2022-11-10 05:45

Išskirtiniai prekių ženklų elementai: ką daryti, kad reklama būtų atpažįstama

Dr. Eleonora Šeimienė, KOG instituto vadovė. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Dr. Eleonora Šeimienė, KOG instituto vadovė. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Pusė Lietuvoje transliuojamų reklamų yra neatpažįstamos – 49% respondentų, kurie prisimena matę reklamą, negali teisingai atpažinti pristatyto prekių ženklo, rodo KOG instituto reklamos efektyvumo tyrimas.
  • Prekių ženklai dažnai pralošia nežinodami, kokie yra jų išskirtiniai elementai.
  • Būtina stebėti savo konkurentus, neretai jie pasisavina prekių ženklo elementus.
  • Raudonas „Maximos“ elementas „X“ yra unikalus prekių ženklo elementas.
  • Arvydą Sabonį. Nors krepšinio legenda Arvydas Sabonis jau nebematomas „Lidl“ komunikacijoje, žmonės vis dar jį atpažįsta kaip „Lidl“ veidą.
  • Vienas elementas nenuties kelio į sėkmę – efektyviausiai veikia keleto elementų komplektas.
52795
130817
52791