Reklamos rinka Baltijos šalyse: po pernykščio nuosmukio mato pozityvių signalų

Prie mažesnio kritimo Lietuvoje prisidėjo tai, kad didžiausią biudžeto dalį atsiriekianti televizija krizę atlaikė geriausiai: TV reklama mažėjo 6,3%, kai Latvijoje šis segmentas krito dešimtadaliu (10,7%), o Estijoje – 17,2%.
Abiejose kaimyninėse šalyse labiau nei Lietuvoje susitraukė ir reklama laikraščiuose, atitinkamai 46,6% ir 37,4%, skaičiuoja „Kantar“.
Tik iki rugsėjo 30 d.
fiziniams asmenims nuo 18 Eur/mėn.
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai