2018-04-30 14:12

Dainuojančios „Eurovaistinės“ ir „Senukų“ reklamos: popsą peikia, bet įsimena

VŽ koliažas
VŽ koliažas
Labiausiai vartotojams įsiminusi šio pavasario reklama – šmaikštus „Tele2“ klipas. Labiausiai patikusiųjų sąrašo viršuje – „Lidl“ velykiniai pasiūlymai.

Pasak Mindaugo Liaudenskio, periodiškai reklamų tyrimus atliekančios bendrovės „Synopticom Ad Research“ vadovo, dvi labiausiai įsiminusios reklamos, kaip įprasta – „Tele2“, didžiausios reklamos užsakovės Lietuvoje.

Šį kartą tarp reklamos lyderių pateko ne tik serialas „La Familia“ su restorane apsilankiusia mafijos šeima, bet ir „Tele2“ inovacijų biuro su Arnoldu Lukošiumi priešakyje sprendimas pakelti namą oro balionu ir taip patikrinti „Tele2“ namų interneto stiprumą visoje Lietuvoje.

52795
130817
52791