Naujas vardas „Panoramai“ padėjo pasiekti tikslų

Prekybos centras Panorama, per šiemetinį kalėdinį periodą užsikabinęs naują pavadinimą Dovanorama, vertina pokyčio naudą: tai padėjo išsiskirti aršioje konkurencijoje, pritraukti naujų klientų ir išauginti pardavimus.
Šis sprendimas padėjo mums sukelti daugiau šurmulio, pritraukti daugiau dėmesio. Mūsų žiniomis, tiek Lietuvoje, tiek Baltijos šalyse pirmieji kalėdiniu laikotarpiu keitėme prekės ženklą ir toks sprendimas neabejotinai išsiskyrė iš kitų kalėdinių kam ...
Tapę VŽ premium prenumeratoriais
- Galėsite skaityti visus VŽ Premium, Verslo žinių laikraščio ir svarbiausius Financial Times straipsnius
- Darbo dienomis e. paštu gausite esminių aktualijų santrauką
- Gausite asmeniškai jums parinktas naujienas pagal jūsų nurodytas dominančias sritis
- Kokybiškam laisvalaikiui galėsite rinktis pažintinio žurnalo Verslo klasė turinį internete
- Klausytis Verslo žinių podkastų
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti