2021-07-19 16:03

Skaitmeninėms agentūroms pandemijos metai buvo dosnūs

Mindaugas Lataitis, skaitmeninės rinkodaros agentūros „SuperYou“ vadovas. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Mindaugas Lataitis, skaitmeninės rinkodaros agentūros „SuperYou“ vadovas. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Skaitmeninėms rinkodaros ir komunikacijos agentūroms pandemijos metai buvo derlingi: VŽ išanalizuoti duomenys rodo, kad dvidešimties didžiausių šio segmento bendrovių pajamos per 2020 m., palyginti su 2019 m., išaugo 52%, nuo 35,06 mln. Eur iki 53,3 mln. Eur.
  • Didžiausias pajamas tarp skaitmeninių agentūrų skaičiuoja „Httpool Lithuania“.
  • TOP 20-uko skaitmeninių agentūrų apyvarta per 2020 m. padidėjo 52%.
  • Grynojo pelno eilutė išaugo 105%, nuo 1,5 mln. Eur iki 3,02 mln. Eur pernai. 
  • Pandemija nesugriovė planų, atvirkščiai, skaitmeninėms agentūroms atvėrė daugiau galimybių. 

Atitinkamai TOP 20 šio segmento agentūrų grynojo pelno eilutė didėjo 105%, nuo 1,5 (2019 m.) iki 3,02 mln. Eur pernai.

52795
130817
52791