2022-ieji rinkodaros ekspertų akimis: iššūkis – ne reklamos biudžetai, o darbuotojai

- Šiais metais matysime dar didesnę kovą dėl vartotojų.
- Verslai ieškos būdų, kaip susigrąžinti pirkėją.
- Situaciją kaitina Lietuvoje sėkmingai augančios tarptautinės e. platformos: „Zalando“, „Modivo“, „About You“ ir t.t.
- Skaitmeninėms agentūroms – dar vieni augimo metai.
Aišku yra viena, kad šie tebesitęsiančios pandemijos metai nebus lengvi, verslai ieškos būdų, kaip susigrąžinti pirkėją, didinti praretėjusį apsilankymo ir apsipirkimo dažnį. Kitais žodžiais, keisti per pandemiją jau beveik susiformavusius žmonių įpročius.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai