„Lidl“ komunikacijos mastas signalizuoja apie ambicijas rinkoje

Nepaisant pandemijos šoko ir stipraus nuosmukio pavasarį, reklamos apimtis Lietuvoje, lyginant 2020 m. ir 2019 m. pirmų devynių mėnesių duomenis, augo 4,9%.
Ant pirmo laiptelio per tris šių metų ketvirčius tvirčiau atsistojo Lidl Lietuva, antroje pozicijoje palikusi Tele2, ne vienus metus Lietuvoje buvusią didžiausią reklamos užsakovę. Nors per devynis šių metų mėnesius bendrai visų tradicinių medij ...
Tapę VŽ premium prenumeratoriais
- Galėsite skaityti visus VŽ Premium, Verslo žinių laikraščio ir svarbiausius Financial Times straipsnius
- Darbo dienomis e. paštu gausite esminių aktualijų santrauką
- Gausite asmeniškai jums parinktas naujienas pagal jūsų nurodytas dominančias sritis
- Kokybiškam laisvalaikiui galėsite rinktis pažintinio žurnalo Verslo klasė turinį internete
- Klausytis Verslo žinių podkastų
- Investavimo idėjų, praktiškų patarimų, kaip tvarkyti asmeninius ir šeimos finansus, rasite portale manopinigai.lt
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti