2018-09-03 17:20

„Balticbest“ paskelbta geriausia kūrybinė Lietuvos agentūra

Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Geriausios Baltijos šalių reklamos agentūros titulas „Balticbest“ festivalyje šiemet teko Latvijos bendrovei „DDB Latvia“. Tarp Lietuvos agentūrų festivalyje sėkmė šiemet lydėjo kūrybinės komunikacijos agentūrą „Autoriai“.

Penktą kartą kūrybingumo festivalyje „Balticbest 2018“ Taline paskelbtame geriausiųjų dešimtuke „Autoriai“ rikiuojasi ketvirtoje pozicijoje, į priekį praleidę latvius DDB ir „Deep white“ bei „Optimist“ iš Estijos.

[infogram id=“a09e3796-1491-4fcd-b9b0-ddc71d0d315e“ prefix=“OJE“ format=“interactive“ title=“rinkodara-agentūrų reitingas“]

„Balticbest 2018“ „Autoriai“ laimėjo bronzinį apdovanojimą Ryšių su visuomene kategorijoje už donorystės skatinimo kampaniją „Mirštu, kaip noriu gyventi“, kurią inicijavo Irenos Matijošaitienės fondas.

Šiemet tai ne pirmas kampanijos „Mirštu, kaip noriu gyventi“ įvertinimas. Ji Baltijos regiono ryšių su visuomene apdovanojimuose „Mi:t&links. Baltic Communication Awards“ buvo pripažinta geriausia Socialinių kampanijų ir Integruotos komunikacijos kategorijose, o „Autoriai“ tapo „Lietuvos Metų agentūra“.

„Verslo žinių“ organizuojamuose efektyviausios rinkodaros apdovanojimuose „Password“ projektas „Mirštu, kaip noriu gyventi“ pelnė tris prizus, tarp jų – ir pagrindinį apdovanojimą, efektyviausios Metų kampanijos. Reklamos festivalyje „Adrenalinas“ kampanija buvo pripažinta geriausia socialine reklama.

„Šie metai mums – nesibaigiančių apdovanojimų metai. „Mirštu, kaip noriu gyventi“ triumfavo kone kiekvienuose apdovanojimuose, kur teikėme paraiškas. Žiuri buvo pastebėti ir kiti projektai – „Pozuoja intelektas“ bei Jaunimo linijos begėdystės kampanija. Sėkmės priežastis – taiklios įžvalgos ir kruopštus įgyvendinimas“, – išplatintame pranešime teigia Giedrė Šileikytė, „Autoriai“ vadovė. Iš viso šiemetiniame „Balticbest“ festivalyje varžėsi 208 darbai.

Vienintelį auksinį apdovanojimą į Lietuvą iš „Balticbest“ šiemet parsivežė dizaino agentūra „Godspeed“ už darbą kulinarijos knygai.

Trejus pastaruosius metus iš eilės pagrindiniu „Balticbest“ apdovanojimu – geriausios Baltijos šalių agentūros titulu džiaugėsi Lietuvos bendrovė „Milk“, 2014 m. šis titulas taip pat buvo atitekęs lietuviams – „Not Perfect | Y&R Vilnius“.

„Milk“, kaip teigia festivalio organizatoriai, šiemet padarė metų pertrauką ir „Balticbest“ darbų neteikė. Agentūra šiemet nedalyvavo ir lietuviškos reklamos festivalyje „Adrenalinas“.

„Balticbest“ festivalyje geriausių agentūrų reitingas skaičiuojamas atsižvelgiant ne tik į čia pateiktus darbus, bet ir laimėjimus vietiniuose festivaliuose, kaip pavyzdžiui „Adrenalinas“, „Kuldmuna“, „Golden Drum“, „White Square“ ir pan., taip pat ir į apdovanojimus ar patekimą tarp finalininkų Europos ar pasaulio reklamos festivaliuose, tokiuose kaip „Cannes Lions“, „Epica“, „Clio“ ir t.t.

Nuo šių metų „Balticbest“ galėjo dalyvauti ne tik Baltijos regiono, bet kitos Europos šalys, kurių gyventojų skaičius neviršija 5 mln. Paraiškas šiemet teikė Lietuva, Latvija, Estija, Kroatija, Malta, Gruzija, Airija.

52795
130817
52791