Skiepijimo skatinimui SAM inicijuoja naują viešinimo kampaniją

Neapsisprendusiųjų dėl skiepų nuo koronaviruso nuomonei pakeisti Sveikatos apsaugos ministerija inicijuoja naują viešinimo kampaniją.
Šią savaitę paskelbtas konkurso sąlygų projektas, dėl kurio iš suinteresuotų pusių laukiama pastabų ir pastebėjimų. Kaip nurodoma Centriniame viešųjų pirkimų portale, tą galima daryti iki pirmadienio.
Šie dokumentai yra pateikti visuomenei, organizacijoms, kurios ketina, planuoja dalyvauti ar nori prisidėti prie konkurso kokybės, teikti pastaboms ir pastebėjimams, ką organizatoriai dar galėtų patobulinti, kad konkurso sąlygos būtų visiems aiškesnės, teigė sveikatos apsaugos ministro atstovė Aistė Šuksta.
Naujajai kampanijai įgyvendinti planuojama skirti 1,2 mln. Eur.
Jos teigimu, patį konkursą planuojama skelbti kitą savaitę, peržiūrėjus ir įvertinus komentarus. Kampanija turėtų startuoti rugsėjį.
Paklausta, ar šios priemonės nėra pavėluotos, ministro atstovė teigė, kad joms reikėjo pasiruošti įvertinti buvusias ir šiuo metu vykdomas kampanijas.
Šiuo metu vyksta komunikacija Visuomenės sveikatos stiprinimo fondo lėšomis, todėl stebėjome jos efektyvumą ir pasiekiamumą, įsivardijome grupes, kurias reikia pasiekti kita komunikacijos linija, aiškino ministro atstovė.
Praėjusią savaitę prezidentas Gitanas Nausėda pareiškė pasigendantis SAM pastangų skatinant vakcinavimą.
Vėloka niekad nebus, nes kampanija nuolat keičiasi ir pildosi įvairiomis tiek komunikacijos priemonėmis, tiek kanalais, pridūrė kalbėjo A. Šuksta.
Anot jos, šiuo metu komunikacijos priemonės yra nukreiptos į informaciją apie vakcinacijos vietas ir skiepų naudą.
Anot jos, naujoji kampanija būtų laikoma sėkminga, jei pavyktų paskiepyti 70% suaugusiųjų šalies gyventojų.
Projektas bus įgyvendinamas iki metu pabaigos
Šiuo metu SAM pateiktuose dokumentuose nurodoma, kad pagrindinė kampanijos auditorija gyventojai, kurie ministerijos užsakymu atliktoje apklausoje apie ketinimus vakcinuotis pasisakė kaip neapsisprendę (...) arba nelinkę to daryti. Šie respondentai sudarė 26% visų apklaustųjų.
Ministerija akcentuoja, kad komunikacinė kampanija turėtų skatinti Lietuvos gyventojus vakcinuotis, revakcinuotis, o taip pat keistų neigiamas bei neutralias gyventojų nuostatas apie vakcinavimą nuo COVID-19.
Komunikacijos projektas turėtų apimti įvairias reklamos, komunikacijos bei viešųjų ryšių veiksmus bei priemones, tradicines nei netradicines komunikacijos priemones, įtraukti bendruomenę, nurodoma pirkimų dokumentuose.
Planuojama, kad šis projektas bus įgyvendinamas trečią ir ketvirtą šių metų ketvirtį. Anot ministerijos, kampanijos įgyvendinimo paslaugos turi būti suteiktos iki gruodžio 3-osios.
Konkurse siekianti dalyvauti įmonė, anot ministerijos, turėtų parengti, o laimėjus įgyvendinti komunikacijos projektą.
Jį, planuojama, sudarys komunikacijos strategija, kurioje įvardijamos vakcinaciją skatinančios skirtingos komunikacijos projekto dalys, komunikacijos kalendorius, medijos kanalų pirkimo planas bei reklamos priemonių kūrybinis pasiūlymas.
Kūrybinė idėja turi pratęsti iki šiol įgyvendintą Petys už laisvę komunikacinę idėją, nurodo ministerija.
Anot jos, tai reiškia, kad perkamas komunikacijos projektas bus pažymėtas Petys už laisvę logotipu bei spalvomis, tačiau tiekėjas gali savo nuožiūra interpretuoti projekto Petys už laisvę šūkius bei grafinius dizaino elementus.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti