„Password 2021“: efektyviausi rinkodaros projektai ir CMO rinkimai

Kaip ir ankstesniais metais, „Password“ konkurso dalyviai gali pretenduoti į penkias skirtingas kategorijas, kurios sugrupuotos pagal didelio ir mažo biudžeto segmentus.
Šių metų konkursui galima pateikti rinkodaros ir komunikacijos sprendimus, kurie buvo įgyvendinti per 2020 m. Jei kampanija baigėsi 2019 m., bet jos efektą įrodantys tyrimai bei duomenys buvo gauti tik 2020 m., tokia kampanija taip pat gali dalyvauti.
Įmonės, prekės ženklai ir agentūros geriausius savo rinkodaros bei komunikacijos projektus gali teikti iki kovo 15 d. vakaro.
Šiemet „Password“ konferencija planuojama „online“ formatu. Taip ji vyko ir praėjusių metų balandį – tai buvo pirmasis bandymas organizuoti didesnį, kitokio formato renginį naujoje pandemijos ir suvaržymų nežinios realybėje.
Pasikeitimų metai
Kasmetis „Password“ konkursas – proga įmonių rinkodaros skyriams parodyti tai, ką nuveikė per metus, pasidalyti sėkmingiausiais bei efektyviausiais įgyvendintais projektais.
„Pandemijos metai daugeliui įmonių atnešė ryškių pasikeitimų: tiek kalbant apie kryptį, tiek apie patį žingsnio dydį. Keitėsi įmonių tikslų ir ambicijų vektoriai“, – kalba Aurelija Kazlauskienė, AB „Lietuvos draudimas“ Strategijos, klientų ir rinkodaros departamento direktorė, „Password 2021“ komisijos narė.
Paprastai kalbant, pernykštę situaciją galima vadinti tikslų koregavimu bėgant.
„Verslui teko greitai keistis, priimti tinkamus sprendimus ir juos įgyvendinti, savo ruožtu rinkodaros komandoms čia tikrai atiteko nemažai iššūkių. Dar viena ryški praėjusių metų tema – neplanuotų inovacijų šuolis. Girdėjome ir matėme įmonių pavyzdžius, kurios pakeitė kryptį, pasiūlė visai naujus produktus ar paslaugas ir taip laimėjo, išnaudodamos naujas atsivėrusias galimybes. Būtent tokių kampanijų pavyzdžius labiausiai ir norėtųsi matyti konkurse“, – viliasi A. Kazlauskienė.
Daugeliui bendrovių tai buvo metai, kai teko priimti itin drąsius sprendimus, kuriuos neretai lydėjo pastebėjimai, kad „mes niekada negalvojome, kad to imsimės, kad apskritai tai yra įmanoma“, priduria A. Kazlauskienė.
„Daugiausia nuopelnų turbūt turėtų atitekti toms kampanijoms, kurios ne tiesiog efektyviai dirbo, o kurios reikšmingai prisidėjo prie verslo išgelbėjimo, darbo vietų išsaugojimo, kurios išdrįso pakeisti įmonių nusistovėjusias praktikas, paslaugas, transformuotis. Beje, šiandien ne vieno verslo galvos skausmas yra pasikeitusi darbuotojų savijauta, komandos integracija įmonės viduje“, – teigia A. Kazlauskienė.
PARAIŠKĄ RASITE ČIA.
[infogram id="fdf0f5cd-aedc-42d4-90a3-98647236065b" prefix="RZ2" format="interactive" title="Copy: Password_2020"]
Pandemijos pamokos
Rūta Gaudiešienė, konsultacijų įmonės „Civitta“ partnerė, „Password“ komisijos narė, pastebi išaugusius įmonių reputacijos, klientų pasitenkinimo, pozityvesnio vertinimo rodiklius.
„Tai išaugusi empatija, atlaidumas, bendruomeniškumas. Matome akivaizdžiai priešingą situaciją nei per 2008 m. krizę, kai verslui svarbiausia buvo tik pačiam išgyventi. Pandemija suvienijo verslus, daug labiau buvo akcentuojama reputacijos ir tarpusavio palaikymo svarba. Labai noriu tikėti, kad tai ne atsitiktiniai svyravimai duomenyse, bet nauja santykių kokybė, branda, už kurią galime padėkoti pandemijai“, – pažymi R. Gaudiešienė.
Pasak jos, pernai buvo nemažai kalbama apie tai, kad naujoji realybė reikalauja iš verslo visu veidu atsisukti į klientus, suprasti jų pasikeitusius poreikius, prisitaikyti prie naujos elgsenos, daugiau dėmesio skirti inovacijoms, vertės aktualizavimui, esamų klientų išlaikymui.
„Tokius projektus labiausiai norėtųsi matyti šiemetiniame konkurse“, – antrina R. Gaudiešienė.
Keturi parametrai
Įvertinusi paraiškas, komisija balandžio pradžioje skelbs kiekvienos kategorijos finalininkus. Jie savo rinkodaros kampanijas pristatys konferencijoje „Password 2021“ balandžio 29–30 d.
Čia iš kandidatų bus atrinkti ir apdovanoti kiekvienos kategorijos nugalėtojai, o iš šių bus išrinktas vienas didžiojo prizo laimėtojas. Konferencijos auditorija taip pat balsuos – rinks labiausiai patikusią rinkodaros kampaniją.
VERSLO TRIBŪNA
Pagrindiniai efektyviausios rinkodaros kampanijos vertinimo kriterijai: verslo situacija ir tikslai (20%), įžvalga (20%), įgyvendinimas (20%) ir rezultatai (40%).
Kaip ir ankstesniais metais, dalis šiemetės komisijos narių yra deleguoti pagrindinių šalies rinkodaros ir komunikacijos asociacijų: Linas Šiautkulis, „BPN Lietuvos“ vadovas, atstovauja Lietuvos marketingo asociacijai „LiMA“, Jonas Blinstrubas, komunikacijos agentūros „Headline“ vadovas, – Komunikacijos industrijos asociacijai.
VŽ primena, kad pernai efektyviausios kampanijos titulas atiteko „Vilniaus pergalės“ naujo saldumynų prekės ženklo „Troosik“ įvedimo į rinką kampanijai.
Metų CMO (angl. „Chief marketing officer“) titulą pernai iškovojo „Topo grupės“ rinkodaros vadovė Raimonda Gudaitė.
Šiemetinėje „Password“ konferencijoje bus paskelbtas Lietuvos marketingo asociacijos „LiMA“ renkamas Metų rinkodaros vadovo „CMO 2021“ finalinis dešimtukas.