2018-02-09 11:23

Dar vienas pokytis reklamos agentūrų pasaulyje

Ignas Kozlovas, kūrybinės agentūros „Folk“ vadovas. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Ignas Kozlovas, kūrybinės agentūros „Folk“ vadovas. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Kūrybinė agentūra „Folk“ prisijungė savo steigėjos reklamos agentūros „Milk“ dizaino skyrių ir nuo šiol koncentruosis į ženklodaros, pakuočių ir vartotojų patirties kūrimą.

„Rinkoje per pastaruosius metus matome ne vieną susijungimą. Atėjo laikas, kad agentūros koncentruojasi ten, kur yra iš tiesų stipriausi. Negali būti geras visur“, – kalba Ignas Kozlovas, kūrybinės agentūros „Folk“ vadovas ir akcininkas.

„Folk“ buvo įsteigta 2014 m. pabaigoje, agentūros akcijas bemaž lygiomis dalimis dalijasi agentūra „Milk“ ir p. Kozlovas.

52795
130817
52791