Kūrybingumo festivalis „ADC*LT‘21“ skelbia finalininkų sąrašą

Konkurso dalyvių darbai, sukurti ir publikuoti nuo praėjusių metų pradžios, iki šių vidurio, varžosi 8-iose skirtingose kategorijose, kurios aprėpia ne tik dizainą ir reklamos kūrybą, tačiau ir rinkodarą bei komunikaciją plačiąja prasme. Tai – „Integracijų ir inovacijų“, „Video ir audio“, „Interaktyvių ir skaitmeninių sprendimų“, „Dizaino ir meistrystės“, „Spaudos ir lauko reklamos“, „Aktyvacijų ir naujosios medijos“, „Socialinės reklamos“ ir „Atsakingo kūrybiškumo“.
Žiuri komisijos narė, reklaminių tekstų autorė, prekės ženklo strategė ir edukatorė Clare McNally išplatintame pranešime pažymi, kad komisijos diskusijos, sudarant finalininkų sąrašą, sukosi apie meistrystę, žinutes, originalumą ir darbų daromą poveikį.
„Šių metų festivalio tema, nagrinėjanti atsakingą kūrybą, taip pat uždavė toną komisijos svarstymams. Manau svarbu visai industrijai bei klientams perduoti žinią, kad prekės ženklus svarbu padrąsinti rasti savo „socialinį balsą“, kad jie gali rasti būdų būti kūrybiški ir originalūs, drauge darydami gera. Pasauliniu mastu tai yra kryptis, kuria juda prekės ženklai, o tą posūkį lemia ne tik vartotojų lūkesčiai, bet ir pačių prekės ženklų intencijos“, – sako C. McNally.
Aktyviausių finalininkų penketukas
„ADC*LT’21“ komisija iš 168 šiemet konkurse dalyvaujančių reklamos ir dizaino kūrėjų darbų atrinko 59 geriausius, kurie varžysis dėl apdovanojimų.
Daugiausia į finalą patekusių darbų pateikusių reklamos agentūrų penketukas rikiuojasi taip: „Milk“ (11 darbų), „Folk“ (8 darbai), „Not Perfect“ (6 darbai), „DDB Vilnius“ (5 darbai) ir „Bechtle & Milzarajs (4 darbai).
Kaip ir pernai, didžiausia konkurencija vyks „Dizaino ir meistrystės“, „Video ir audio“ ir „Spaudos ir lauko reklamos“ kategorijose. Kūrybiškumo festivalio nugalėtojai paaiškės šį penktadienį.