Naujas vardas „Panoramai“ padėjo pasiekti tikslų
„Šis sprendimas padėjo mums sukelti daugiau šurmulio, pritraukti daugiau dėmesio. Mūsų žiniomis, tiek Lietuvoje, tiek Baltijos šalyse pirmieji kalėdiniu laikotarpiu keitėme prekės ženklą ir toks sprendimas neabejotinai išsiskyrė iš kitų kalėdinių kampanijų. Tačiau „Dovanorama“ nebuvo tik raidžių pakeitimas, tikslas buvo perduoti žinią, kad čia, po vienu stogu, turime didžiulį dovanų pasirinkimą, jog čia pasiruošti šventėms galima greitai ir patogiai“, – kalba Vilma Banienė, UAB „Panorama LT“ rinkodaros vadovė.
Ji pažymi, kad pasiekti rezultatai įkvepia – nuomininkų apyvarta kalėdiniu laikotarpiu, palyginti su praėjusiais metais, augo 8,6%.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- „Mano pinigai“ - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai