2022-07-14 08:45

„Surfshark“ sėkmės istorija: kaip suprasti, kurių karų geriau nekariauti

Regimantas Urbanas, „Surfshark“ rinkodaros vadovas. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Regimantas Urbanas, „Surfshark“ rinkodaros vadovas. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Lietuviškam virtualių privačių tinklų (VPN) sprendimų startuoliui „Surfshark“ per pusantrų metų pavyko atsistoti tarp penkių didžiausių šios kategorijos prekės ženklų. Prie augimo prisidėjo tai, kad bendrovė užčiuopė, į kurį vartotoją yra orientuota, netipiškai komunikavo ir pasiūlė konkurencingą kainodarą.
  • Kaip „Surfshark“ per pusantrų metų pavyko atsistoti tarp didžiausių kategorijos prekių ženklų pasaulyje.
  • Kaip pasiskirsto rinkodaros komandos ir kaip matuojami jų tikslai.
  • Kitoks požiūris į nuomonės formuotojų rinkodarą.
  • Kada startuoliui reikia pradėti galvoti apie kitus komunikacijos kanalus, ne vien skaitmeninę erdvę.
  • Kaip išlaviruoti: viena vertus, kaip turėti stuburą, tačiau kartu ir suprasti, kurių karų neverta kariauti.

podcast::5aIkVzJw

52795
130817
52791