Interneto reklama karo akivaizdoje: mažėjo NT komunikacijos, sprogo kelionių pasiūla

- Kuklesnes NT komunikacijos apimtis greičiausiai lėmė ir taip didelė paklausa, kurios nebuvo reikalo kaitinti reklama.
- Į viršų šoko sektoriai, susiję su anksčiau apribotomis paslaugomis: tai kinas, kelionės, renginiai, teatras.
- Skaitmeninėje erdvėje ir toliau dominavo mažmeninės prekybos reklama.
- E. prekybininkai reklamavosi maždaug ketvirtadaliu mažiau nei pernai, per patį pandemijos įkarštį.
Giedrė Juronienė, „Kantar“ medijų ir reklamos stebėsenos tyrimų vadovė, pabrėžia, kad per pirmuosius šių metų mėnesius, palengva slopstant pandemijos gniaužtams, labiausiai į viršų šoko sektoriai, susiję su anksčiau apribotomis paslaugomis: tai kinas, kelionės, renginiai, teatras, koncertai.
Tik iki rugsėjo 30 d.
fiziniams asmenims nuo 18 Eur/mėn.
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai