„Recma“ reitingas Lietuvoje: didžiausių agentūrų trejetukas

Taip minėtos agentūros išsirikiuoja ir pagal 2020 m. apyvartą Lietuvoje. Plačiau skaitykite čia.
„Tai rimtas tarptautinės agentūros, kurios analizes seka visas reklamos pasaulis, įvertinimas, patvirtinantis, kad esame pasirinkę teisingą ilgalaikę strategiją. Tai įrodo ne tik mūsų užimta rinkos dalis, bet ir tai, jog, nepaisant bendro reklamos biudžeto šalyje mažėjimo, esame viena iš nedaugelio agentūrų, sugebėjusių augti“, – išplatintame pranešime teigia Vasaris Oržekauskas, „Inspired UM“ direktorius.
VŽ rašė, kad pernai vos kelioms žiniasklaidos planavimo agentūroms pavyko didinti pardavimus, vis dėlto rezultatus bendrovės vertina palankiai, nes po drastiško kritimo per pirmąją karantino bangą pavyko atsitiesti ir metus baigti geriau, nei planuota. Dar daugiau optimizmo įneša šiemet įsisukęs konkursų vajus. Plačiau skaitykite čia.
[infogram id="c9483fed-3bd3-4adc-99c0-04a33f65f988" prefix="mhJ" format="interactive" title="Žiniasklaidos planavimo-pajamostatai 2019-2020 m."]
Bendra Lietuvos agentūrų aptarnauta rinka, „Recma“ vertinimu, pernai traukėsi 3%.
Prieš 30 m. Paryžiuje įkurta tyrimų bendrovė „Recma“ renka ir analizuoja duomenis iš daugiau nei 1.400 žiniasklaidos planavimo agentūrų 90-yje pasaulio šalių bei kasmet sudaro nacionalinius reklamos agentūrų reitingus.
Sudarydama reitingą bendrovė remiasi veiklos įverčiu – sudėtiniu rodikliu, vertinančiu tradicinės ir skaitmeninės medijos pirkimus ir planavimą bei papildomas paslaugas – analitiką, paieškos optimizavimą, socialinių tinklų aptarnavimą, turinio projektus ir kt.