2020-01-15 06:45

Naujas vardas „Panoramai“ padėjo pasiekti tikslų

Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Prekybos centras „Panorama“, per šiemetinį kalėdinį periodą užsikabinęs naują pavadinimą „Dovanorama“, vertina pokyčio naudą: tai padėjo išsiskirti aršioje konkurencijoje, pritraukti naujų klientų ir išauginti pardavimus.

„Šis sprendimas padėjo mums sukelti daugiau šurmulio, pritraukti daugiau dėmesio. Mūsų žiniomis, tiek Lietuvoje, tiek Baltijos šalyse pirmieji kalėdiniu laikotarpiu keitėme prekės ženklą ir toks sprendimas neabejotinai išsiskyrė iš kitų kalėdinių kampanijų. Tačiau „Dovanorama“ nebuvo tik raidžių pakeitimas, tikslas buvo perduoti žinią, kad čia, po vienu stogu, turime didžiulį dovanų pasirinkimą, jog čia pasiruošti šventėms galima greitai ir patogiai“, – kalba Vilma Banienė, UAB „Panorama LT“ rinkodaros vadovė.

Ji pažymi, kad pasiekti rezultatai įkvepia – nuomininkų apyvarta kalėdiniu laikotarpiu, palyginti su praėjusiais metais, augo 8,6%.

52795
130817
52791