Kalėdiniai atvirukai – bekontakčiu būdu

Publikuota: 2020-12-22
VŽ koliažas.
svg svg
VŽ koliažas.

Šiemet verslai turėjo iš naujo pagalvoti, kaip susikurti šventinę nuotaiką ir pasveikinti savo partnerius ir klientus. Lauko reklamos kompanija „JCDecaux Lietuva“ nusprendė pasinaudoti savo medijos privalumu.

„Kadangi dovanų negalėsime perduoti tiesiogiai, nusprendėme linkėjimus nusiųsti saugiausiu būdu – paskleidžiant juos gatvėse. Lauko reklama yra pozityvi medija, o žmonės šiuo metu ypatingai pasiilgę teigiamo turinio. Tikiuosi, kad mūsų linkėjimai įkvėps žiūrėti pozityviai ir ruoštis su nauja jėga grįžti į įprastą ritmą“, – išplatintame pranešime pažymi Žaneta Fomova, „JCDecaux Lietuva“ vadovė.

Sveikinimų kampanija buvo planuojama atsižvelgiant į šiuo metu kintančius žmonių mobilumo įpročius. Iš viso penkiuose Lietuvos miestuose yra pasveikinta daugiau nei 200 klientų ir partnerių.

nuotrauka::1

„Tam tikra prasme visa mūsų komanda tapo kalėdinio pašto darbuotojais, kuri galvojo, kokį linkėjimą parašyti ar kurį atviruką priskirti savo klientui. Visi jie buvo skirtingi, norėjome, kad šie sveikinimai būtų dedikuoti ne tik prekės ženklui, bet visai komandai, nuo savininko iki salės darbuotojo“, – sako Ž. Fomova.

VŽ primena, kad lauko reklamos „JCDecaux Lietuva“ šiemet tapo lydere tarp reklamos ir ryšių su visuomene bendrovių.

„Verslo žinios“ pagal redakcijos analitikų sukurtą reitingavimo modelį penktą kartą skelbė sektorių lyderius. Projekte „Lietuvos sektorių lyderiai“ įmonės vertinamos ne tik pagal pajamų ir pelno eilutes, ne mažiau svarbūs ir kiti rodikliai – pelningumas, mokamų atlyginimų dydis, minimų rodiklių dinamika ir t. t.

Plačiau skaitykite čia.

FOTOGALERIJA Kampanijos nuotraukos. (5 nuotr.)

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
„Telia“ pasitelkė „BMK Vision“: tikslūs duomenys leidžia gerinti paslaugų kokybę Verslo tribūna

Tiksliai stebėti salonų lankytojų srautus, juos analizuoti ir remiantis šiais duomenimis tobulinti vidinių...

Rinkodara
06:00
Apklausa: kaip 2021 m. mato komunikacijos agentūrų vadovai

Komunikacijos industrijos asociacijos atlikta agentūrų vadovų apklausa parodė, kad pusė agentūrų pernai...

Rinkodara
2021.01.17
Žiūrimiausi „YouTube“ kanalai Lietuvoje 2

2020-aisiais žiūrimiausias „YouTube“ kanalas Lietuvoje — LRT, metų muzikinis kanalas – „Dynoro“, skaičiuoja...

Rinkodara
2021.01.17
Pasaulio verslo lyderiai: atsigauti po pandemijos padės trys strategijos Premium

69% pasaulio verslo lyderių planuoja 2020 m. baigti prasčiau: kone pusė teigia, kad rezultatai bus apie 20%...

Rinkodara
2021.01.17
„Eurovizija 2021“: suplanuoti keturi scenarijai

Nacionalinis transliuotojas šį šeštadienį pradeda „Eurovizijos“ nacionalinę atranka „Pabandom iš naujo!“. Dėl...

Rinkodara
2021.01.16
9 prekybos tendencijos, aktualios 2021 metais  Premium

Vertinant veiksnius, darančius įtaką prekybos sektoriui šiais metais, pirmiausia, kalbama apie pandemiją.

Prekyba
2021.01.15
Pirmąjį mėnesį dažniausiai cituotas A. Dulkys, mažiausiai – D. Kreivys

Pirmąjį mėnesį po naujosios Vyriausybės priesaikos daugiausia žiniasklaidos dėmesio sulaukė sveikatos...

Rinkodara
2021.01.15
PC valdytojai: nuomos pajamos kritusios, tikimasi valdžios paramos Premium 14

Konkreti Vyriausybės priemonė, skirta nuomos mokesčio kompensavimui, kaip buvo per pirmą karantiną, nėra...

Prekyba
2021.01.15
„Barbora“ žengia į Lenkijos rinką 3

Elektroninė maisto ir kasdienių prekių parduotuvė „Barbora“ ruošiasi pradėti veiklą Lenkijoje.

Prekyba
2021.01.14
Skirtingos prekybininkų strategijos: investuoja, bet ne visi atvirauja Premium 1

Konkurencija mažmeninės prekybos rinkoje Lietuvoje išlieka itin aštri ir dabartinėmis pandemijos sąlygomis...

Prekyba
2021.01.14
Metai, kai sprogo e. prekybos supernova Premium 5

Koronaviruso pandemijos įkarštyje ypatingai išaugo e. prekybos vaidmuo – didėjo investicijos į e. komercijos...

Prekyba
2021.01.13
Statistika: metinė infliacija artima nuliui 5

2020 m. gruodį, palyginti su 2019 m. gruodžiu, metinė infliacija buvo neigiama ir sudarė –0,1%, pagal...

Prekyba
2021.01.12
Dėl „Sviesto sviestuoto“ žodį tarė teisininkai: trūksta argumentų Premium 20

Netikėtai įsiplieskęs skandalas dėl to, ar prekės ženklas „Sviestas sviestuotas“ klaidina vartotojus, sulaukė...

Gazelė
2021.01.12
Pandemijos akivaizdoje – vartojimo pokyčių evoliucija  Premium

Mažmeninės prekybos tinklai, kuriuose dominuoja maisto prekės, per pandemiją išlaikė parduotuves atviras,...

Prekyba
2021.01.11
„Maxima“ nurungė ir „Coca-Colą“, ir „Tele2“ Premium

Tarp labiausiai įsiminusių kalėdinių reklamų – investicijas gerokai per šį laikotarpį padidinusios „Tele2“...

Rinkodara
2021.01.11
TV žiūrimumo šuolis skatina konkurenciją

2020-aisiais, pandemijos metais, TV žaidėjų mėgstama frazė, kad televizija yra pigiausia ir prieinamiausia...

Rinkodara
2021.01.10
22 km minint Laisvės gynėjų dieną – radijo ekskursija

Minėdama Sausio 13-osios trisdešimtmetį, LRT įgyvendino idėją sukurti radijo ekskursiją „Kalbanti Sausio...

Rinkodara
2021.01.09
„Sviesto sviestuoto“ istorijoje save atpažino ir „eTaksi“ Premium 3

Pavežėjų ir taksi paslaugas teikianti platforma „eTaksi“ nerimauja, kad gali netekti dešimtmetį naudojamo...

Logistika
2021.01.08
Be „Facebook“, be „Twitter“ ir be kepuraičių

„Facebook“ sprendimas reiškia, kad kadenciją baigiantis prezidentas iki pat sausio 20-osios, kai prisieks...

Rinkodara
2021.01.07
Aukso laikas TV platformoms: gruodis vėl rekordinis Premium 1

2020-aisiais, pandemijos metais, TV žaidėjų mėgstama frazė, kad televizija yra pigiausia ir prieinamiausia...

Rinkodara
2021.01.07

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Valdyti slapukus