Dizaino agentūra „Critical“ pernai augino ir pajamas, ir pelną
Agentūros „Critical“ pardavimo pajamos pernai siekė 1,14 mln. Eur ir buvo 31% didesnės nei 2019 m. Grynojo pelno pernai gauta 99.347 Eur, 2019 m. dirbta nuostolingai.
Pasak Algirdo Oranto, „Critical“ vadovo, po gąsdinančio pirmo 2020-ųjų pusmečio, antra metų dalis buvo rekordiškai aktyvi, teigiamos tendencijos persikėlė ir į šiuos metus, o krizės įkarštyje optimizuoti procesai ir sąnaudos pasitarnaus ir ateityje.
„Istoriškai metų pradžia visuomet kelia iššūkių pajamų atžvilgiu, bet pernai prie to prisidėjo ir pandemija bei jos nulemtas sąstingis ir atsargumas rinkoje. Pernai turėjome stipriai optimizuoti biuro ir vadovų sąnaudas, peržiūrėti procesus. Neslėpsime, daliai darbuotojų tokios permainos nebuvo priimtinos ir jie atsisveikino su agentūra. Taip pat, teko peržiūrėti, išgryninti ir suefektyvinti klientų portfelį bei darbus“, – išplatintame pranešime teigia A. Orantas.
Dar viena ryški tendencija, su kuria šiemet sieja didesnius lūkesčius – skaitmeninio turinio kūrimas, pažymi jis.
„Nors tai nėra naujovė, pandemija paskatino verslą daugiau dėmesio skirti skaitmeninių kanalų ir patirčių integravimui į prekės ženklus. Praėję metai itin išryškino tai, kad fizinio ir skaitmeninio pasaulio betarpiška integracija turi daug erdvės tobulėjimui. Skaitmenizacija tampa nebe baigtiniu projektu, o nuolatiniu organizacijos veikimo būdu“, – kalba A. Orantas.
Šiemet „Critical“ planuoja 20% pajamų augimą: tokiai prognozei įtakos turi itin suaktyvėjusi rinka.
„Preliminariais duomenimis, pirmą ketvirtį augome daugiau kaip 30%“, – skaičiuoja A. Orantas.
Tarp didžiausių „Critical“ klientų yra „JTI Baltic“, „Tele2“, „Rimi Lietuva“, „Biok laboratorija“, „Mineraliniai vandenys“, Vilniaus miesto savivaldybė, „Neringos“ viešbutis ir t.t..
Šiuo metu bendrovėje dirba 14 etatinių darbuotojų.