„Balticbest“ paskelbta geriausia kūrybinė Lietuvos agentūra

Publikuota: 2018-09-03
Atnaujinta 2018-09-04 22:53
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Geriausios Baltijos šalių reklamos agentūros titulas „Balticbest“ festivalyje šiemet teko Latvijos bendrovei „DDB Latvia“. Tarp Lietuvos agentūrų festivalyje sėkmė šiemet lydėjo kūrybinės komunikacijos agentūrą „Autoriai“.

Penktą kartą kūrybingumo festivalyje „Balticbest 2018“ Taline paskelbtame geriausiųjų dešimtuke „Autoriai“ rikiuojasi ketvirtoje pozicijoje, į priekį praleidę latvius DDB ir „Deep white“ bei „Optimist“ iš Estijos.

[infogram id=“a09e3796-1491-4fcd-b9b0-ddc71d0d315e“ prefix=“OJE“ format=“interactive“ title=“rinkodara-agentūrų reitingas“]

„Balticbest 2018“ „Autoriai“ laimėjo bronzinį apdovanojimą Ryšių su visuomene kategorijoje už donorystės skatinimo kampaniją „Mirštu, kaip noriu gyventi“, kurią inicijavo Irenos Matijošaitienės fondas.

Šiemet tai ne pirmas kampanijos „Mirštu, kaip noriu gyventi“ įvertinimas. Ji Baltijos regiono ryšių su visuomene apdovanojimuose „Mi:t&links. Baltic Communication Awards“ buvo pripažinta geriausia Socialinių kampanijų ir Integruotos komunikacijos kategorijose, o „Autoriai“ tapo „Lietuvos Metų agentūra“.

„Verslo žinių“ organizuojamuose efektyviausios rinkodaros apdovanojimuose „Password“ projektas „Mirštu, kaip noriu gyventi“ pelnė tris prizus, tarp jų – ir pagrindinį apdovanojimą, efektyviausios Metų kampanijos. Reklamos festivalyje „Adrenalinas“ kampanija buvo pripažinta geriausia socialine reklama.

„Šie metai mums – nesibaigiančių apdovanojimų metai. „Mirštu, kaip noriu gyventi“ triumfavo kone kiekvienuose apdovanojimuose, kur teikėme paraiškas. Žiuri buvo pastebėti ir kiti projektai – „Pozuoja intelektas“ bei Jaunimo linijos begėdystės kampanija. Sėkmės priežastis – taiklios įžvalgos ir kruopštus įgyvendinimas“, – išplatintame pranešime teigia Giedrė Šileikytė, „Autoriai“ vadovė. Iš viso šiemetiniame „Balticbest“ festivalyje varžėsi 208 darbai.

Vienintelį auksinį apdovanojimą į Lietuvą iš „Balticbest“ šiemet parsivežė dizaino agentūra „Godspeed“ už darbą kulinarijos knygai.

Trejus pastaruosius metus iš eilės pagrindiniu „Balticbest“ apdovanojimu – geriausios Baltijos šalių agentūros titulu džiaugėsi Lietuvos bendrovė „Milk“, 2014 m. šis titulas taip pat buvo atitekęs lietuviams – „Not Perfect | Y&R Vilnius“.

„Milk“, kaip teigia festivalio organizatoriai, šiemet padarė metų pertrauką ir „Balticbest“ darbų neteikė. Agentūra šiemet nedalyvavo ir lietuviškos reklamos festivalyje „Adrenalinas“.

„Balticbest“ festivalyje geriausių agentūrų reitingas skaičiuojamas atsižvelgiant ne tik į čia pateiktus darbus, bet ir laimėjimus vietiniuose festivaliuose, kaip pavyzdžiui „Adrenalinas“, „Kuldmuna“, „Golden Drum“, „White Square“ ir pan., taip pat ir į apdovanojimus ar patekimą tarp finalininkų Europos ar pasaulio reklamos festivaliuose, tokiuose kaip „Cannes Lions“, „Epica“, „Clio“ ir t.t.

Nuo šių metų „Balticbest“ galėjo dalyvauti ne tik Baltijos regiono, bet kitos Europos šalys, kurių gyventojų skaičius neviršija 5 mln. Paraiškas šiemet teikė Lietuva, Latvija, Estija, Kroatija, Malta, Gruzija, Airija.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

„Lietuvos energija“ virs „Ignitis“ 20

Valstybės valdoma energetikos įmonių grupė UAB „Lietuvos energija“ pateikė paraišką registruoti prekės ženklą...

Pramonė
2019.04.24
Telekomunikacijų segmentas: keičiasi ir ieško nišų augti Premium 1

Telekomunikacijų bendrovės, vienos didžiausių reklamos užsakovių Lietuvoje, aštriai ir toliau žvangina...

Rinkodara
2019.04.24
Vadovų komunikacija: pirmą kartą TOP 10 – visi 5 prekybos tinklai Premium

Vertinant įmonių vadovų komunikaciją, dažniausiai žiniasklaidoje per 2018 m. buvo cituojama Kristina Meidė,...

Rinkodara
2019.04.23
Prezidento rinkimai: trys lyderiai ir ketvirtas, šokantis į traukinį

Analizuojant kandidatų į prezidentus komunikaciją žiniasklaidoje, matyti rokiruočių: 2018 m. paskutinį...

Rinkodara
2019.04.22
5 kriterijai, kurie lemia komunikacijos partnerių pasirinkimą

Pagrindinis kriterijus, kurį, besirinkdamos komunikacijos bendrovę, vertina Lietuvos įmonės ir organizacijos...

Rinkodara
2019.04.20
„Gravitas Partners“ laimėjo 0,31 mln. Eur konkursą 1

Ryšių su visuomene agentūra „Gravitas Partners“ laimėjo „Būsto energijos taupymo agentūros“ konkursą...

Rinkodara
2019.04.19
Prezidento rinkimai: perdėtai malonių kandidatų lygtį išspręs paskutiniųjų savaičių įvykiai Premium 1

Šie rinkimai į prezidentus – kol kas be strategijos ir ryškesnės rinkimų kampanijos, pastebi ekspertai. Tai...

Rinkodara
2019.04.18
Konkurencijos taryba: reklamos pažeidimų mastas – rimtas iššūkis 1

Reklamos priežiūrą Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai perleidžianti Konkurencijos taryba sako,...

Rinkodara
2019.04.18
Prekybos centro atnaujinimas neužsidarant nė dienai: patirtys skirtingos Premium

Šiuo metu atnaujinami Vilniaus ir Kauno „Akropoliai“, tęsiasi griovimo ir statybų darbai „Ogmios mieste“.

Prekyba
2019.04.18
„Mediashop“, viena iš „Elektromarkt“ tinklo valdytojų, neapgynė savo teisių Premium 6

UAB „Mediashop“, viena iš buitinės technikos parduotuvių „Elektromarkt“ valdytojų, turės sumokėti 1,3 mln.

Prekyba
2019.04.18
Komunikacijos lyderiai: G. Nausėda atlaisvino vietą T. Povilauskui 2

Bankų atstovai pernai išliko dažniausiai Lietuvos žiniasklaidoje cituojamų nuomonės lyderių sąrašo viršūnėje,...

Rinkodara
2019.04.18
„Aprangos“ grupė turi naują komunikacijos vadovą 4

Tadas Marčiukaitis, buvęs naujienų portalo „Alfa.lt“ vyriausiasis redaktorius, pastaruoju metu dirbęs „MG...

Prekyba
2019.04.17
„Mars“ korporacijos istorija: kodėl keičiasi didieji prekių ženklai Premium 2

„Mars, Incorporated“, labiausiai pasaulyje žinoma kaip populiariausių šokoladinių batonėlių ir gyvūnų maisto...

Rinkodara
2019.04.17
Populiariausi socialinės inžinerijos būdai ir kaip nuo jų apsisaugoti? Verslo tribūna 2

Per pastarąjį dešimtmetį kibernetinio saugumo kontekste vis daugiau dėmesio sulaukianti socialinė inžinerija...

Išmani Lietuva
2019.04.16
NTAKD riboja tarptautinių „Vyno dienų“ reklamą Premium 8

Didžiausią Baltijos ir Šiaurės Europos šalių vyno parodą „Vyno dienos“ rengiantis „Vyno klubas“ pranešė, jog...

Laisvalaikis
2019.04.16
„Iki“ savininkės „Rewe“ grupės valdybos narys: asmeniškai kuruoju „Iki“, nes čia kelio pradžia Premium 4

Januszo Kuliko, Vokietijos mažmeninės prekybos tinklo „Rewe“, valdančio beveik 94% prekybos tinklo „Iki“...

Prekyba
2019.04.16
„Bitė Lietuva“ pirmoji Lietuvoje bando įregistruoti garsinį ženklą

Telekomunikacijų bendrovė „Bitė Lietuva“, neseniai pristačiusi atnaujintą savo pagrindinį prekės ženklą ir...

Rinkodara
2019.04.16
Kakė Makė eina į „Akropolius“ 9

„Alma littera“ pranešė plečianti savo valdomo „Kakės Makės“ prekės ženklo pasaulį – rugpjūtį Vilniaus ir...

Laisvalaikis
2019.04.15
ES Taryba patvirtino Autorių teisų direktyvą 1

Europos Sąjungos Taryba pirmadienį pritarė Autorių teisių direktyvai internete. Žalia šviesa šiai direktyvai...

Rinkodara
2019.04.15
„LinkedIn“ galimybėmis vejasi „Facebook“, patrauklia auditorija – pralenkia Premium 9

Per pastaruosius metus socialinis tinklas „LinkedIn“ skaičiuoja šuolį į viršų, o labiausiai prie to prisidėjo...

Rinkodara
2019.04.15

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau