„Password 2021“: efektyviausi rinkodaros projektai ir CMO rinkimai

Publikuota: 2021-02-24
Šiemetinio konkurso komisija.
svg svg
Šiemetinio konkurso komisija.

Jau aštuonioliktą kartą „Verslo žinios“ kviečia varžytis dėl efektyviausios Metų rinkodaros kampanijos titulo. Konkurso nugalėtojai paaiškės ir bus apdovanoti konferencijoje „Password 2021“ balandžio 29-30 d.

Kaip ir ankstesniais metais, „Password“ konkurso dalyviai gali pretenduoti į penkias skirtingas kategorijas, kurios sugrupuotos pagal didelio ir mažo biudžeto segmentus.

Šių metų konkursui galima pateikti rinkodaros ir komunikacijos sprendimus, kurie buvo įgyvendinti per 2020 m. Jei kampanija baigėsi 2019 m., bet jos efektą įrodantys tyrimai bei duomenys buvo gauti tik 2020 m., tokia kampanija taip pat gali dalyvauti.

Įmonės, prekės ženklai ir agentūros geriausius savo rinkodaros bei komunikacijos projektus gali teikti iki kovo 15 d. vakaro.

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

Šiemet „Password“ konferencija planuojama „online“ formatu. Taip ji vyko ir praėjusių metų balandį – tai buvo pirmasis bandymas organizuoti didesnį, kitokio formato renginį naujoje pandemijos ir suvaržymų nežinios realybėje.

nuotrauka::1

Pasikeitimų metai

Kasmetis „Password“ konkursas – proga įmonių rinkodaros skyriams parodyti tai, ką nuveikė per metus, pasidalyti sėkmingiausiais bei efektyviausiais įgyvendintais projektais.

„Pandemijos metai daugeliui įmonių atnešė ryškių pasikeitimų: tiek kalbant apie kryptį, tiek apie patį žingsnio dydį. Keitėsi įmonių tikslų ir ambicijų vektoriai“, – kalba Aurelija Kazlauskienė, AB „Lietuvos draudimas“ Strategijos, klientų ir rinkodaros departamento direktorė, „Password 2021“ komisijos narė.

Paprastai kalbant, pernykštę situaciją galima vadinti tikslų koregavimu bėgant.

„Verslui teko greitai keistis, priimti tinkamus sprendimus ir juos įgyvendinti, savo ruožtu rinkodaros komandoms čia tikrai atiteko nemažai iššūkių. Dar viena ryški praėjusių metų tema – neplanuotų inovacijų šuolis. Girdėjome ir matėme įmonių pavyzdžius, kurios pakeitė kryptį, pasiūlė visai naujus produktus ar paslaugas ir taip laimėjo, išnaudodamos naujas atsivėrusias galimybes. Būtent tokių kampanijų pavyzdžius labiausiai ir norėtųsi matyti konkurse“, – viliasi A. Kazlauskienė.

Daugeliui bendrovių tai buvo metai, kai teko priimti itin drąsius sprendimus, kuriuos neretai lydėjo pastebėjimai, kad „mes niekada negalvojome, kad to imsimės, kad apskritai tai yra įmanoma“, priduria A. Kazlauskienė.

nuotrauka::2

„Daugiausia nuopelnų turbūt turėtų atitekti toms kampanijoms, kurios ne tiesiog efektyviai dirbo, o kurios reikšmingai prisidėjo prie verslo išgelbėjimo, darbo vietų išsaugojimo, kurios išdrįso pakeisti įmonių nusistovėjusias praktikas, paslaugas, transformuotis. Beje, šiandien ne vieno verslo galvos skausmas yra pasikeitusi darbuotojų savijauta, komandos integracija įmonės viduje“, – teigia A. Kazlauskienė.

PARAIŠKĄ RASITE ČIA.

[infogram id="fdf0f5cd-aedc-42d4-90a3-98647236065b" prefix="RZ2" format="interactive" title="Copy: Password_2020"]

Pandemijos pamokos

Rūta Gaudiešienė, konsultacijų įmonės „Civitta“ partnerė, „Password“ komisijos narė, pastebi išaugusius įmonių reputacijos, klientų pasitenkinimo, pozityvesnio vertinimo rodiklius.

„Tai išaugusi empatija, atlaidumas, bendruomeniškumas. Matome akivaizdžiai priešingą situaciją nei per 2008 m. krizę, kai verslui svarbiausia buvo tik pačiam išgyventi. Pandemija suvienijo verslus, daug labiau buvo akcentuojama reputacijos ir tarpusavio palaikymo svarba. Labai noriu tikėti, kad tai ne atsitiktiniai svyravimai duomenyse, bet nauja santykių kokybė, branda, už kurią galime padėkoti pandemijai“, – pažymi R. Gaudiešienė.

Pasak jos, pernai buvo nemažai kalbama apie tai, kad naujoji realybė reikalauja iš verslo visu veidu atsisukti į klientus, suprasti jų pasikeitusius poreikius, prisitaikyti prie naujos elgsenos, daugiau dėmesio skirti inovacijoms, vertės aktualizavimui, esamų klientų išlaikymui.

„Tokius projektus labiausiai norėtųsi matyti šiemetiniame konkurse“, – antrina R. Gaudiešienė.

Keturi parametrai

Įvertinusi paraiškas, komisija balandžio pradžioje skelbs kiekvienos kategorijos finalininkus. Jie savo rinkodaros kampanijas pristatys konferencijoje „Password 2021“ balandžio 29–30 d.

Čia iš kandidatų bus atrinkti ir apdovanoti kiekvienos kategorijos nugalėtojai, o iš šių bus išrinktas vienas didžiojo prizo laimėtojas. Konferencijos auditorija taip pat balsuos – rinks labiausiai patikusią rinkodaros kampaniją.

Pagrindiniai efektyviausios rinkodaros kampanijos vertinimo kriterijai: verslo situacija ir tikslai (20%), įžvalga (20%), įgyvendinimas (20%) ir rezultatai (40%).

Kaip ir ankstesniais metais, dalis šiemetės komisijos narių yra deleguoti pagrindinių šalies rinkodaros ir komunikacijos asociacijų: Linas Šiautkulis, „BPN Lietuvos“ vadovas, atstovauja Lietuvos marketingo asociacijai „LiMA“, Jonas Blinstrubas, komunikacijos agentūros „Headline“ vadovas, – Komunikacijos industrijos asociacijai.

nuotrauka::3nocrop

VŽ primena, kad pernai efektyviausios kampanijos titulas atiteko „Vilniaus pergalės“ naujo saldumynų prekės ženklo „Troosik“ įvedimo į rinką kampanijai.

Metų CMO (angl. „Chief marketing officer“) titulą pernai iškovojo „Topo grupės“ rinkodaros vadovė Raimonda Gudaitė.

Šiemetinėje „Password“ konferencijoje bus paskelbtas Lietuvos marketingo asociacijos „LiMA“ renkamas Metų rinkodaros vadovo „CMO 2021“ finalinis dešimtukas.

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Tema „Rinkodara“
Norite pasiūlyti temą, turite pastabų ar klausimų?

Parašykite redaktorių komandai arba vyr. redaktoriui rolandas.barysas@verslozinios.lt. Konfidencialumą užtikriname.

Didžiausi atlyginimai žiniasklaidos segmente: TV lyderystė Premium

Didžiausius atlyginimus iš žiniasklaidos bendrovių moka komercinės televizijos – dosniausiu vidutiniu atlygiu...

Įtakingiausi verslo lyderiai ir nauji veidai

Nuomonės lyderių įtakos reitinge šiemet staigmena – šalia garsių ekonomistų Nerijaus Mačiulio, Žygimanto...

Rinkodara
2023.03.23
„Iki“ pristato naujo formato parduotuves: pirmojo etapo investicija – 5 mln. Eur Premium 8

Vienai stambiausių Vokietijos mažmeninės prekybos įmonių grupių „Rewe“ priklausantis antras pagal dydį...

Prekyba
2023.03.23
Dukart kino teatro atidarymą atidėjęs „Vilnius Outlet“: suderinome sąlygas su „Apollo“ iš naujo Premium

Vilniuje šalia Vakarinio aplinkkelio prieš metus atidarytas daugiau nei 73.000 kv. m ploto „Vilnius Outlet“...

Prekyba
2023.03.23
„LastMile“ šuolis: neria į tarptautinius vandenis, apyvartą Lietuvoje beveik patrigubino Premium 3

Technologijų bendrovė „Greituolis“, plėtojanti e. platformą „LastMile“, preliminariais duomenimis, pernai...

Prekyba
2023.03.22
Nuo „Piguoliai“ iki „Genijaus Eugenijaus“: kaip neprašauti pro šalį su kainų komunikacija Premium

Svyruojant vartotojų nuotaikoms, kai pasaulį tebekrečia rekordinė infliacija, šoktelėjusios palūkanos, netyla...

Rinkodara
2023.03.22
„Password 2023“: pratęsiamas terminas paraiškų pateikimui

Dvidešimtą kartą „Verslo žinios“ kviečia varžytis dėl efektyviausios Metų rinkodaros kampanijos titulo.

Rinkodara
2023.03.21
„Maxima“ be komunikacijos komandos užleido pozicijas „Iki“ ir „Rimi“ Premium

Kol prekybos tinklas „Maxima“ tebeformuoja naują komunikacijos ir rinkodaros komandą, konkurentai šių metų...

Rinkodara
2023.03.20
V. Sinkevičius: naujos pakuočių taisyklės gyventojui kasmet padės sutaupyti iki 100 Eur 3

Virginijaus Sinkevičiaus, už aplinką atsakingo Europos Komisijos nario, teigimu, direktyva dėl pakuočių ir...

Pramonė
2023.03.20
„Maistas – ne ginklai“, arba Kaip „Vičiūnai“ prekiauja ir Kryme, ir Donbase 5

Lietuvos maisto produktų gamybos „Vičiūnų grupė“ jau devynerius metus tiekia savo produkciją į Rusijos...

Pramonė
2023.03.20
Kino pavasaris: filmų maratono nepraleidžia ir didieji prekių ženklai Premium

Kovo 16 d. šalies kino teatruose startavo dešimt dienų karaliausiantis „Kino pavasaris“, kuris kasmet...

Rinkodara
2023.03.19
Gydytojai-influenceriai – alternatyva draudžiamam paciento įvaizdžiui 1

Aktyvesnė gydytojų komunikacija socialiniuose tinkluose kartu tampa ir teisėta alternatyva draudžiamam...

Rinkodara
2023.03.18
„Amazon“ – ne karalius, „AliExpress“ – vis aršesnė konkurentė Lietuvos e. prekybininkams Premium

Lankomiausių e. komercijos prekybininkų reitingas Lietuvoje, įtraukus ir globalias platformas, – kitoks.

Rinkodara
2023.03.17
Gydytojai influenceriai – megažvaigždės konservatyviame medicinos pasaulyje Premium

Gydytojai nuomonės formuotojai – vis dažniau pastebima rinkodaros tendencija ir Lietuvoje, ir užsienyje.

Rinkodara
2023.03.16
Tyrimas: siekiant parduoti per socialinius tinklus, akys krypsta į „TikTok“

Pardavimas transliuojant gyvai socialiniuose tinkluose tapo reikšmingu kanalu per pandemiją. Nemažai...

Prekyba
2023.03.15
Griauna NT skelbimų monopolį: naujas žaidėjas nusitaikė į antrą vietą Premium 38

Į Lietuvos nekilnojamojo turto (NT) skelbimų rinką žengia naujas vardas – „Realu.lt“. Naujojo portalo...

Rinkodara
2023.03.15
Dakaro ralio žvaigždės: skirtingos „Redbull“, „Teltonikos“ ir Šiaulių banko istorijos Premium

Sporto renginių rėmimo projektai atneša ne tik matomumą ir žinomumą prekių ženklams: skirtingos sporto šakos...

Rinkodara
2023.03.14
„LastMile“ įkūrėjas – apie projektus su „Rewe“ Vokietijoje ir Rumunijoje, naujus sumanymus ir išskirtinę rinkodarą Premium 2

„Verslo žinių“ podkastų studijoje – Tadas Norušaitis, technologijų bendrovės „LastMile“ vienas įkūrėjų,...

Prekyba
2023.03.14
Iš Rygos komunikacijos agentūros grįžta su apdovanijomais 1

Rygoje vykusiuose Baltijos šalių komunikacijos kampanijų apdovanojimuose „Mi:t&links. Baltic Communication...

Rinkodara
2023.03.13
Aukojimo metai: kaip tai paveikė įmonių biudžeto eilutes Premium 1

Jau daugiau kaip metus Ukrainą niokoja Rusijos pradėtas karas, prie paramos projektų intensyviai prisideda ir...

Rinkodara
2023.03.12

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku