2021-02-15 14:38

„Apple“ ir „Google“ slapukų dėlionė, arba Reklama, kuri nepersekios

Edgaro Su („Reuters“ / „Scanpix“) nuotr.
Edgaro Su („Reuters“ / „Scanpix“) nuotr.
Technologijų gigantės „Apple“ ir „Facebook“ įsivėlė į aštrų konkurencijos ir žodžių mūšį dėl privatumo taisyklių. Prekės ženklams tai dar vienas priminimas, kad sulig įgyvendinamais pokyčiais bus sunkiau matyti vartotojų kelionę, o investuojant į skaitmeninę reklamą ir norint pasiekti laukiamų rezultatų, teks įdėti daugiau darbo.
  • Būsimi privatumo politikos pakitimai neabejotinai palies vartotojų kasdienę patirtį internete.
  • Nebebus galima sekti vartotojo veiksmų interneto platybėse: kur ir ką jis veikia. 
  • Sumažės pakartotinės rinkodaros kampanijų patrauklumas ir efektyvumas.
  • Bus galima matyti, ką veikia tik 20% vartotojų srauto.

Vienas artimiausių pokyčių – naujoje „Apple“ operacinėje sistemoje „iOS 14“ galimybė automatiškai rinkti duomenis apie įrenginių naudotojus pagal nutylėjimą beveik visais atvejais bus išjungta ir vartotojai turės patys proaktyviai įjungti duomenų rinkimo funkciją, jei to pageidaus.

52795
130817
52791