2021-04-16 10:52

„Password 2021“ finale – 17-a efektyviausių rinkodaros kampanijų

Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Šiemetiniame „Password 2021“ finale – 17-a stipriausių rinkodaros kampanijų. Aštriausia konkurencija virė „Efektyviausios įvaizdinės rinkodaros“ ir „Pardavimų skatinimo“ kampanijų kategorijose.

Pastarosiose atitinkamai buvo sulaukta ir daugiausiai dalyvių: po 18-a ir 15-a paraiškų.

Daugiausiai konkurso komisijos narių diskusijų sulaukė „Efektyviausios įvaizdinės rinkodaros“ didelio biudžeto kategorija, kur net po ilgų svarstymų nepavyko išrinkti 2-ų finalininkų, tad joje toliau varžysis 4 stipriausi dalyviai.

Iš viso šiemetiniam „Password“ konkursui buvo pateiktos 46-ios paraiškos.

Ypatingi metai

Linas Šiautkulis, „Password 2021“ komisijos narys, LiMA vadybos pirmininkas, pabrėžia, kad šių metų „Password“ išskirtinis dėl ypatingų metų Lietuvos rinkodarai, nes be verslo gelbėjimo misijos teko daug labiau pagalvoti ir apie socialinį savo kampanijų bei verslo aspektą.

„Džiugu, kad visose kategorijose turime puikių verslo ir visuomenės mobilizavimo sinergijos pavyzdžių, kurios išties praturtina šių metų konkursą. Kaip ir buvo galima tikėtis, aršiausia kova ir diskusijos vyksta įvaizdžio bei pardavimų skatinimo rinkodaros kampanijų kategorijose. Ir kaip visada, komisijai tenka didžiausias iššūkis atsispirti efektingumui, ir neleisti pirminiam kūrybinio sprendimo įspūdžiui užgožti po juo slypinčio efektyvumo. Būtent aiškiai pateikto efektyvumo rodiklių daugelyje paraiškų ir trūko, tad turėsime įdomią diskusiją šių kampanijų pristatymų metu“, – viliasi L. Šiautkulis.

Tai akcentuoja ir Daiva Plauškaitė-Camacho Andrade, „Ogilvy“ strategijų planuotoja, „Password 2021“ komisijos narė.

„Vertindami paraiškas, nuolat kėlėme klausimą, ar jose pirmuoju smuiku griežia efektas, ar efektyvumas, – kalba D. Plauškaitė-Camacho Andrade. – Be to, svarbu, kad dauguma kampanijų kalba apie COVID-19 išgyvenimo realijas, tad klausant paraiškų pristatymus, bus naudinga išgirsti, kokių įdomių sprendimų ėmėsi verslai, kokią jie atnešė vertę, kaip prekių ženklams pavyko auginti apimtis laikmečiu, kai tiesioginiai pardavimų skatinimo veiksmai buvo gerokai apriboti įvairiausių draudimų ir buvo po padidinamuoju stiklu. Bus galima išgirsti ir kūrybiškas, ir efektyvias verslo idėjas“.

[infogram id="83cadd3a-3e75-4001-8b80-963d4fdda4f5" prefix="mnd" format="interactive" title="Password_finalininkai"]

Laukia prisistatymas

„Password 2021“ – online konferencija vyks balandžio 29-30 d. Čia be pranešėjų, finalininkai pristatys savo projektus, o komisija išrinks kiekvienos kategorijos nugalėtoją, o iš šių bus išrinktas vienas didžiojo prizo laimėtojas.

Pagrindiniai efektyviausios rinkodaros kampanijos vertinimo kriterijai: verslo situacija ir tikslai (20%), įžvalga (20%), įgyvendinimas (20%) ir rezultatai (40%).

„Password“ konferencijoje bus gvildenami klausimai, kaip keičiasi komunikacija ir rinkodara po karantino, kaip jaučiasi žmogus skaitmeniniame pasaulyje.

Tarp „Password 2021“ pranešėjų – Les Binet, Didžiosios Britanijos agentūros „adam&eve DDB“ efektyvumo padalinio vadovas, ekonometrijos ekspertas, knygų apie rinkodarą autorius.

VŽ primena, kad pernai efektyviausios kampanijos titulas atiteko „Vilniaus pergalės“ naujo saldumynų prekės ženklo „Troosik“ įvedimo į rinką kampanijai.

Metų CMO titulą pernai iškovojo „Topo grupės“ rinkodaros vadovė Raimonda Gudaitė.

Šiemetinėje „Password“ konferencijoje taip pat bus paskelbtas ir šiemetinis Lietuvos marketingo asociacijos „LiMA“ renkamas Metų rinkodaros vadovo „CMO 2021“ finalinis dešimtukas.

52795
130817
52791