„Surfshark“ sėkmės istorija: kaip suprasti, kurių karų geriau nekariauti

- Kaip „Surfshark“ per pusantrų metų pavyko atsistoti tarp didžiausių kategorijos prekių ženklų pasaulyje.
- Kaip pasiskirsto rinkodaros komandos ir kaip matuojami jų tikslai.
- Kitoks požiūris į nuomonės formuotojų rinkodarą.
- Kada startuoliui reikia pradėti galvoti apie kitus komunikacijos kanalus, ne vien skaitmeninę erdvę.
- Kaip išlaviruoti: viena vertus, kaip turėti stuburą, tačiau kartu ir suprasti, kurių karų neverta kariauti.
podcast::5aIkVzJw
Tik iki rugsėjo 30 d.
fiziniams asmenims nuo 18 Eur/mėn.
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai