Reklamos rinka Baltijos šalyse: po pernykščio nuosmukio mato pozityvių signalų

Pandemijos metais, 2020-aisiais, Baltijos šalių reklamos rinka siekė 259,3 mln. Eur, tai 16% mažiau nei 2019 m. Labiausiai reklamos pajamos smuko Estijoje, bemaž penktadaliu (19,7%), Latvijos pajamų kritimas prilygo rinkos vidurkiui (16,4%), o geriausiai atsilaikiusi Lietuva fiksavo 12,5% mažėjimą, rodo Kantar atlikta Baltijos šalių reklamos rinkos analizė.
Prie mažesnio kritimo Lietuvoje prisidėjo tai, kad didžiausią biudžeto dalį atsiriekianti televizija krizę atlaikė geriausiai: TV reklama mažėjo 6,3%, kai Latvijoje šis segmentas krito dešimtadaliu (10,7%), o Estijoje 17,2%. Abiejose kaimyninėse ša ...
Tapę VŽ premium prenumeratoriais
- Galėsite skaityti visus VŽ Premium, Verslo žinių laikraščio ir svarbiausius Financial Times straipsnius
- Darbo dienomis e. paštu gausite esminių aktualijų santrauką
- Gausite asmeniškai jums parinktas naujienas pagal jūsų nurodytas dominančias sritis
- Kokybiškam laisvalaikiui galėsite rinktis pažintinio žurnalo Verslo klasė turinį internete
- Klausytis Verslo žinių podkastų
- Investavimo idėjų, praktiškų patarimų, kaip tvarkyti asmeninius ir šeimos finansus, rasite portale manopinigai.lt
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Rinkodara
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti