2019-02-08 06:45

„Vilniaus pergalės“ patirtis: svarbu išdrįsti išeiti iš komforto zonos

Jurga Sakalauskaitė, AB „Vilniaus pergalė“ komercijos direktorė, valdybos narė. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Jurga Sakalauskaitė, AB „Vilniaus pergalė“ komercijos direktorė, valdybos narė. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Saldumynų gamintoja „Vilniaus pergalė“ nuėjo ilgą bandymų kelią jungdama ir vėl atskirdama įmonės rinkodaros ir pardavimų skyrius. Pastaraisiais metais jie vėl sujungti, o bendrovė teigia taip vėl grįžusi į augimo kelią.

Jurga Sakalauskaitė, AB „Vilniaus pergalė“ komercijos direktorė, valdybos narė, pasakoja, kad pirmiausia rinkodaros ir pardavimų skyriai buvo sujungti 2008 m., 2015 m. pradžioje vėl buvo nuspręsta juos atskirti, o nuo 2016 m. liepos jie vėl yra vienas vienetas.

Pirmą kartą toks sprendimas buvo priimtas pasikeitus įmonės vadovams. Vėliau vykusį atskyrimą taip pat nulėmė darbuotojų kaitos veiksnys: tuometis komercijos direktorius paliko įmonę ir buvo nuspręsta dirbti turint du atskirus – pardavimų ir rinkodaros – skyrius.

52795
130817
52791