„Lidl“ komunikacijos mastas signalizuoja apie ambicijas rinkoje
Ant pirmo laiptelio per tris šių metų ketvirčius tvirčiau atsistojo „Lidl Lietuva“, antroje pozicijoje palikusi „Tele2“, ne vienus metus Lietuvoje buvusią didžiausią reklamos užsakovę.
„Nors per devynis šių metų mėnesius bendrai visų tradicinių medijų reklamos apimtis augo 5%, reikia atkreipti dėmesį, kad didžiausią svorį tam suteikė 5,7% ilgėjęs reklamos laikas televizijoje“, – pabrėžia Giedrė Juronienė, „Kantar“ reklamos stebėsenos vadovė.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- „Mano pinigai“ - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai