Vilniui ir Lietuvai laurai už reklamos kampaniją ir komunikacijos strategiją

Vilniaus turizmo reklamos kampanija ir Lietuvos įvaizdžio grupės šalies pristatymo strategija skynė laurus rinkodaros ir komunikacijos apdovanojimuose City, Nation, Place Awards.
Vilnius nuostabus kur bebūtų pripažinta geriausia komunikacijos strategija, o Vyriausybės kanceliarijos Lietuvos įvaizdžio grupės šalies pristatymo strategija 2020-2030 m. pripažinta kaip geriausias projektas duomenų panaudojimo kategorijoje, pranešė Vilniaus miesto plėtros agentūra Go Vilnius.
Jungtinėje Karalystėje vykstančiuose apdovanojimuose į finalą buvo patekę šeši Go Vilnius, Keliauk Lietuvoje ir Lietuvos įvaizdžio grupės projektai. Jie konkuravo su daugiau nei 20 šalių rinkodaros ir komunikacijos projektais Suomijos, Danijos, Puerto Riko, Slovėnijos, Jamaikos, Saudo Arabijos, Pietų Afrikos, Jungtinės Karalystės, JAV, Kanados ir kt.
Vilniaus turizmo reklamos kampanija Vilnius nuostabus, kur bebūtų (angl. Vilnius amazing wherever you think it is), apdovanojimuose nurungė 14 į finalą patekusių konkurentų, tarp jų buvo Helsinkis, Mančesteris, Filadelfija, taip pat bei šalys Jungtinė Karalystė ir Danija.
Kūrybos agentūros Bechtle and Milzarajs sukurta reklama, kvietusi su šypsena pažiūrėti į Vilniaus nežinomumo problemą, startavo vasario mėnesį tikslinėse Vilniaus turizmo rinkose Jungtinėje Karalystėje ir Vokietijoje. Ji iškart buvo pastebėta tarptautinės kelionių ir reklamos žiniasklaidos apie ją rašė kelionių portalas Lonely Planet, reklamos naujienų portalas The Drum ir kiti.
Vyriausybės kanceliarijos Lietuvos įvaizdžio grupės projektas Lietuvos pristatymo užsienyje strategija 2020-2030 m. buvo pripažinta geriausiu duomenų panaudojimo (angl. Best use of data) kategorijoje. Finaliniame etape Lietuva varžėsi su Saudo Arabija, Pietų Afrika ir Velsu. Šalies pristatymo strategija buvo įvertinta už sėkmingą suinteresuotų šalių įtraukimą bei išsamų duomenų panaudojimą.
Strategijoje išskirtos pagrindinės sritys, tapsiančios Lietuvos komunikacijos pagrindu ateinantį dešimtmetį: Lietuva išryškins savo pasiekimus ekonomikos, kultūros, valdymo ir talentų pritraukimo srityse. Išgrynintos ir keturios Lietuvos visuomenės vertybės: laisvė kurti, tobulėjimas, veržlumas ir ryšys su gamta. Valstybei svarbios sritys ir vertybės susietos į bendrą pozicionavimą Open for Co-creation (Atviri kurti kartu), kurį vienijantis principas grindžiamas atvirumu, bendradarbiavimu ir veržlumu.
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti