo ir pavasarinių reklamų tyrime – įsimintiniausios pavasario reklamos titulas atiteko humoristiniam „Tele2“ klipui, tačiau dešimtuke karaliavo maisto produktai ir juos parduodantys prekybos tinklai: tokių reklamų buvo 8 iš 11-os.
Tik iki rugsėjo 30 d.
fiziniams asmenims nuo 18 Eur/mėn.
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai