„Moki-veži“ pasirinko žiniasklaidos planavimo partnerius

„Pastarieji metai leido mums veikti dar efektyviau, produktyviau, optimizuojant vidinius ir išorinius procesus. Šiemet didelis dėmesys buvo skirtas parduotuvių renovacijoms, elektroninės ir didmeninės prekybos kanalų vystymui. Šiemet pirkėjams pristatėme specialią lojalumo programą „Meistrams“ ir „Naujiems namams“. Kartu su šiais pokyčiais iškelti ambicingi įmonės pardavimų tikslai ateinantiems metams ir vykstantys vidiniai skaitmenizacijos procesai sąlygojo pagrindinių mūsų partnerių bendradarbiavimo sąlygų, procesų peržiūrą. Konkurse geriausią verslo strategiją atitinkančią ilgalaikę komunikacijos viziją pateikė mūsų ilgalaikiai partneriai“, – išplatintame pranešime teigia Laima Skirienė, „Moki-veži“ rinkodaros vadovė.
Linas Šiautkulis, „BPN Intense“ vadovas, teigia, kad nuo pat veiklos pradžios fokusuojasi į ilgalaikį bendradarbiavimą, kuris paremtas mažmeninės prekybos verslo supratimu, duomenų integracija su vidinėmis analitikos sistemomis bei komandų susidirbimu.
„Moki-veži“ sparčiai žengia skaitmeninės transformacijos keliu, tad tikime, jog mūsų įdirbis padedant organizacijoms įveiklinti turimus duomenis ir investicijos į mažmeninės prekybos analitikos įrankius šioje partnerystėje bus itin vertingi. Kartu matome, kad mūsų ilgalaikio bendradarbiavimo vizija pasiteisina, nes su visais TOP 10 mūsų klientų partnerystes tęsiame jau daugiau nei 5 metus“, – skaičiuoja L. Šiautkulis.
Šiuo metu Lietuvoje veikia 24 „Moki-veži“ tinklo parduotuvės, internetinė parduotuvė, įmonėje dirba daugiau nei 770 darbuotojų.
Statybos, remonto, apdailos ir sodo prekių parduotuvių tinklą „Moki-veži“ valdanti prekybos bendrovė „Makveža“ 2020 m. gavo 91,02 mln. Eur pajamų, tai 3% daugiau nei 2019 m. Šiais metais įmonė planuoja pardavimus virš 100 mln. Eur.
„BPN Intense“ trečius metus iš eilės patenka tarp trijų didžiausių žiniasklaidos planavimo agentūrų Baltijos šalyse ir nuo pat veiklos starto 2016 m. yra viena sparčiausiai augančių žiniasklaidos planavimo agentūrų regione.
Tarp didžiausių „BPN Intense“ klientų rikiuojasi „Topo grupė“, „Inchcape Baltics“, „Moki-veži“, „Gintarinė vaistinė“, „Membershop“ ir kt.
Plačiau apie žiniasklaidos planavimo bendrovių finansinius rezultatus skaitykite čia.