„Password 2021“ finale – 17-a efektyviausių rinkodaros kampanijų

Publikuota: 2021-04-16
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
svg svg
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Šiemetiniame „Password 2021“ finale – 17-a stipriausių rinkodaros kampanijų. Aštriausia konkurencija virė „Efektyviausios įvaizdinės rinkodaros“ ir „Pardavimų skatinimo“ kampanijų kategorijose.

Pastarosiose atitinkamai buvo sulaukta ir daugiausiai dalyvių: po 18-a ir 15-a paraiškų.

Daugiausiai konkurso komisijos narių diskusijų sulaukė „Efektyviausios įvaizdinės rinkodaros“ didelio biudžeto kategorija, kur net po ilgų svarstymų nepavyko išrinkti 2-ų finalininkų, tad joje toliau varžysis 4 stipriausi dalyviai.

Iš viso šiemetiniam „Password“ konkursui buvo pateiktos 46-ios paraiškos.

Ypatingi metai

Linas Šiautkulis, „Password 2021“ komisijos narys, LiMA vadybos pirmininkas, pabrėžia, kad šių metų „Password“ išskirtinis dėl ypatingų metų Lietuvos rinkodarai, nes be verslo gelbėjimo misijos teko daug labiau pagalvoti ir apie socialinį savo kampanijų bei verslo aspektą.

„Džiugu, kad visose kategorijose turime puikių verslo ir visuomenės mobilizavimo sinergijos pavyzdžių, kurios išties praturtina šių metų konkursą. Kaip ir buvo galima tikėtis, aršiausia kova ir diskusijos vyksta įvaizdžio bei pardavimų skatinimo rinkodaros kampanijų kategorijose. Ir kaip visada, komisijai tenka didžiausias iššūkis atsispirti efektingumui, ir neleisti pirminiam kūrybinio sprendimo įspūdžiui užgožti po juo slypinčio efektyvumo. Būtent aiškiai pateikto efektyvumo rodiklių daugelyje paraiškų ir trūko, tad turėsime įdomią diskusiją šių kampanijų pristatymų metu“, – viliasi L. Šiautkulis.

Tai akcentuoja ir Daiva Plauškaitė-Camacho Andrade, „Ogilvy“ strategijų planuotoja, „Password 2021“ komisijos narė.

„Vertindami paraiškas, nuolat kėlėme klausimą, ar jose pirmuoju smuiku griežia efektas, ar efektyvumas, – kalba D. Plauškaitė-Camacho Andrade. – Be to, svarbu, kad dauguma kampanijų kalba apie COVID-19 išgyvenimo realijas, tad klausant paraiškų pristatymus, bus naudinga išgirsti, kokių įdomių sprendimų ėmėsi verslai, kokią jie atnešė vertę, kaip prekių ženklams pavyko auginti apimtis laikmečiu, kai tiesioginiai pardavimų skatinimo veiksmai buvo gerokai apriboti įvairiausių draudimų ir buvo po padidinamuoju stiklu. Bus galima išgirsti ir kūrybiškas, ir efektyvias verslo idėjas“.

[infogram id="83cadd3a-3e75-4001-8b80-963d4fdda4f5" prefix="mnd" format="interactive" title="Password_finalininkai"]

Laukia prisistatymas

„Password 2021“ – online konferencija vyks balandžio 29-30 d. Čia be pranešėjų, finalininkai pristatys savo projektus, o komisija išrinks kiekvienos kategorijos nugalėtoją, o iš šių bus išrinktas vienas didžiojo prizo laimėtojas.

nuotrauka::1nocrop

Pagrindiniai efektyviausios rinkodaros kampanijos vertinimo kriterijai: verslo situacija ir tikslai (20%), įžvalga (20%), įgyvendinimas (20%) ir rezultatai (40%).

„Password“ konferencijoje bus gvildenami klausimai, kaip keičiasi komunikacija ir rinkodara po karantino, kaip jaučiasi žmogus skaitmeniniame pasaulyje.

Tarp „Password 2021“ pranešėjų – Les Binet, Didžiosios Britanijos agentūros „adam&eve DDB“ efektyvumo padalinio vadovas, ekonometrijos ekspertas, knygų apie rinkodarą autorius.

VŽ primena, kad pernai efektyviausios kampanijos titulas atiteko „Vilniaus pergalės“ naujo saldumynų prekės ženklo „Troosik“ įvedimo į rinką kampanijai.

Metų CMO titulą pernai iškovojo „Topo grupės“ rinkodaros vadovė Raimonda Gudaitė.

Šiemetinėje „Password“ konferencijoje taip pat bus paskelbtas ir šiemetinis Lietuvos marketingo asociacijos „LiMA“ renkamas Metų rinkodaros vadovo „CMO 2021“ finalinis dešimtukas.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
VVTAT užkliuvo per geri „Deals On Wheels“ klientų atsiliepimai Premium 2

Automobilių prekybos „Deals On Wheels“ vadovams tenka aiškintis dėl pernelyg teigiamų jos klientų...

Rinkodara
16:34
Ginče su Konkurencijos taryba LVAT priėmė „Norfos mažmenai“ ir „Rivonai“ nepalankų sprendimą  

Lietuvos vyriausiasis administracinis teismas (LVAT) paliko nepakeistą pirmosios instancijos teismo...

Prekyba
11:24
„Europa“ pasirinko naujus kūrybinius partnerius 1

Keletą mėnesių trukusiame kūrybinių agentūrų konkurse PC „Europa“ pasirinko naujus partnerius –...

Rinkodara
11:05
Jungtinių Tautų e. komercijos apžvalga: 2020 m. TOP ketvertas liko tas pats, o į 5-ą vietą šoktelėjo „Shopify“ Premium

Daugelis e. komercijos verslų lyderių pernai stiprino savo pozicijas, bet kai kurie, ypač susiję su kelionių...

Prekyba
09:13
Vyriausybė pritarė galimybei įmonių pavadinimus registruoti ir anglų kalba 4

Vyriausybė trečiadienį pritarė siūlymui leisti įmonių pavadinimus registruoti ir užsienio kalba lotyniškais...

Gazelė
2021.05.05
Tarptautiniame dizaino konkurse – auksas už „Lewben Art Foundation“ albumą  

Dizainerio Viliaus Dringelio sukurtas meno albumas „Art & Us“ (išleido „Lewben Art Foundation“, LAF)...

Laisvalaikis
2021.05.05
Pandemija „Barborai“ pelno neatnešė, bet nuostolį leido reikšmingai sumažinti  Premium 3

Maisto ir kitų kasdienių prekių iš „Maximos“ e. prekybininkė UAB „Barbora“ praėjusiais metais padvigubino...

Prekyba
2021.05.05
„Mere“ Lietuvoje laikosi kitokios plėtros strategijos, konkurentai – abejingi Premium

Lietuvoje veiklą plečia žemų kainų prekybos tinklas „Mere“ – tik ką atidaryta vienuolikta jų parduotuvė...

Prekyba
2021.05.05
D. Sabonis tapo „Citadele“ banko ambasadoriumi 1

„Citadele“ bankas su NBA žaidžiančiu krepšininku, kylančia krepšinio žvaigžde Domantu Saboniu pasirašė...

Rinkodara
2021.05.05
T. Ramanauskas: ekranų psichozė virsta padidintu abejingumu ir neigimo kultūra Premium

Sulig didėjančiais vakcinacijos tempais, pandemijos supančiotame pasaulyje pamažu pradeda sklaidytis įtampa,...

Rinkodara
2021.05.05
Fizinei prekybai traukiantis, „Aprangos“ grupė spurtuoja internete Premium

Praėjusiais metais e. prekybos pagreitį įgijusios „Aprangos“ grupės pardavimai internetu auga ir šiemet –...

Prekyba
2021.05.04
Rizikingas „Pildyk“ žingsnis atnešė sniego gniūžtės efektą Premium 2

Efektyviausia kampanija „Password 2021“ išrinkta „Tele2“ prekės ženklo „Pildyk YouTube kanalo“ kampanija...

Rinkodara
2021.05.03
„Aprangos“ grupės apyvarta balandį siekė 12,5 mln. Eur 

„Aprangos“ grupės mažmeninė prekių apyvarta (su PVM) 2021 m. balandį sudarė 12,5 mln. Eur ir išaugo 142,4%,...

Prekyba
2021.05.03
Gedimino pr. „Iki“ atnaujinta už 422.600 Eur  

Prekybos tinklas „Iki“, iš esmės atnaujinęs mažųjų „ekspress“ parduotuvių koncepciją, antrąją...

Prekyba
2021.05.03
Maskvos kavinės ir restoranai taikys nuolaidas lankytojams, pasiskiepijusiems nuo COVID-19

10% – tokio dydžio nuolaidos galėtų tikėtis tie Maskvos kavinių ir restoranų lankytojai, kurie yra paskiepyti...

Paslaugos
2021.05.02
Sportas ir politika: Naomi Osaka, arba Kai prabyla žvaigždės Premium

Kai „US Open“ turnyre 2020-ųjų rugpjūtį Naomi Osaka įžengė į teniso aikštelę, jos apranga mirgėjo žinomais...

Laisvalaikis
2021.05.02
Kaip paneigti stereotipus ir sėkmingai prekiauti „Amazon“

Panevėžio UAB „Geld Baltic“, valdančios prekės ženklą „Super Garden“, pardavimai pernai išaugo dvigubai.

Prekyba
2021.05.02
Tarp labiausiai pastebėtų reklamų: „Lidl“, „Maxima“ ir „Tele2“ 1

Tarp labiausiai įsiminusių pavasario reklamų – „Lidl“ ir „Maximos“ velykinės kampanijos, labiausiai...

Rinkodara
2021.05.01
Verslas nuotoliniu būdu: per kelis mėnesius kauniečiai sukūrė įžymybių sveikinimų platformą Premium 3

Verslo idėja sausį, o jos startas – balandį, nors gyvai komanda pasimatė maždaug po trijų mėnesių, kai buvo...

Gazelė
2021.05.01
Mažmeninė prekyba: kategorijų duomenys pagal šalis

Specializuotas prekybos leidinys „European Supermarket Magazine“ (ESM) kartu su tyrimų bendrove IRI išleido...

Prekyba
2021.05.01

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku