2018-10-02 09:00

Reklamos bendrovių metai – dosniausi skaitmeninėms agentūroms

Linas Paškevičius, „Adell Taivas Ogilvy“ vadovas. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Linas Paškevičius, „Adell Taivas Ogilvy“ vadovas. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Iš reklamos sektoriaus įmonių didžiausią augimą demonstruoja skaitmeninės rinkodaros agentūros, kurios ir šiemet skaičiuoja didesnį šuolį į viršų.

Kaip ir ankstesniais metais, ant pirmojo laiptelio pagal 2017 m. pardavimus iš kūrybinių ir reklamos gamybos įmonių yra per 20% pajamas, palyginti su ankstesniais metais, padidinusi „Adell Taivas Ogilvy“. Tačiau agentūros grynasis pelnas lyginamuoju periodu smuktelėjo 30%, iki 397.000 Eur. Linas Paškevičius, „Adell Taivas Ogilvy“ vadovas, VŽ nurodo, kad pelno rodikliai pernai buvo kiek kuklesni dėl kai kurių klientų perkeltų projektų į kitus metus.

Apie šių metų finansinius rezultatus, anot vadovo, dar per anksti kalbėti, nes prieš akis – intensyvus paskutinis metų ketvirtis.

52795
130817
52791