Skiepijimo skatinimui SAM inicijuoja naują viešinimo kampaniją

Publikuota: 2021-07-21
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
svg svg
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Neapsisprendusiųjų dėl skiepų nuo koronaviruso nuomonei pakeisti Sveikatos apsaugos ministerija inicijuoja naują viešinimo kampaniją.

Šią savaitę paskelbtas konkurso sąlygų projektas, dėl kurio iš suinteresuotų pusių laukiama pastabų ir pastebėjimų. Kaip nurodoma Centriniame viešųjų pirkimų portale, tą galima daryti iki pirmadienio.

„Šie dokumentai yra pateikti visuomenei, organizacijoms, kurios ketina, planuoja dalyvauti ar nori prisidėti prie konkurso kokybės, teikti pastaboms ir pastebėjimams, ką organizatoriai dar galėtų patobulinti, kad konkurso sąlygos būtų visiems aiškesnės“, — teigė sveikatos apsaugos ministro atstovė Aistė Šuksta.

Naujajai kampanijai įgyvendinti planuojama skirti 1,2 mln. Eur.

Jos teigimu, patį konkursą planuojama skelbti kitą savaitę, peržiūrėjus ir įvertinus komentarus. Kampanija turėtų startuoti rugsėjį.

Paklausta, ar šios priemonės nėra pavėluotos, ministro atstovė teigė, kad joms reikėjo pasiruošti – įvertinti buvusias ir šiuo metu vykdomas kampanijas.

„Šiuo metu vyksta komunikacija Visuomenės sveikatos stiprinimo fondo lėšomis, todėl stebėjome jos efektyvumą ir pasiekiamumą, įsivardijome grupes, kurias reikia pasiekti kita komunikacijos linija“, — aiškino ministro atstovė.

Praėjusią savaitę prezidentas Gitanas Nausėda pareiškė pasigendantis SAM pastangų skatinant vakcinavimą.

„Vėloka niekad nebus, nes kampanija nuolat keičiasi ir pildosi įvairiomis tiek komunikacijos priemonėmis, tiek kanalais“, – pridūrė kalbėjo A. Šuksta.

Anot jos, šiuo metu komunikacijos priemonės yra nukreiptos į informaciją apie vakcinacijos vietas ir skiepų naudą.

Anot jos, naujoji kampanija būtų laikoma sėkminga, jei pavyktų paskiepyti 70% suaugusiųjų šalies gyventojų. 

Projektas bus įgyvendinamas iki metu pabaigos

Šiuo metu SAM pateiktuose dokumentuose nurodoma, kad pagrindinė kampanijos auditorija –gyventojai, kurie ministerijos užsakymu atliktoje apklausoje „apie ketinimus vakcinuotis pasisakė kaip neapsisprendę (...) arba nelinkę“ to daryti. Šie respondentai sudarė 26% visų apklaustųjų.

Ministerija akcentuoja, kad komunikacinė kampanija turėtų skatinti Lietuvos gyventojus „vakcinuotis, revakcinuotis, o taip pat keistų neigiamas bei neutralias gyventojų nuostatas apie vakcinavimą nuo COVID-19“.

„Komunikacijos projektas turėtų apimti įvairias reklamos, komunikacijos bei viešųjų ryšių veiksmus bei priemones, tradicines nei netradicines komunikacijos priemones, įtraukti bendruomenę“, — nurodoma pirkimų dokumentuose.

Planuojama, kad šis projektas bus įgyvendinamas trečią ir ketvirtą šių metų ketvirtį. Anot ministerijos, kampanijos įgyvendinimo paslaugos turi būti suteiktos iki gruodžio 3-osios.

Konkurse siekianti dalyvauti įmonė, anot ministerijos, turėtų parengti, o laimėjus – įgyvendinti komunikacijos projektą.

Jį, planuojama, sudarys komunikacijos strategija, kurioje įvardijamos vakcinaciją skatinančios skirtingos komunikacijos projekto dalys, komunikacijos kalendorius, medijos kanalų pirkimo planas bei reklamos priemonių kūrybinis pasiūlymas.

„Kūrybinė idėja turi pratęsti iki šiol įgyvendintą „Petys už laisvę“ komunikacinę idėją“, – nurodo ministerija.

Anot jos, tai reiškia, kad perkamas komunikacijos projektas bus pažymėtas „Petys už laisvę“ logotipu bei spalvomis, tačiau tiekėjas gali savo nuožiūra interpretuoti projekto „Petys už laisvę“ šūkius bei grafinius dizaino elementus.

Naujienų agentūros BNS informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo draudžiama.

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
Agentūra „Nova media“ turi naują partnerį 1

Komunikacijos agentūros „Nova media“ partnerių gretas papildė naujas narys – juo tapo Gintaras Gimžauskas,...

Rinkodara
2021.07.23
„Darnu Group“ paskirta nauja komunikacijos vadovė

Nekilnojamojo turto plėtros bendrovės „Darnu Group“ komandos gretas papildė komunikacijos vadovė Justina...

Vadyba
2021.07.23
Skiepijimo skatinimui SAM inicijuoja naują viešinimo kampaniją 7

Neapsisprendusiųjų dėl skiepų nuo koronaviruso nuomonei pakeisti Sveikatos apsaugos ministerija inicijuoja...

Rinkodara
2021.07.21
O. Mašalė: tinkamai suvaldytą krizę dera „atšvęsti“ Premium

Geriausiai suvaldyta krizė yra ta, kuri neįvyksta arba apie kurią beveik niekas negirdėjo ar greitai pamiršo.

Rinkodara
2021.07.20
VSD atstovės spaudai pareigas nuo šiol eina A. Vernickaitė 3

Valstybės saugumo departamento (VSD) atstove spaudai dirba buvusi žurnalistė, ryšių su visuomene specialistė...

Vadyba
2021.07.20
Skaitmeninėms agentūroms pandemijos metai buvo dosnūs Premium

Skaitmeninėms rinkodaros ir komunikacijos agentūroms pandemijos metai buvo derlingi: VŽ išanalizuoti duomenys...

Rinkodara
2021.07.19
Lietuvos gėjų lygai - parama iš „Google“   12

Asociacija Lietuvos gėjų lyga (LGL) tapo viena iš 13-os organizacijų, laimėjusių metų pradžioje „Google“...

Rinkodara
2021.07.18
Darbdavio įvaizdis: trys svarbiausi aspektai Premium

Norint sustiprinti darbdavio įvaizdį, svarbiausia yra susikurti ir išryškinti savo vertės pasiūlymą, kuo jūs...

Rinkodara
2021.07.14
Krizių komunikacija: nuomonės nekeičia tik kas dešimtas 2

Žmonės linkę keisti pirminę neigiamą nuomonę apie į krizinę situaciją patekusią įmonꠖ tą jie darytų išgirdę...

Rinkodara
2021.07.09
Investuoja į įrankius, skirtus matuoti reklamos efektyvumą Premium

Žiniasklaidos planavimo agentūra „Inspired UM“ įsidiegė reklamos efektyvumo matavimo sistemą „Media In Mind“.

Rinkodara
2021.07.06
Reputacijos laurai: IKEA ir „Lidl“ karūnas išlaikė Premium

Geriausios reputacijos titulą antrus metus iš eilės Lietuvoje pelnė IKEA. Nuomonės lyderiai daugiausia balsų...

Rinkodara
2021.06.29
Melagienos „Facebook“ kiršina grožio industriją Premium

Niekas nesiginčys, kad socialinių tinklų klestėjimo eroje visi gyvename socialiniuose burbuluose, kurie...

Rinkodara
2021.06.27
T. Burgaila: kaip surasti tinkamą darbuotoją, Arba „San Diego“ istorija 1

Sveikatingumo paslaugų ir produktų startuolio „Kilo Health“ vadovas, kalbėdamas apie įmonės sėkmę, pabrėžia,...

Rinkodara
2021.06.27
D. Talijūnas: reikėjo miegoti, kad nepasinaudotume pandemijos sukurtu šansu Premium

„All Digital Group“, vienijanti penkias skaitmenines ir rinkodaros paslaugas teikiančias įmones, 2020 m.

Rinkodara
2021.06.25
Darbdavio įvaizdis: šalia gero atlyginimo reikia ir lankstaus grafiko Premium 1

Darbuotojus labiausiai motyvuoja keliamas atlyginimas, taip pat piniginės premijos. Iš nefinansinių priemonių...

Rinkodara
2021.06.22
„Not Perfect“ tapo „Swedbank“ reklamos partneriais Baltijos šalyse 1

Kūrybinių agentūrų tinklas „Not Perfect Vilnius“, „Not Perfect Riga“ ir „Not Perfect Tallinn“ laimėjo...

Rinkodara
2021.06.22
Vilniaus jubiliejui ruošiama kampanija – vėl nori nustebinti visko mačiusį pasaulį

Vilniui, ruošiantis 700 m. jubiliejui, pradedama rengti ilgalaikė komunikacijos koncepcija, apimsianti...

Rinkodara
2021.06.20
„Kilo Health“ vadovas: pernelyg dažnai siekiame būti geriausi ir super herojai Premium 2

Sparčiai per pastaruosius metus augančio startuolio „Kilo Health“ vadovas apie sėkmės receptą kalba...

Rinkodara
2021.06.20
„Nord Security“ rinkodaros vadovė: svarbiausia duomenys, o ne „gražu-negražu“ sąvokos

Toma Sabaliauskienė, „Nord Security“ rinkodaros vadovė, šiemet pelnė „Metų CMO“, stipriausios metų rinkodaros...

Rinkodara
2021.06.20
„Mantinga“ turi naują komunikacijos vadovę

Duonos, užkandžių ir šaldytų gaminių įmonės „Mantinga“ komunikacijos vadovės pareigas pradėjo eiti Kristina...

Rinkodara
2021.06.16

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku