„Interneto vizija“ simboliškai atnaujino savo prekės ženklą

„Interneto vizijos“ prekės ženklas – vienas ilgiausiai šiame sektoriuje gyvuojančių prekės ženklų, todėl jį atnaujinant drastiškų pokyčių ir radikalių koncepcijų imtasi nebuvo, pažymima bendrovės pranešime.
Naująją įvaizdžio koncepciją „Interneto vizija“ kūrė drauge su dizaino agentūra „Folk“. Pasak agentūros vadovo Igno Kozlovo, prekės ženklo evoliucija, maži pokyčiai dažnai reikalauja daugiau apmąstymų, įsitraukimo, yra jautresni nei įvaizdžio revoliucijos.
„Visa tai ypatingai aktualu, kai prekės ženklas yra gerai žinomas, artimas vartotojui, užima žymią rinkos dalį. „Interneto vizijos“ atvejis buvo būtent toks“, – apie iššūkius kalba I. Kozlovas.
Skaistė Krikščiūnaitė, „Interneto vizijos“ rinkodaros vadovė, pažymi, kad prekės ženklą atnaujino po daugiau nei 15-kos metų veiklos.
„Procesas buvo ilgas bei sudėtingas, jautriai reagavome į klientų pasakymus, kad „esame geresni nei atrodome“, todėl, atnaujindami prekės ženklą, pirmiausiai, ką padarėme, tai atsigręžėme į save, išlikome ištikimi savo vertybėms, iš kurių viena yra paprastumas“, – teigia S. Krikščiūnaitė.
„Interneto vizija“, teikianti svetainių talpinimo ir domenų registravimo paslaugas, įkurta 2003 m. Šiuo metu ji aptarnauja daugiau nei 100.000 klientų.