„Balticbest“ paskelbta geriausia kūrybinė Lietuvos agentūra

Publikuota: 2018-09-03
Atnaujinta 2018-09-04 22:53
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Geriausios Baltijos šalių reklamos agentūros titulas „Balticbest“ festivalyje šiemet teko Latvijos bendrovei „DDB Latvia“. Tarp Lietuvos agentūrų festivalyje sėkmė šiemet lydėjo kūrybinės komunikacijos agentūrą „Autoriai“.

Penktą kartą kūrybingumo festivalyje „Balticbest 2018“ Taline paskelbtame geriausiųjų dešimtuke „Autoriai“ rikiuojasi ketvirtoje pozicijoje, į priekį praleidę latvius DDB ir „Deep white“ bei „Optimist“ iš Estijos.

[infogram id=“a09e3796-1491-4fcd-b9b0-ddc71d0d315e“ prefix=“OJE“ format=“interactive“ title=“rinkodara-agentūrų reitingas“]

„Balticbest 2018“ „Autoriai“ laimėjo bronzinį apdovanojimą Ryšių su visuomene kategorijoje už donorystės skatinimo kampaniją „Mirštu, kaip noriu gyventi“, kurią inicijavo Irenos Matijošaitienės fondas.

Šiemet tai ne pirmas kampanijos „Mirštu, kaip noriu gyventi“ įvertinimas. Ji Baltijos regiono ryšių su visuomene apdovanojimuose „Mi:t&links. Baltic Communication Awards“ buvo pripažinta geriausia Socialinių kampanijų ir Integruotos komunikacijos kategorijose, o „Autoriai“ tapo „Lietuvos Metų agentūra“.

„Verslo žinių“ organizuojamuose efektyviausios rinkodaros apdovanojimuose „Password“ projektas „Mirštu, kaip noriu gyventi“ pelnė tris prizus, tarp jų – ir pagrindinį apdovanojimą, efektyviausios Metų kampanijos. Reklamos festivalyje „Adrenalinas“ kampanija buvo pripažinta geriausia socialine reklama.

„Šie metai mums – nesibaigiančių apdovanojimų metai. „Mirštu, kaip noriu gyventi“ triumfavo kone kiekvienuose apdovanojimuose, kur teikėme paraiškas. Žiuri buvo pastebėti ir kiti projektai – „Pozuoja intelektas“ bei Jaunimo linijos begėdystės kampanija. Sėkmės priežastis – taiklios įžvalgos ir kruopštus įgyvendinimas“, – išplatintame pranešime teigia Giedrė Šileikytė, „Autoriai“ vadovė. Iš viso šiemetiniame „Balticbest“ festivalyje varžėsi 208 darbai.

Vienintelį auksinį apdovanojimą į Lietuvą iš „Balticbest“ šiemet parsivežė dizaino agentūra „Godspeed“ už darbą kulinarijos knygai.

Trejus pastaruosius metus iš eilės pagrindiniu „Balticbest“ apdovanojimu – geriausios Baltijos šalių agentūros titulu džiaugėsi Lietuvos bendrovė „Milk“, 2014 m. šis titulas taip pat buvo atitekęs lietuviams – „Not Perfect | Y&R Vilnius“.

„Milk“, kaip teigia festivalio organizatoriai, šiemet padarė metų pertrauką ir „Balticbest“ darbų neteikė. Agentūra šiemet nedalyvavo ir lietuviškos reklamos festivalyje „Adrenalinas“.

„Balticbest“ festivalyje geriausių agentūrų reitingas skaičiuojamas atsižvelgiant ne tik į čia pateiktus darbus, bet ir laimėjimus vietiniuose festivaliuose, kaip pavyzdžiui „Adrenalinas“, „Kuldmuna“, „Golden Drum“, „White Square“ ir pan., taip pat ir į apdovanojimus ar patekimą tarp finalininkų Europos ar pasaulio reklamos festivaliuose, tokiuose kaip „Cannes Lions“, „Epica“, „Clio“ ir t.t.

Nuo šių metų „Balticbest“ galėjo dalyvauti ne tik Baltijos regiono, bet kitos Europos šalys, kurių gyventojų skaičius neviršija 5 mln. Paraiškas šiemet teikė Lietuva, Latvija, Estija, Kroatija, Malta, Gruzija, Airija.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
„Pegaso“ patirtis: knygų pardavimus augina kitos prekės Premium

„Pegaso“ tinklą valdanti UAB „ALG knygynai“ sėkmingu projektu vadina pasirinktą naują knygyno koncepciją, kur...

Rinkodara
05:45
„Google“ testuoja būsimos Autorinių teisių direktyvos scenarijų 3

Praėjusią savaitę „Google“ pradėjo eksperimentuoti su nedidele dalimi vartotojų Europoje, kad suprastų, kokia...

Rinkodara
2019.01.22
„TNS LT“ pajamos užpernai pasiekė 2,9 mln. Eur

Didžiausios Lietuvoje rinkos tyrimų ir konsultacijų bendrovės „TNS LT“ pajamos 2017 m. siekė 2,9 mln. Eur –...

Rinkodara
2019.01.21
Baltijos šalių gyventojai noriau moka už turinį

Praėjusiais metais Baltijos šalių žiūrovai atsikratė mokamų vaizdo transliacijų internetu baimės ir lyginant...

Rinkodara
2019.01.20
Smulkiųjų klaidos internete

Investicija į verslo įvaizdį virtualioje erdvėje gali būti vienas išmintingiausių šiuolaikinių sprendimų.

Rinkodara
2019.01.20
Didžiausia bauda – už netikrus atsiliepimus internete Premium 8

Už Reklamos įstatymo pažeidimus Konkurencijos taryba 2018 m. įmonėms skyrė baudų už 16.800 Eur. Didžiausia...

Rinkodara
2019.01.19
„Eurovaistinė“ pasirinko naujus kūrybos partnerius

„Eurovaistinių“ tinklas pasirinko naujus reklamos partnerius – pradeda dirbti su kūrybine agentūra „Adell...

Rinkodara
2019.01.18
„McDonald’s“ Europoje prarado išimtines teises į „Big Mac“ ženklą 18

Greitojo maisto restoranų tinklas „McDonald’s“ Europos Sąjungos (ES) šalyse prarado teises į „Big Mac“ prekės...

Rinkodara
2019.01.18
Politikų pasirinktos vietos prezidentinėms ambicijoms paskelbti – įvaizdžio dalis 1

„Tai yra viena iš dalių, kuri paskui pasikartos kituose komunikaciniuose veiksmuose. Simboliai politikoje...

Rinkodara
2019.01.17
Ekspertai: „Gillette“ reklama – vaikščiojimas skustuvo ašmenimis Premium 3

Rinkodaros metus tarptautiniai prekės ženklai pradeda aktyviai – „Gillette“ savo naująja kampanija išjudino...

Rinkodara
2019.01.17
„Facebook“ ištrynė šimtus Rytų Europoje „Sputnik“ administruotų paskyrų 7

Socialinis tinklas „Facebook“ ketvirtadienį pranešė, kad Lietuvoje ir kitose Rytų Europos šalyse ištrynė...

Technologijos
2019.01.17
Daugiausia baudų skyrė už konkurenciją ribojančius susitarimus

Konkurencijos taryba 2018 m. už Konkurencijos ir Reklamos įstatymo pažeidimus skyrė baudų už 780.800 Eur,...

Rinkodara
2019.01.16
Rinkodaros ir pardavimų jungtuvės „Deeper“ - galimybė augti ar eksperimentas Premium 1

Išmaniųjų echolotų žvejybai gamintoja „Deeper“, pernai nepasiekusi tikslų ir ieškodama galimybių augti, be...

Rinkodara
2019.01.16
Rinkodara smulkiesiems: užuot erzinus vartotoją, kreiptis individualiai Premium 1

Autentiško ryšio su klientais paieškos, pasiūlymų individualizavimas, taip pat detali duomenų analizė ir...

Rinkodara
2019.01.16
Tarp savaitės reklamų: „Maximos“ lietuvybė ir šmaikštus „Lidl“ žingsnis 9

Tarp savaitės reklamų: lietuviškumui duoklę atiduodanti „Maxima“ (reklamos agentūra „New!“), „Lidl“...

Rinkodara
2019.01.15
„Lidl“ turi ir naują rinkodaros vadovę, ir naujus partnerius 17

Naująja prekybos tinklo „Lidl“ Rinkodaros departamento vadove tapo Elena Šilovaitė, pastaruosius metus šias...

Rinkodara
2019.01.15
Įvaizdžio nėra, fantazija išlaidauti – be ribų 18

Lietuva neturi įvaizdžio. Nes jo kūrėjai – nieko verti. Metų metais kiekviena Vyriausybė išleidžia šiam...

Rinkodara
2019.01.15
Kaunas vėl kviečia vilniečius vakarienės 2

696-ąjį gimtadienį netrukus švęsiančio Vilniaus gyventojus kauniečiai trečią kartą kviečia į svečius: ketina...

Laisvalaikis
2019.01.14
„Lietuvos geležinkeliai“ skelbia konkursą prekės ženklų atnaujinimui 8

Valstybės valdomi „Lietuvos geležinkeliai“ ieško prekės ženklų kūrėjų – planuojama atnaujinti bendrovės...

Rinkodara
2019.01.14

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau