2022-01-04 06:45

2022-ieji rinkodaros ekspertų akimis: iššūkis – ne reklamos biudžetai, o darbuotojai

VŽ koliažas.
VŽ koliažas.
Beprasidedant dar vieniems pandemijos metams, „Verslo žinios“ kalbina didžiausių rinkodaros ir komunikacijų agentūrų vadovus. Verslininkai dalijasi, su kokiomis nuotaikomis baigė 2021-uosius, ko tikisi ir kokius prognozuoja 2022-uosius.
  • Šiais metais matysime dar didesnę kovą dėl vartotojų.
  • Verslai ieškos būdų, kaip susigrąžinti pirkėją.
  • Situaciją kaitina Lietuvoje sėkmingai augančios tarptautinės e. platformos: „Zalando“, „Modivo“, „About You“ ir t.t.
  • Skaitmeninėms agentūroms – dar vieni augimo metai.

Aišku yra viena, kad šie tebesitęsiančios pandemijos metai nebus lengvi, verslai ieškos būdų, kaip susigrąžinti pirkėją, didinti praretėjusį apsilankymo ir apsipirkimo dažnį. Kitais žodžiais, keisti per pandemiją jau beveik susiformavusius žmonių įpročius.

52795
130817
52791