Dainuojančios „Eurovaistinės“ ir „Senukų“ reklamos: popsą peikia, bet įsimena

Pasak Mindaugo Liaudenskio, periodiškai reklamų tyrimus atliekančios bendrovės „Synopticom Ad Research“ vadovo, dvi labiausiai įsiminusios reklamos, kaip įprasta – „Tele2“, didžiausios reklamos užsakovės Lietuvoje.
Šį kartą tarp reklamos lyderių pateko ne tik serialas „La Familia“ su restorane apsilankiusia mafijos šeima, bet ir „Tele2“ inovacijų biuro su Arnoldu Lukošiumi priešakyje sprendimas pakelti namą oro balionu ir taip patikrinti „Tele2“ namų interneto stiprumą visoje Lietuvoje.
Tik iki rugsėjo 30 d.
fiziniams asmenims nuo 18 Eur/mėn.
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai