2020-11-09 06:45

„Lidl“ komunikacijos mastas signalizuoja apie ambicijas rinkoje

VŽ koliažas.
VŽ koliažas.
Nepaisant pandemijos šoko ir stipraus nuosmukio pavasarį, reklamos apimtis Lietuvoje, lyginant 2020 m. ir 2019 m. pirmų devynių mėnesių duomenis, augo 4,9%.

Ant pirmo laiptelio per tris šių metų ketvirčius tvirčiau atsistojo „Lidl Lietuva“, antroje pozicijoje palikusi „Tele2“, ne vienus metus Lietuvoje buvusią didžiausią reklamos užsakovę.

„Nors per devynis šių metų mėnesius bendrai visų tradicinių medijų reklamos apimtis augo 5%, reikia atkreipti dėmesį, kad didžiausią svorį tam suteikė 5,7% ilgėjęs reklamos laikas televizijoje“, – pabrėžia Giedrė Juronienė, „Kantar“ reklamos stebėsenos vadovė.

52795
130817
52791