„Balticbest“ paskelbta geriausia kūrybinė Lietuvos agentūra

Publikuota: 2018-09-03
Atnaujinta 2018-09-04 22:53
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Geriausios Baltijos šalių reklamos agentūros titulas „Balticbest“ festivalyje šiemet teko Latvijos bendrovei „DDB Latvia“. Tarp Lietuvos agentūrų festivalyje sėkmė šiemet lydėjo kūrybinės komunikacijos agentūrą „Autoriai“.

Penktą kartą kūrybingumo festivalyje „Balticbest 2018“ Taline paskelbtame geriausiųjų dešimtuke „Autoriai“ rikiuojasi ketvirtoje pozicijoje, į priekį praleidę latvius DDB ir „Deep white“ bei „Optimist“ iš Estijos.

[infogram id=“a09e3796-1491-4fcd-b9b0-ddc71d0d315e“ prefix=“OJE“ format=“interactive“ title=“rinkodara-agentūrų reitingas“]

„Balticbest 2018“ „Autoriai“ laimėjo bronzinį apdovanojimą Ryšių su visuomene kategorijoje už donorystės skatinimo kampaniją „Mirštu, kaip noriu gyventi“, kurią inicijavo Irenos Matijošaitienės fondas.

Šiemet tai ne pirmas kampanijos „Mirštu, kaip noriu gyventi“ įvertinimas. Ji Baltijos regiono ryšių su visuomene apdovanojimuose „Mi:t&links. Baltic Communication Awards“ buvo pripažinta geriausia Socialinių kampanijų ir Integruotos komunikacijos kategorijose, o „Autoriai“ tapo „Lietuvos Metų agentūra“.

„Verslo žinių“ organizuojamuose efektyviausios rinkodaros apdovanojimuose „Password“ projektas „Mirštu, kaip noriu gyventi“ pelnė tris prizus, tarp jų – ir pagrindinį apdovanojimą, efektyviausios Metų kampanijos. Reklamos festivalyje „Adrenalinas“ kampanija buvo pripažinta geriausia socialine reklama.

„Šie metai mums – nesibaigiančių apdovanojimų metai. „Mirštu, kaip noriu gyventi“ triumfavo kone kiekvienuose apdovanojimuose, kur teikėme paraiškas. Žiuri buvo pastebėti ir kiti projektai – „Pozuoja intelektas“ bei Jaunimo linijos begėdystės kampanija. Sėkmės priežastis – taiklios įžvalgos ir kruopštus įgyvendinimas“, – išplatintame pranešime teigia Giedrė Šileikytė, „Autoriai“ vadovė. Iš viso šiemetiniame „Balticbest“ festivalyje varžėsi 208 darbai.

Vienintelį auksinį apdovanojimą į Lietuvą iš „Balticbest“ šiemet parsivežė dizaino agentūra „Godspeed“ už darbą kulinarijos knygai.

Trejus pastaruosius metus iš eilės pagrindiniu „Balticbest“ apdovanojimu – geriausios Baltijos šalių agentūros titulu džiaugėsi Lietuvos bendrovė „Milk“, 2014 m. šis titulas taip pat buvo atitekęs lietuviams – „Not Perfect | Y&R Vilnius“.

„Milk“, kaip teigia festivalio organizatoriai, šiemet padarė metų pertrauką ir „Balticbest“ darbų neteikė. Agentūra šiemet nedalyvavo ir lietuviškos reklamos festivalyje „Adrenalinas“.

„Balticbest“ festivalyje geriausių agentūrų reitingas skaičiuojamas atsižvelgiant ne tik į čia pateiktus darbus, bet ir laimėjimus vietiniuose festivaliuose, kaip pavyzdžiui „Adrenalinas“, „Kuldmuna“, „Golden Drum“, „White Square“ ir pan., taip pat ir į apdovanojimus ar patekimą tarp finalininkų Europos ar pasaulio reklamos festivaliuose, tokiuose kaip „Cannes Lions“, „Epica“, „Clio“ ir t.t.

Nuo šių metų „Balticbest“ galėjo dalyvauti ne tik Baltijos regiono, bet kitos Europos šalys, kurių gyventojų skaičius neviršija 5 mln. Paraiškas šiemet teikė Lietuva, Latvija, Estija, Kroatija, Malta, Gruzija, Airija.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Interneto platybėse: ir nepagražintos nuomonės, ir atsiliepimai už dovaną Premium

Gyvename atakuojami ne tik netikrų naujienų – neretai tenka pasukti galvą ir skaitant atsiliepimą interneto...

Rinkodara
2018.09.21
VCUP rudenį pasitinka su nauju prekės ženklu 6

Prekybos centras VCUP keičia prekės ženklą. Atsinaujinimo poreikį padiktavo ilgametė patirtis ir klientų...

Rinkodara
2018.09.21
Prekybininkų vajuje pamiršta silpnoji grandis – tiekėjai Premium 3

Viešoji erdvė pastaruoju metu aidi nuo politikų užmačių imtis didžiųjų prekybos tinklų veiklos ribojimo.

Rinkodara
2018.09.21
Kauno LEZ ieško reklamuotojų Vokietijoje 4

Kauno Laisvoji ekonominė zona (LEZ), norinti pritraukti Vokietijos mokslinių tyrimų, eksperimentinės plėtros...

Rinkodara
2018.09.20
„Bitė Lietuva“ ir „Tele2“ baigė ginčą dėl reklamos

Telekomunikacijų bendrovės „Tele2“ ir „Bitė Lietuva“ ginčą dėl pastarosios prekės ženklo „Labas“ reklamos...

Rinkodara
2018.09.20
Vandens „Tichė“ reklamoje – pagražinti ir neleistini teiginiai 2

Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba atliko tyrimą dėl UAB „Baltijos mineralinių vandenų kompanija“...

Rinkodara
2018.09.20
„Sem.lt“ keičia pavadimą ir orientuosis į startuolius 5

Skaitmeninės rinkodaros agentūra „Sem.lt“ nuo šiol dirbs su „Evolvery“ prekės ženklu. Kartu bendrovė keičia...

Rinkodara
2018.09.19
„Lytagrai“ pateiktas ieškinys – įtraukta į JAV ir Baltarusijos bendrovių ginčą Premium 11

Už neteisėtą „Belarus“ ir MTZ prekės ženklų naudojimą AB „Lytagra“ pateiktas 14.000 Eur ieškinys – tiek...

Pramonė
2018.09.19
Tarp savaitės reklamų – žvilgsnis į būsimą MO muziejų

Tarp naujausių klipų – reklamos agentūros „New!“ darbas būsimajam MO muziejui, augintinių draudimas su „If“...

Rinkodara
2018.09.18
„NDX energija“ keičia pavadinimą 4

Verslininko Nerijaus Numavičiaus netiesiogiai kontroliuojama investicijų bendrovė „NDX energija“, valdanti...

Rinkodara
2018.09.18
Tarnybų atstovai siūlo palikti išimtį LRT perkant programas

Viešųjų pirkimų tarnybos (VPT) bei Specialiųjų tyrimų tarnybos (STT) atstovai siūlo palikti galiojančią...

Rinkodara
2018.09.18
Žurnaluose – Dainos Žemaitytės ir Agnės Jagelavičiūtės pareigų pokyčiai 4

VŽ žiniomis, prie naujosios „L‘Officiel Mada“ komandos netrukus prisijungs Agnė Jagelavičiūtė, mados žurnalo...

Rinkodara
2018.09.17
Prekybininkų karus pakeitė „Tele2“ ir „Telios“ duetas Premium

Rudens pradžios tendencijos svarbios ir dėl auditorijos besikaunantiems televizijos kanalams, ir reklamos...

Rinkodara
2018.09.17
Keičiasi žurnalo „L‘Officiel Mada“ Lietuvoje leidėjai ir komanda 1

Žurnalo „L‘Officiel Mada“ leidybos teises iš VŠĮ „Mados akademija“ įsigijo vienas iš žurnalų IQ, „IQ Life“,...

Rinkodara
2018.09.17
„Panorama“ pasiūlė lojalumo programą B2B Premium 2

Vilniaus prekybos ir laisvalaikio centras „Panorama“ biurų plėtrą gretimuose sklypuose ir Konstitucijos...

Investicijos į vartotojo patirtį – ginklas konkurencinėje kovoje

Pridėtinės vertės kūrimas, vartotojo patirties gerinimas verslams tampa vis svarbesniu aspektu, padedančiu...

Rinkodara
2018.09.16
„Nissan“ pasirinko tenisininkę Osaka

Atvirojo JAV teniso čempionato („US Open“) moterų vienetų varžybų nugalėtoja Niujorke tapusi japonė Naomi...

VPT ragina nutraukti sutartį su skandalą sukėlusiais Klaipėdos ženklo kūrėjais 3

Viešųjų pirkimų tarnyba, atlikusi Klaipėdos savivaldybės miesto ženklo atnaujinimo paslaugų pirkimo...

Rinkodara
2018.09.14
Prekybininkai – ir su naujais rinkodaros vadovais, ir su kuklesniais biudžetais Premium

Didieji prekybininkai šiemet po įspūdingo pernykščio komunikacijos ir reklamos šuolio demonstruoja gerokai...

Rinkodara
2018.09.13
„Viaplay“ naujas vardas – „TVPlay Premium“ 2

Mokamų vaizdo transliacijų internetu platforma „Viaplay“ pakeitė pavadinimą į „TVPlay Premium“.

Rinkodara
2018.09.13

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau