TOP 10 geriausią reputaciją turinčių įmonių visuomenės akyse

Tokius duomenis rodo Verslo reputacijos indekso tyrimas, kurį atlieka „Customer Centric Consultancy“ kartu su Investuotojų forumu ir komunikacijos agentūra „Fabula Rud Pedersen Group“ bei Lietuvos marketingo asociacija „LiMA“.
Tyrimas analizuoja Lietuvos verslo, nuomonės lyderių ir visuomenės požiūrį į didžiausias šalies bendroves, jų veiklą, vertina įmonių reputaciją ir jos pokytį per metus. Taip pat yra analizuojamos ir viešojo sektoriaus įmonės, valdžios institucijos.
„Vaistinių sektorius kasmet fiksuoja aukštus reputacijos rodiklius. Visos trys didžiosios konkurentės rikiuojasi TOP 10-tuke, „Camelia“ čia jau ne pirmus metus lyderiauja, o visuomenės akyse šiemetiniame tyrime jau rikiuosis pirma. Ji aplenkė pastaruosius kelerius metus šioje lentelėje buvusį prekybos tinklą „Lidl“, – pokyčius mini Rūta Gaudiešienė, verslo konsultacijų bendrovės „Civitta“ partnerė.
Plačiau skaitykite:
- Reputacijos laurai: „Thermo Fisher Scientific“ ir „Camelia“, šuolis – SEB
- M. Katkus apie „Vičiūnus“: tai ne komunikacijos, o lyderystės krizė
- Reputacijos lyderiai karo akivaizdoje remia tyliai, nors kuklumo čia nereikia
[infogram id="2c089d08-ba2f-4d9a-bbb2-a3290502ee52" prefix="8Y1" format="interactive" title="Visuomene_ reputacija"]
Geriausios reputacijos titulą šiemetiniame tyrime bendrame reitinge (ne tik visuomenės akyse) pelnė „Thermo Fisher Scientific“.
Reputacijos tyrime apklausiamos trys skirtingos auditorijos: plačioji visuomenė, nuomonės lyderiai (ekspertai, tinklaraštininkai, žurnalistai, verslo atstovai, rinkodaros specialistai ir t. t.) ir sprendimų priėmėjai (didžiausių Lietuvos įmonių vadovai, verslo organizacijų arba asociacijų vadovai, žiniasklaidos savininkai, politikai, ambasadoriai ir t. t.).