2023-08-14 18:08

Vasaros aštriausi verslo mūšiai, o kartu ir reklamų karai

VŽ koliažas.
VŽ koliažas.
Septynios iš 11-os labiausiai lietuviams šią vasarą įsiminusių reklamų priklauso maisto prekybos tinklams. Tai jau atspindi tendenciją, kad būtent šiame segmente pastaruoju metu aštriausia konkurencija – įdomiausi ir aštriausi verslo mūšiai, o kartu ir intensyvios reklamų kovos.

Tokius duomenis pateikia reklamų tyrimus atliekanti bendrovė „Synopticom Ad Research“, kas ketvirtį atliekanti įsimintiniausių ir emociškai patraukliausių TOP 10 reklamų analizę.

VŽ primena, kad aštrūs prekybininkų mūšiai dominavo ir pavasarinių reklamų tyrime – įsimintiniausios pavasario reklamos titulas atiteko humoristiniam „Tele2“ klipui, tačiau dešimtuke karaliavo maisto produktai ir juos parduodantys prekybos tinklai: tokių reklamų buvo 8 iš 11-os.

52795
130817
52791