2022-12-25 17:18

„Epica“ sidabro apdovanojimas už kalėdinę reklamą „Telią“ pasivijo po metų

Stop kadras iš klipo.
Stop kadras iš klipo.
Pernykštė telekomunikacijų bendrovės „Telia Lietuva“ kalėdinės kampanijos reklama „Kaimynai“ įvertinta tarptautiniuose „Epica“ apdovanojimuose.

Sidabro apdovanojimas telekomunikacijų bendrovės klipui skirtas komunikacijos ir viešųjų paslaugų kategorijoje.

„Pandemijos metų išvargintos ir susipriešinusios visuomenės susitaikymo idėja prieš Kalėdas buvo atpažinta ir pripažinta pasauliniuose reklamos konkursuose. Tačiau tai nėra vien „Telia“ ar mūsų kūrybinių partnerių „Milk“ pasiekimas, tai ir visos Lietuvos reklamos rinkos pripažinimas. Šiemetiniuose „Epic Award“ apdovanojimuose esame vieninteliai iš Lietuvos, o estus sveikiname gavus bronzos apdovanojimą“, – išplatintame pranešime teigia Jurgita Kojenets, „Telia“ prekės ženklo vadovė.

Reklaminį klipą režisavo pasaulyje pripažintas vokiečių režisierius Axelis Laubscheris, savo kolekcijoje turintis daugybę tarptautinių apdovanojimų, tarp jų – ir tris Kanų liūtus. Filmavimu rūpinosi operatorius Fredrikas Backaras, sukaupęs patirtį ne tik reklamų filmavime, bet ir prisidėjęs prie tokių filmų kaip „Mergina su drakono tatuiruote“, „Pagrobti poną Heinekeną“ ir kt. Reklaminio klipo gamyba rūpinosi „Some Films“.

Tai ne pirmas laimėjimas, kurį „Telia“ gavo už šį klipą. 

„Kaimynai“ „AdForum PHNX“ apdovanojimuose laimėjo sidabrą už geriausią muzikos panaudojimą, o taip pat įtraukta į geriausių darbų sąrašą režisūros ir kinematografijos kategorijoje. „ADC New York“ apdovanojimuose reklama pateko tarp geriausių darbų reklaminio filmo režisūros kategorijoje. 

„Baltic Best“ apdovanojimuose projektas apdovanotas auksu geriausio reklaminio filmo kategorijoje, o „ADC Lietuva“ apdovanojimuose įvertintas sidabru TV ir kino kategorijoje.

Pasak Rimanto Stanevičiaus, kūrybinės agentūros „Milk“ kūrybos vadovo, smagu, kad sidabrą klipas laimėjo tradicinėje sunkiasvorių kategorijoje, kur varžosi globalūs prekės ženklai su reklamos kampanijomis, į kurias paprastai tik lygiuojamasi.

„Epica Awards“, vieni seniausių kūrybingumo apdovanojimų, iš kitų reklamos festivalių išsiskiria tuo, kad komisija, vertinanti pateiktus darbus, sudaryta ne iš rinkodaros ekspertų, o iš žurnalistų, rašančių komunikacijos ir rinkodaros temomis.

„Epica“ apdovanojimai rengiami nuo 1987 m.

Apie šiemetines telekomunikacijų bendrovių kalėdines reklamas skaitykite čia.

52795
130817
52791