2021-10-01 18:24

 Skaitmeninės rinkodaros agentūros „SuperYou“ gretose – nauji akcininkai

Smulkiaisiais agentūros akcininkais tapo agentūros vadovas Mindaugas Lataitis ir verslo plėtros vadovė Gintarė Surgutanovienė. Asmen. nuotr.
Smulkiaisiais agentūros akcininkais tapo agentūros vadovas Mindaugas Lataitis ir verslo plėtros vadovė Gintarė Surgutanovienė. Asmen. nuotr.
Skaitmeninėje rinkodaros agentūroje „SuperYou“ pasikeitė akcininkų struktūra – esamų dalininkų Tomo Ramanausko ir Maksimo Kuzmino gretas papildė agentūros vadovas Mindaugas Lataitis ir verslo plėtros vadovė Gintarė Surgutanovienė. 

Pradėjusi veiklą nuo komunikacijos socialiniuose tinkluose, „SuperYou“ pastaruoju metu plečia teikiamų paslaugų spektrą, vis daugiau dirbdama su skaitmeniniais ir elektroninės prekybos projektais.  

„Kadaise į socialinių tinklų komunikaciją buvo šnairuojama kaip į ne itin perspektyvią šaką. Ji buvo laikyta privaloma, bet kaip iš to uždirbti – neaišku. Šiandien smarkiai išsiplėtusi „SuperYou“ dydžiu prilygsta pirmaujančioms tradicinės komunikacijos agentūroms“, – išplatintame pranešime teigia T. Ramanauskas.

Per pandeminius metus „SuperYou“ klientų krepšelį papildė prekių ženklai „Vinted“, „Maxima“, „Benu“, o darbas su esamais klientais sulaukė įvertinimo – „Swedbank“ Jaunimo programos kampanija „Back to school“ pelnė žiūrovų simpatijų prizą rinkodaros efektyvumo apdovanojimuose „Password“, kartu su klientu „Tele2“ sukurtas išmanusis paplūdimių žemėlapis kūrybiškumo festivalyje „ADC Lietuva“ įvertintas apdovanojimu už geriausią technologijų panaudojimą.

Šiuo metu agentūroje dirba 48 darbuotojai, „SuperYou“ skaitmeninės rinkodaros paslaugas teikia Baltijos regione ir dalyje Europos šalių.

VŽ rašė, „SuperYou“ pajamos per metus išaugo 62%, nuo 1,16 mln. Eur iki 1,88 mln. Eur 2020 m.

M. Lataitis, agentūros vadovas, kalbėdamas apie metinius rodiklius, pabrėžia, kad augo visur: ir pajamomis, ir pelnu, ir darbuotojų skaičiumi.

„Pernai dirbome pagal planą, kurio pandemija nesugriovė, atvirkščiai, skaitmeninėms agentūroms atvėrė daugiau galimybių, nes ne vienas prekės ženklas, pristabdęs komunikaciją tradicinėse medijose, didesnius biudžetus nukreipė į skaitmeninę erdvę ir socialinius tinklus. Mums situacija tikrai buvo palanki“, – kalba M. Lataitis. Plačiau skaitykite čia.

52795
130817
52791