„Apple“ ir „Google“ slapukų dėlionė, arba Reklama, kuri nepersekios

- Būsimi privatumo politikos pakitimai neabejotinai palies vartotojų kasdienę patirtį internete.
- Nebebus galima sekti vartotojo veiksmų interneto platybėse: kur ir ką jis veikia.
- Sumažės pakartotinės rinkodaros kampanijų patrauklumas ir efektyvumas.
- Bus galima matyti, ką veikia tik 20% vartotojų srauto.
Vienas artimiausių pokyčių – naujoje „Apple“ operacinėje sistemoje „iOS 14“ galimybė automatiškai rinkti duomenis apie įrenginių naudotojus pagal nutylėjimą beveik visais atvejais bus išjungta ir vartotojai turės patys proaktyviai įjungti duomenų rinkimo funkciją, jei to pageidaus.
Tik iki rugsėjo 30 d.
fiziniams asmenims nuo 18 Eur/mėn.
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai