„Password 2021“: efektyviausi rinkodaros projektai ir CMO rinkimai

Publikuota: 2021-02-24
Šiemetinio konkurso komisija.
svg svg
Šiemetinio konkurso komisija.

Jau aštuonioliktą kartą „Verslo žinios“ kviečia varžytis dėl efektyviausios Metų rinkodaros kampanijos titulo. Konkurso nugalėtojai paaiškės ir bus apdovanoti konferencijoje „Password 2021“ balandžio 29-30 d.

Kaip ir ankstesniais metais, „Password“ konkurso dalyviai gali pretenduoti į penkias skirtingas kategorijas, kurios sugrupuotos pagal didelio ir mažo biudžeto segmentus.

Šių metų konkursui galima pateikti rinkodaros ir komunikacijos sprendimus, kurie buvo įgyvendinti per 2020 m. Jei kampanija baigėsi 2019 m., bet jos efektą įrodantys tyrimai bei duomenys buvo gauti tik 2020 m., tokia kampanija taip pat gali dalyvauti.

Įmonės, prekės ženklai ir agentūros geriausius savo rinkodaros bei komunikacijos projektus gali teikti iki kovo 15 d. vakaro.

Šiemet „Password“ konferencija planuojama „online“ formatu. Taip ji vyko ir praėjusių metų balandį – tai buvo pirmasis bandymas organizuoti didesnį, kitokio formato renginį naujoje pandemijos ir suvaržymų nežinios realybėje.

nuotrauka::1

Pasikeitimų metai

Kasmetis „Password“ konkursas – proga įmonių rinkodaros skyriams parodyti tai, ką nuveikė per metus, pasidalyti sėkmingiausiais bei efektyviausiais įgyvendintais projektais.

„Pandemijos metai daugeliui įmonių atnešė ryškių pasikeitimų: tiek kalbant apie kryptį, tiek apie patį žingsnio dydį. Keitėsi įmonių tikslų ir ambicijų vektoriai“, – kalba Aurelija Kazlauskienė, AB „Lietuvos draudimas“ Strategijos, klientų ir rinkodaros departamento direktorė, „Password 2021“ komisijos narė.

Paprastai kalbant, pernykštę situaciją galima vadinti tikslų koregavimu bėgant.

„Verslui teko greitai keistis, priimti tinkamus sprendimus ir juos įgyvendinti, savo ruožtu rinkodaros komandoms čia tikrai atiteko nemažai iššūkių. Dar viena ryški praėjusių metų tema – neplanuotų inovacijų šuolis. Girdėjome ir matėme įmonių pavyzdžius, kurios pakeitė kryptį, pasiūlė visai naujus produktus ar paslaugas ir taip laimėjo, išnaudodamos naujas atsivėrusias galimybes. Būtent tokių kampanijų pavyzdžius labiausiai ir norėtųsi matyti konkurse“, – viliasi A. Kazlauskienė.

Daugeliui bendrovių tai buvo metai, kai teko priimti itin drąsius sprendimus, kuriuos neretai lydėjo pastebėjimai, kad „mes niekada negalvojome, kad to imsimės, kad apskritai tai yra įmanoma“, priduria A. Kazlauskienė.

nuotrauka::2

„Daugiausia nuopelnų turbūt turėtų atitekti toms kampanijoms, kurios ne tiesiog efektyviai dirbo, o kurios reikšmingai prisidėjo prie verslo išgelbėjimo, darbo vietų išsaugojimo, kurios išdrįso pakeisti įmonių nusistovėjusias praktikas, paslaugas, transformuotis. Beje, šiandien ne vieno verslo galvos skausmas yra pasikeitusi darbuotojų savijauta, komandos integracija įmonės viduje“, – teigia A. Kazlauskienė.

PARAIŠKĄ RASITE ČIA.

[infogram id="fdf0f5cd-aedc-42d4-90a3-98647236065b" prefix="RZ2" format="interactive" title="Copy: Password_2020"]

Pandemijos pamokos

Rūta Gaudiešienė, konsultacijų įmonės „Civitta“ partnerė, „Password“ komisijos narė, pastebi išaugusius įmonių reputacijos, klientų pasitenkinimo, pozityvesnio vertinimo rodiklius.

„Tai išaugusi empatija, atlaidumas, bendruomeniškumas. Matome akivaizdžiai priešingą situaciją nei per 2008 m. krizę, kai verslui svarbiausia buvo tik pačiam išgyventi. Pandemija suvienijo verslus, daug labiau buvo akcentuojama reputacijos ir tarpusavio palaikymo svarba. Labai noriu tikėti, kad tai ne atsitiktiniai svyravimai duomenyse, bet nauja santykių kokybė, branda, už kurią galime padėkoti pandemijai“, – pažymi R. Gaudiešienė.

Pasak jos, pernai buvo nemažai kalbama apie tai, kad naujoji realybė reikalauja iš verslo visu veidu atsisukti į klientus, suprasti jų pasikeitusius poreikius, prisitaikyti prie naujos elgsenos, daugiau dėmesio skirti inovacijoms, vertės aktualizavimui, esamų klientų išlaikymui.

„Tokius projektus labiausiai norėtųsi matyti šiemetiniame konkurse“, – antrina R. Gaudiešienė.

Keturi parametrai

Įvertinusi paraiškas, komisija balandžio pradžioje skelbs kiekvienos kategorijos finalininkus. Jie savo rinkodaros kampanijas pristatys konferencijoje „Password 2021“ balandžio 29–30 d.

Čia iš kandidatų bus atrinkti ir apdovanoti kiekvienos kategorijos nugalėtojai, o iš šių bus išrinktas vienas didžiojo prizo laimėtojas. Konferencijos auditorija taip pat balsuos – rinks labiausiai patikusią rinkodaros kampaniją.

Pagrindiniai efektyviausios rinkodaros kampanijos vertinimo kriterijai: verslo situacija ir tikslai (20%), įžvalga (20%), įgyvendinimas (20%) ir rezultatai (40%).

Kaip ir ankstesniais metais, dalis šiemetės komisijos narių yra deleguoti pagrindinių šalies rinkodaros ir komunikacijos asociacijų: Linas Šiautkulis, „BPN Lietuvos“ vadovas, atstovauja Lietuvos marketingo asociacijai „LiMA“, Jonas Blinstrubas, komunikacijos agentūros „Headline“ vadovas, – Komunikacijos industrijos asociacijai.

nuotrauka::3nocrop

VŽ primena, kad pernai efektyviausios kampanijos titulas atiteko „Vilniaus pergalės“ naujo saldumynų prekės ženklo „Troosik“ įvedimo į rinką kampanijai.

Metų CMO (angl. „Chief marketing officer“) titulą pernai iškovojo „Topo grupės“ rinkodaros vadovė Raimonda Gudaitė.

Šiemetinėje „Password“ konferencijoje bus paskelbtas Lietuvos marketingo asociacijos „LiMA“ renkamas Metų rinkodaros vadovo „CMO 2021“ finalinis dešimtukas.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
Reklamos rinka Baltijos šalyse: po pernykščio nuosmukio mato pozityvių signalų Premium

Pandemijos metais, 2020-aisiais, Baltijos šalių reklamos rinka siekė 259,3 mln. Eur, tai 16% mažiau nei 2019...

Rinkodara
12:48
Žurnalistai galės neatlygintinai gauti duomenis iš valstybės registrų

Seimas priėmė Visuomenės informavimo įstatymo pataisas, kuriomis nuo liepos 1 d. nuspręsta sudaryti sąlygas...

Rinkodara
12:33
„Bennet distributors“ keičia įmonės pavadinimą

Gėrimų platinimo ir prekybos UAB „Bennet distributors“ keičia įmonės pavadinimą į „Amber Distribution...

Rinkodara
12:08
COVID-19 informavimo kampanijai skirta dar 3,3 mln. Eur 2

Informavimo kampanijai apie COVID-19 Vyriausybė trečiadienį skyrė dar 3,3 mln. Eur.

Rinkodara
2021.04.14
„Kantar“: 2020-aisiais Lietuvos reklamos rinka traukėsi

Lietuvos reklamos rinka pernai smuko mažiau nei prognozuota – 12,5%, arba 15 mln. Eur, ir siekė 105 mln. Eur.

Rinkodara
2021.04.14
CUP siekiamybė – atsiėmimo punktų centras: nutraukiant sutartis su nuomininkais auga „Pigu“ plotas  Premium

Sostinės prekybos centras CUP dėl patogios savo vietos ir nemažų automobilių parkavimo galimybių tampa įdomus...

Prekyba
2021.04.14
Reklamos rinka: skrydis žemyn, bet Lietuva geriausiai atlaikė krizę Premium

Pandemijos metais, 2020-aisiais, Lietuvos reklamos rinka, palyginti su ankstesniais metais, krito beveik 13%,...

Rinkodara
2021.04.14
„Eurovaistinė“ pasirinko socialinių tinklų komunikacijos partnerius

Vaistinių tinklas „Eurovaistinė“ pasirinko komunikacijos socialiniuose tinkluose partnerius – nuo šiol...

Rinkodara
2021.04.13
„INK agency“ krizių valdymo padaliniui vadovaus G. Galdikas

Komunikacijos agentūros „INK agency“ neseniai įsteigtam komunikacijos krizių valdymo padaliniui vadovaus...

Rinkodara
2021.04.13
„Maxima LT“ grynasis pelnas augo 168%: vadovai akcentuoja struktūrinius pokyčius Premium 17

Prekybos tinklo „Maxima LT“ bendrosios pajamos pernai sumenko 1,2%, arba 20,5 mln. Eur, ir siekė 1,69 mlrd.

Prekyba
2021.04.13
Lietuvoje gimęs, Azijoje išaugęs, „Eskimi“ grįžta nusiteikęs plėtrai Premium 2

Prieš daugiau nei 10 m. Lietuvoje įkurtas socialinis tinklas „Eskimi“ išaugo iki skaitmeninės reklamos...

Rinkodara
2021.04.12
„Pigu.lt“ komandoje – buvusi TV3 komunikacijos vadovė

Prie e. platformos „Pigu.lt“ komandos prisijungia Asta Brazaitienė, kuri eis korporatyvinės komunikacijos...

Rinkodara
2021.04.12
„PR Impact Awards“ dalyvių kampanijas vertins ir „Mediaskopas“

Žiniasklaidos analizės bendrovė „Mediaskopas“ tapo komunikacijos konkurso „PR Impact Awards 2021“ partnere ir...

Rinkodara
2021.04.12
„co:agency“ ir „Relevant“ pernai skaičiavo augimą

Komunikacijos įmonių grupė, kurią sudaro komunikacijos agentūra „co:agency“ ir skaitmeninės rinkodaros...

Rinkodara
2021.04.12
Ginčas dėl „About“ prekės ženklo: abi pusės ieško kompromiso Premium 1

SBA grupės valdomas „Utenos trikotažas“ ir Vokietijos drabužių e. prekybininkė „About You GmbH & Co“ ginčą...

Rinkodara
2021.04.12
Interneto tiekėjai: reklamos viena už kitą gražesnės, o parduoda kas antras Premium 1

Tyrimų bendrovės „Shopper Quality Group“ atliktas interneto tiekėjų tyrimas rodo, kad stipriausius pardavimų...

Rinkodara
2021.04.11
 „Google“ pradėjo testuoti alternatyvą slapukams „Chrome“ naršyklėje

Technologijų milžinė „Google“ praėjusią savaitę išleido pirminę programėlių programavimo sąsajos „Federated...

Inovacijos
2021.04.11
Agentūra „Not Perfect Vilnius“ laimėjo konkursą – analizuos LRT ženklus

LRT skelbtą „Komunikacijos konsultacijų ir kūrybos paslaugų pirkimo“ konkursą laimėjo kūrybinė agentūra „Not...

Rinkodara
2021.04.11
Velykinės prekybos rezultatai: mokėjimų duomenys rodo pokyčius Premium

Lietuviško kapitalo elektroninių mokėjimų tinklas „Paysera“ ir finansų platforma „Revolut“ dalijasi mokėjimų...

Prekyba
2021.04.10
„Litexpo“ jau planuoja reklamas būsimiems renginiams

„Litexpo“ parodų centras su komunikacijų planavimo agentūra „Carat“ pasirašė preliminarią iki 250.000 Eur...

Rinkodara
2021.04.10

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku