2022-06-22 22:51

Interneto reklama karo akivaizdoje: mažėjo NT komunikacijos, sprogo kelionių pasiūla

Lino Butkaus (VŽ) nuotr.
Lino Butkaus (VŽ) nuotr.
Per pirmuosius 4 šių metų mėnesius reklamos kiekius skaitmeninėje erdvėje labiausiai didino mobiliojo ryšio, sporto ir poilsio sektoriai, o labiausiai mažino nekilnojamojo turto (NT), finansų institucijos ir automobilių sektoriai, rodo „Kantar“ reklamos stebėsenos duomenys.
  • Kuklesnes NT komunikacijos apimtis greičiausiai lėmė ir taip didelė paklausa, kurios nebuvo reikalo kaitinti reklama.
  • Į viršų šoko sektoriai, susiję su anksčiau apribotomis paslaugomis: tai kinas, kelionės, renginiai, teatras.
  • Skaitmeninėje erdvėje ir toliau dominavo mažmeninės prekybos reklama.
  • E. prekybininkai reklamavosi maždaug ketvirtadaliu mažiau nei pernai, per patį pandemijos įkarštį.

Giedrė Juronienė, „Kantar“ medijų ir reklamos stebėsenos tyrimų vadovė, pabrėžia, kad per pirmuosius šių metų mėnesius, palengva slopstant pandemijos gniaužtams, labiausiai į viršų šoko sektoriai, susiję su anksčiau apribotomis paslaugomis: tai kinas, kelionės, renginiai, teatras, koncertai.

52795
130817
52791