Lietuvos bankų asociacija – su nauju prekės ženklu

Publikuota: 2021-09-12
LBA nuotr.
svg svg
LBA nuotr.

Dvidešimt Lietuvos finansų bei kredito sektoriaus įmonių vienijanti Lietuvos bankų asociacija (LBA) atnaujino savo logotipą ir vizualinį identitetą. Pokytis ir pasirinktos spalvos – mėlyna ir žalia – simbolizuoja skaitmenizacija ir tvarumu paremtą naująjį Lietuvos bankininkystės etapą, kartu atiduodant pagarbą tris dešimtmečius veikiančios verslo organizacijos istorijai.

„Finansų sektorius patiria didžiules transformacijas. Vystantis finansų technologijoms, kuriasi naujos šios srities įmonės ir nauji produktai. Bankai diegia inovacijas kasdienėje klientų aptarnavimo veikloje. Kartu su savo nariais žengiame į kitą etapą, todėl jį įprasminome atnaujintu asociacijos vizualiniu identitetu, kuris, kaip ir šiuolaikinė bankininkystė, yra pirmiausia orientuotas į skaitmeninę erdvę“, – išplatintame pranešime teigia Valerija Kiguolienė, LBA komunikacijos vadovė.

LBA vizualinį identitetą bei logotipą sukūrė ženklodaros agentūra „Godspeed“. Naująją asociacijos interneto svetainę sukūrė skaitmeninės rinkodaros agentūra „Dizaino kryptis“.

„Solidžios institucijos pasaulyje lieka atsargios savo vizualinėmis tapatybėmis, tačiau pamažu įsileidžia spalvų, gyvumo, gaivos. Ne vien Lietuvos, bet ir pasaulinėje arenoje matoma LBA siekė savo buvusią vizualinę kalbą transformuoti į  labiau šiuolaikišką, tačiau išlaikyti solidumą, patikimumą. Garbė buvo imtis šios užduoties įgyvendinimo ir džiaugsmas matyti iššūkius įveikiantį sprendimą“, – kalba Tomas Ramanauskas, „Godspeed“ bendraįkūrėjas.

nuotrauka::1

Naujajame LBA identiteto sprendime išlaikytas senojo logotipo motyvas – apskritimas, o koloritas tapo skaistesnis, sodresnis. Tamsiai mėlyna spalva – pagarba sektorių vienijančioms pasitikėjimo ir atsakomybės vertybėms ir tris gyvavimo dešimtmečius LBA veikloje dalyvaujantiems Lietuvos finansų ir kredito sektoriaus ekspertams.

Žalia siejama su tvarumu, kurio reikšmė ekonomikoje bei finansų sektoriaus veikloje vis auga.

Grafinis logotipo sprendimas – užuomina į belaidį ryšį užtikrinančio radijo signalo bangas, be kurių neįsivaizduojamas skaitmenizacijos amžius, drauge atspindint nuolatinį finansų sektoriaus atsinaujinimą ir tobulėjimą.

LBA – ne pelno siekianti organizacija, Lietuvos bankų ir finansų sektoriaus balsas nacionaliniu bei tarptautiniu lygiu. Šiuo metu asociacija vienija 20 Lietuvoje veikiančių bankų ir finansų sektoriaus įmonių. Nuo 1991 m. veikianti LBA yra Europos bankų federacijos, Europos lizingo bendrovių asociacijų federacijos „Leaseurope“ bei Europos pinigų rinkos instituto narė.

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose

Tema „Rinkodara“

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
Prekės ženklai narcizų pievoje Premium

Labai seniai, kai Lietuva dar neturėjo ką veikti ir dėl to vakarais panardindavo akis į realybės šou...

Rinkodara
2021.09.19
Dar vienas e. prekybos maistu šuolis: „Barboros“, „LastMile“ ir „Rimi“ patirtis Premium

Pirmadienį įsigaliojo ribojimai prekybininkams, į kurių parduotuves, viršijančias 1.500 kv. m, pirkėjai...

Prekyba
2021.09.19
„PayPal“ neleis atsiskaityti už autorių teises internete pažeidžiantį turinį 4

Atsiskaitymų platforma „PayPal“ panaikino galimybę atsiskaityti už neteisėtai paskelbtą turinį, kurį Lietuvos...

Paslaugos
2021.09.19
„NielsenIQ“: duonos ir jos gaminių kategorija traukiasi Premium

Per pastaruosius metus, iki š. m. liepos, duonos, duonos gaminių ir kepinių kategorijos apyvarta susitraukė...

Prekyba
2021.09.18
K. Meschino ir „Akvilės“ partnerystė – milijonas unikalių etikečių 2

Bendrovė „Birštono mineraliniai vandenys“ su nuomonės formuotoja Karolina Meschino pasirašė bendradarbiavimo...

Rinkodara
2021.09.18
Brangūs verslo ginčai: penki jautriausi aspektai šiandien Premium

Nors pandemijos metais verslo ginčų bylų skaičius sumenko, daugiau matoma sąmoningumo ir bandymų spręsti...

Prekyba
2021.09.17
Į Gedimino prospektą grįžo multifunkcinė „express“ formato „Rimi“  

Dešimtmetį veikusi prekybos centre „G9“, po dviejų metų pertraukos „express“ formato „Rimi“ parduotuvė duris...

Prekyba
2021.09.16
„Akropolį“ į internetą kraustančiame „Trobų“ projekte – 30 nuomininkų Premium 7

„Vilniaus prekybos“ naujoji platforma „Trobos.lt“, siūlanti sostinės gyventojams įsigyti prekių iš Vilniaus...

Prekyba
2021.09.16
D. Dundulis apie poreikį rodyti galimybių pasą: yra parduotuvių, kur apyvarta krito 2 kartus Premium 41

Pirmosios dienos įsigaliojus ribojimams prekybininkams, į kurių parduotuves, viršijančias 1.500 kv. m,...

Prekyba
2021.09.16
„Swedbank“ komunikaciją Baltijos šalyse koordinuos K. Vanagas 1

„Swedbank“ Lietuvoje Komunikacijos ir tvarumo tarnybos vadovas Kęstutis Vanagas pradeda eiti „Swedbank“...

Rinkodara
2021.09.15
„Maxima grupės“ pajamos dėl plėtros Lenkijoje ir e. komercijos augo 6,5%

„Maxima grupės“ konsoliduotosios pajamos per pirmąjį 2021 m. pusmetį, palyginus su tuo pačiu laikotarpiu...

Prekyba
2021.09.15
Dviguba „Newsec“ netektis: PC „Ozas“ savininkai nepratęsė valdymo sutarties, perėmė kelis darbuotojus Premium

Prieš trejus metus Vokietijos „ECE Projektmanagement“ pardavus turėtas „Ozo“ akcijas NT valdytojai „NEPI...

Prekyba
2021.09.15
Duonos kategorija: mažėja gamykloje keptų produktų paklausa, kyla šviežių pardavimai Premium

Duonos gaminių ir konditerijos kategorijai pandemijos metais pavyko gana sėkmingai naviguoti, išskyrus...

Prekyba
2021.09.14
TV3 Grupės „PayTV Baltics“ rinkodarai vadovaus I. Talaikienė

„TV3 Grupės“ „PayTV Baltics“ rinkodaros direktore tapo Ieva Talaikienė, iki tol vadovavusi „Bitė Lietuva“...

Rinkodara
2021.09.14
„Vilniaus prekybos“ komunikacijai grįžo vadovauti L. Radžiūnas  1

Vienos didžiausių Lietuvoje verslo grupių „Vilniaus prekyba“ komunikaciją kuravęs Lukas Radžiūnas, pernai...

Prekyba
2021.09.14
Rusijoje – ambicijos sukurti savą „Amazon“ analogą Premium

Valstybės kontroliuojama grupė valstybės biudžeto lėšomis kuria platformą, užsiimančią panašiomis į JAV...

Prekyba
2021.09.13
Žiniasklaidos bendrovės: rokiruotės, mokamas turinys ir pelningiausi vaikiški žurnalai Premium 3

Žiniasklaidos bendrovėms pandemijos metai nebuvo lengvi: vos kelioms TOP 20-uke pavyko išauginti pajamas,...

Rinkodara
2021.09.13
TOP 10 lietuviškų ir užsienio e. parduotuvių Premium

E. komercijos tyrimas rodo, kad žinomiausia e. parduotuvė Lietuvoje yra „Pigu.lt“. Didžiausią šuolį per...

Prekyba
2021.09.13
Verslas su nerimu pasitinka įsigaliojančius reikalavimus dėl galimybių paso 13

Pirmadienį Lietuvoje įsigaliojant naujiems ribojimams neturintiems galimybių paso žmonėms, restoranų atstovas...

Paslaugos
2021.09.13
Lietuvos bankų asociacija – su nauju prekės ženklu

Dvidešimt Lietuvos finansų bei kredito sektoriaus įmonių vienijanti Lietuvos bankų asociacija (LBA) atnaujino...

Rinkodara
2021.09.12

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku