2021-04-15 15:48

Reklamos rinka Baltijos šalyse: po pernykščio nuosmukio mato pozityvių signalų

Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Pandemijos metais, 2020-aisiais, Baltijos šalių reklamos rinka siekė 259,3 mln. Eur, tai 16% mažiau nei 2019 m. Labiausiai reklamos pajamos smuko Estijoje, bemaž penktadaliu (19,7%), Latvijos pajamų kritimas prilygo rinkos vidurkiui (16,4%), o geriausiai atsilaikiusi Lietuva fiksavo 12,5% mažėjimą, rodo „Kantar“ atlikta Baltijos šalių reklamos rinkos analizė.

Prie mažesnio kritimo Lietuvoje prisidėjo tai, kad didžiausią biudžeto dalį atsiriekianti televizija krizę atlaikė geriausiai: TV reklama mažėjo 6,3%, kai Latvijoje šis segmentas krito dešimtadaliu (10,7%), o Estijoje – 17,2%.

Abiejose kaimyninėse šalyse labiau nei Lietuvoje susitraukė ir reklama laikraščiuose, atitinkamai 46,6% ir 37,4%, skaičiuoja „Kantar“.

52795
130817
52791