Kalėdiniai atvirukai – bekontakčiu būdu

„Kadangi dovanų negalėsime perduoti tiesiogiai, nusprendėme linkėjimus nusiųsti saugiausiu būdu – paskleidžiant juos gatvėse. Lauko reklama yra pozityvi medija, o žmonės šiuo metu ypatingai pasiilgę teigiamo turinio. Tikiuosi, kad mūsų linkėjimai įkvėps žiūrėti pozityviai ir ruoštis su nauja jėga grįžti į įprastą ritmą“, – išplatintame pranešime pažymi Žaneta Fomova, „JCDecaux Lietuva“ vadovė.
Sveikinimų kampanija buvo planuojama atsižvelgiant į šiuo metu kintančius žmonių mobilumo įpročius. Iš viso penkiuose Lietuvos miestuose yra pasveikinta daugiau nei 200 klientų ir partnerių.
„Tam tikra prasme visa mūsų komanda tapo kalėdinio pašto darbuotojais, kuri galvojo, kokį linkėjimą parašyti ar kurį atviruką priskirti savo klientui. Visi jie buvo skirtingi, norėjome, kad šie sveikinimai būtų dedikuoti ne tik prekės ženklui, bet visai komandai, nuo savininko iki salės darbuotojo“, – sako Ž. Fomova.
VŽ primena, kad lauko reklamos „JCDecaux Lietuva“ šiemet tapo lydere tarp reklamos ir ryšių su visuomene bendrovių.
„Verslo žinios“ pagal redakcijos analitikų sukurtą reitingavimo modelį penktą kartą skelbė sektorių lyderius. Projekte „Lietuvos sektorių lyderiai“ įmonės vertinamos ne tik pagal pajamų ir pelno eilutes, ne mažiau svarbūs ir kiti rodikliai – pelningumas, mokamų atlyginimų dydis, minimų rodiklių dinamika ir t. t.
Plačiau skaitykite čia.