„Balticbest“ paskelbta geriausia kūrybinė Lietuvos agentūra

Publikuota: 2018-09-03
Atnaujinta 2018-09-04 22:53
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
svg svg
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Geriausios Baltijos šalių reklamos agentūros titulas „Balticbest“ festivalyje šiemet teko Latvijos bendrovei „DDB Latvia“. Tarp Lietuvos agentūrų festivalyje sėkmė šiemet lydėjo kūrybinės komunikacijos agentūrą „Autoriai“.

Penktą kartą kūrybingumo festivalyje „Balticbest 2018“ Taline paskelbtame geriausiųjų dešimtuke „Autoriai“ rikiuojasi ketvirtoje pozicijoje, į priekį praleidę latvius DDB ir „Deep white“ bei „Optimist“ iš Estijos.

[infogram id=“a09e3796-1491-4fcd-b9b0-ddc71d0d315e“ prefix=“OJE“ format=“interactive“ title=“rinkodara-agentūrų reitingas“]

„Balticbest 2018“ „Autoriai“ laimėjo bronzinį apdovanojimą Ryšių su visuomene kategorijoje už donorystės skatinimo kampaniją „Mirštu, kaip noriu gyventi“, kurią inicijavo Irenos Matijošaitienės fondas.

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

Šiemet tai ne pirmas kampanijos „Mirštu, kaip noriu gyventi“ įvertinimas. Ji Baltijos regiono ryšių su visuomene apdovanojimuose „Mi:t&links. Baltic Communication Awards“ buvo pripažinta geriausia Socialinių kampanijų ir Integruotos komunikacijos kategorijose, o „Autoriai“ tapo „Lietuvos Metų agentūra“.

„Verslo žinių“ organizuojamuose efektyviausios rinkodaros apdovanojimuose „Password“ projektas „Mirštu, kaip noriu gyventi“ pelnė tris prizus, tarp jų – ir pagrindinį apdovanojimą, efektyviausios Metų kampanijos. Reklamos festivalyje „Adrenalinas“ kampanija buvo pripažinta geriausia socialine reklama.

„Šie metai mums – nesibaigiančių apdovanojimų metai. „Mirštu, kaip noriu gyventi“ triumfavo kone kiekvienuose apdovanojimuose, kur teikėme paraiškas. Žiuri buvo pastebėti ir kiti projektai – „Pozuoja intelektas“ bei Jaunimo linijos begėdystės kampanija. Sėkmės priežastis – taiklios įžvalgos ir kruopštus įgyvendinimas“, – išplatintame pranešime teigia Giedrė Šileikytė, „Autoriai“ vadovė. Iš viso šiemetiniame „Balticbest“ festivalyje varžėsi 208 darbai.

Vienintelį auksinį apdovanojimą į Lietuvą iš „Balticbest“ šiemet parsivežė dizaino agentūra „Godspeed“ už darbą kulinarijos knygai.

Trejus pastaruosius metus iš eilės pagrindiniu „Balticbest“ apdovanojimu – geriausios Baltijos šalių agentūros titulu džiaugėsi Lietuvos bendrovė „Milk“, 2014 m. šis titulas taip pat buvo atitekęs lietuviams – „Not Perfect | Y&R Vilnius“.

„Milk“, kaip teigia festivalio organizatoriai, šiemet padarė metų pertrauką ir „Balticbest“ darbų neteikė. Agentūra šiemet nedalyvavo ir lietuviškos reklamos festivalyje „Adrenalinas“.

„Balticbest“ festivalyje geriausių agentūrų reitingas skaičiuojamas atsižvelgiant ne tik į čia pateiktus darbus, bet ir laimėjimus vietiniuose festivaliuose, kaip pavyzdžiui „Adrenalinas“, „Kuldmuna“, „Golden Drum“, „White Square“ ir pan., taip pat ir į apdovanojimus ar patekimą tarp finalininkų Europos ar pasaulio reklamos festivaliuose, tokiuose kaip „Cannes Lions“, „Epica“, „Clio“ ir t.t.

Nuo šių metų „Balticbest“ galėjo dalyvauti ne tik Baltijos regiono, bet kitos Europos šalys, kurių gyventojų skaičius neviršija 5 mln. Paraiškas šiemet teikė Lietuva, Latvija, Estija, Kroatija, Malta, Gruzija, Airija.

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Tema „Rinkodara“
„Eavalyne.lt“ savininkė suplanavo keleriopą augimą Premium 5

Lenkijos kapitalo CCC įmonių grupė, prekiaujanti avalyne ir drabužiais, per artimiausius penkerius metus...

Prekyba
11:04
„Man ne dzin“ ženklo dilema: kaip išnarplioti viešosios tvarkos pinkles Premium

Po pakartotinės ekspertizės Valstybiniame patentų biure (VPB) buvo įregistruotas Lietuvos jaunimo...

Rinkodara
2022.06.27
VMI patikrinimai parodė, kad kaip atsargos apskaitytos prekės iš tiesų jau parduotos 1

Valstybinė mokesčių inspekcija (VMI), patikrinusi įmonę, ne vienerius metus buhalteriškai kaupusią maisto...

Prekyba
2022.06.27
Kaip įvertinti, ar jūsų pasiūlymas yra konkurencingas Premium

Neringa Petrauskaitė, UAB „We Are Marketing“ strategė, partnerė, sako, kad kai kalbame apie pardavimus,...

Rinkodara
2022.06.26
Lietuvos kūrėjai pelnė sidabrą Europos dizaino apdovanojimuose

Europos dizaino apdovanojimuose (angl. European Design Awards) šiemet Lietuvai atiteko du sidabro...

Rinkodara
2022.06.24
Pernai Lietuvoje kas aštunta žiniasklaidos priemonė buvo valdoma politikų 2

68 politikai, valstybės tarnautojai bei jų sutuoktiniai pernai Lietuvoje valdė 129 arba kas aštuntą...

Rinkodara
2022.06.23
Prie „Audimo“ rinkodaros vairo – nauja vadovė Premium

Tatjana Rudienė tapo UAB „Audimas Brand“ rinkodaros vadove. Prieš tai ji buvo ilgametė mineralinio vandens...

Rinkodara
2022.06.23
Interneto reklama karo akivaizdoje: mažėjo NT komunikacijos, sprogo kelionių pasiūla Premium

Per pirmuosius 4 šių metų mėnesius reklamos kiekius skaitmeninėje erdvėje labiausiai didino mobiliojo ryšio,...

Rinkodara
2022.06.22
„Vinted“ pristato siuntimo paslaugų verslą, M. Mikuckas atsitraukia nuo kasdienės veiklos įmonėje 12

„Vinted“ grupė, valdanti didžiausią Europoje internetinę naudotų mados prekių tarpusavio prekybos platformą...

Inovacijos
2022.06.22
„Kanų liūtuose“ – karšta lietuvių sėkmė

Didžiausiame ir svarbiausiame kūrybiškumo festivalyje pasaulyje „Kanų liūtai“ vaizdo meno gamybos...

Rinkodara
2022.06.22
„Nordcurrent“ rinkodaros vadovas S. Stūrys: žaidimų industrija jau varžosi su pramonės gigantais Premium

Didžiausia Lietuvoje žaidimų kūrimo ir leidybos įmonė „Nordcurrent“ šiemet planuoja 110 mln. eurų apyvartą.

Inovacijos
2022.06.22
„Kanų liūtuose“ varžosi 15 reklamos darbų iš Lietuvos

Birželio 20–24 d. vykstančiame didžiausiame ir svarbiausiame kūrybiškumo festivalyje pasaulyje „Kanų liūtai“...

Rinkodara
2022.06.20
Spaudos, radijo ir televizijos rėmimo fondą turėtų pakeisti naujas Medijų rėmimo fondas

Kultūros ministerijos siūlomas steigti Medijų rėmimo fondas galės skirti paramą ne tik leidiniams, bet ir...

Rinkodara
2022.06.20
Agentūros „Influenceriai.lt“ apyvarta pernai augo beveik 50%

Specializuotos nuomonės formuotojų rinkodaros agentūros „Influenceriai.lt“ pardavimo pajamos praėjusiais...

Rinkodara
2022.06.20
Lietuvos pašto viražai: kartais augančios pristatymo kainos – šantažas leidėjams Premium

Lietuvos paštas (LP) antrus metus iš eilės kelia leidinių prenumeratos pristatymo kainas miestuose. Pernai...

Rinkodara
2022.06.20
Daug Lietuvos gyventojų net nežino, kiek turi paskyrų internete 1

Lietuvoje daug žmonių nežino, kiek yra susikūrę paskyrų internete, atskleidė kibernetinio saugumo bendrovės...

Rinkodara
2022.06.19
Ant Japonijos skrydžių bendrovės „Zipair Tokyo“ lėktuvų neliks „Z“ simbolio

Japonijos pigių skrydžių bendrovė „Zipair Tokyo Inc.“ pranešė, kad, siekdama išvengti nesusipratimų,...

Rinkodara
2022.06.19
„JCDecaux Nurture“ – nauja programa startuoliams

Pasaulinė lauko reklamos bendrovė „JCDecaux“ ir Lietuvoje pristato specialią platformą startuoliams, kuri...

Rinkodara
2022.06.19
„YouTube“ įgauna pagreitį kovoje prieš „TikTok“

Trumpų vaizdo įrašų platformą „YouTube Shorts“ kasdien žiūri daugiau nei 1,5 mlrd. vartotojų, šią savaitę...

Inovacijos
2022.06.19
Lietuviai nepasitiki socialiniais tinklais, tačiau negalėtų be jų gyventi

Daugiau kaip pusė lietuvių naujienas sužino socialiniuose tinkluose, bet jais pasitiki vos 9%. Nors net 76%...

Rinkodara
2022.06.19

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku