2022-07-12 18:16

4 darbo dienų savaitė: ne viskas romantiška, bet sniego gniūžtė ridenasi greitai

Arūnas Kemežys, žiniasklaidos planavimo „Open Agency“ vadovas, ir Giedrė Ona Šileikytė, kūrybinės reklamos agentūros „Autoriai“ vadovė. VŽ koliažas.
Arūnas Kemežys, žiniasklaidos planavimo „Open Agency“ vadovas, ir Giedrė Ona Šileikytė, kūrybinės reklamos agentūros „Autoriai“ vadovė. VŽ koliažas.
Viešumoje vyraujantį keturių darbo dienų savaitės optimizmą reikėtų vertinti su protinga atsarga – ne visoms profesijoms ir organizacijoms tai tinka, teigia čia eksperimentavę verslai. Vis tik bandančiųjų gretos didėja, kai kurie šį sprendimą renkasi vasaros mėnesiais, o štai bendrovėje Vilniaus šilumos tinklai, kurie vieni pirmųjų Lietuvoje išbandė tokį modelį, šiandien taip dirba jau 80% darbuotojų.
  • Kokius iššūkius sprendė, įvedę keturių dienų darbo savaitę.
  • Mažojo savaitgalio nuotaikos komandas dažnai aplankydavo jau trečiadienį.
  • Keturių darbo dienų savaitės optimizmą siūlo vertinti su protinga atsarga, siūlo leisti patiems darbuotojams pabandyti ir įsivertinti.
  • Primena, kad lūkestis kokybei sutrumpėjus darbo dienų savaitei nemažėja.

Arūnas Kemežys, žiniasklaidos planavimo „Open Agency“ vadovas, VŽ teigia, kad keturių darbo dienų savaitę agentūros veikloje jau taiko trečią vasarą iš eilės, ją pradeda nuo Joninių ir tęsia iki rugpjūčio pabaigos.

52795
130817
52791