Birštone – tarptautinis viešbučių gigantas

Publikuota: 2017-12-11
„Accor“ tinklo nuotr.
svg svg
„Accor“ tinklo nuotr.

Birštono kurorto viešbutis „Royal SPA Residence“ tampa tarptautinio tinklo „AccorHotels“ dalimi.

Po rekonstrukcijos 2019 m. Birštono viešbutis pakeis pavadinimą į „Mercure Birštonas Royal SPA Hotel“. Franšizės sutartis yra pasirašyta su Lenkijos „Orbis Hotel Group“, kuri regione atstovauja savo akcininkę Prancūzijos „AccorHotels“.

„Mercure Birštonas Royal SPA Hotel“ – jau šeštasis grupei priklausantis viešbutis Lietuvoje.

Vilniuje veikia „Novotel“, „ibis Styles Vilnius“, „ibis“ – Kaune ir Klaipėdoje, „Mercure“ – Marijampolėje.

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

Dar vienas šiuo metu statomas Vilniuje, Rinktinės ir Šeimyniškių gatvių sankirtoje. Čia kitąmet duris turėtų atverti „Ibis“ prekės ženklo viešbutis.

Pagrindiniai „AccorHotels“ prekės ženklai: prabangos segmento viešbučių tinklai „Raffles“, „Sofitel“ „MGallery by Sofitel“, „Pullman“ ir kt., aukštesnės kategorijos viešbučiai: „25hours“, „Novotel“, „Mercure“, „Adagio“ ir kt., ekonominės klasės: „JO&JOE“, „ibis“, „ibis Styles“, „ibis budget“.

„Accor Hotels“ jungia daugiau nei 4.100 viešbučių 95 šalyse.

„Orbis Hotel Group“ yra didžiausias viešbučių tinklas Rytų Europoje ir valdo 120 viešbučių. „Orbis Hotel Group“ yra vienintelis visų „Accor Hotels“ prekių ženklų licencijos teikėjas 16 valstybių, tarp jų – Lietuva, Latvija, Estija, Bosnija ir Hercegovina, Bulgarija, Kroatija, Čekija ir t.t.

Žinomas prekių ženklas

„Mercure“ viešbučių tinklas – stiprus ir žinomas prekės ženklas Europoje, gerai pažįstamas tarp verslo ir poilsio keliautojų. Lietuvos ekonomika šiuo metu labai sparčiai auga, tad su šia ilgalaike partneryste, mes taip pat norime pasinaudoti tokia verslo aplinka“, – tinklo išplatintame pranešime teigia Frankas Reulis, „Orbis Hotel Group“ verslo vystymo vadovas rytų Europos šalyse.

Iš viso šiuo metu yra 750 „Mercure“ tinklo viešbučių 58 šalyse. Tai nestandartizuotas „AccorHotels“ prekės ženklas.

Strateginis žingsnis

Rimantas Šimkevičius, „Royal SPA Residence“ vadovas, kalba, kad tapimas tarptautinio tinklo dalimi – strateginis viešbučio valdytojų sprendimas.

„Priklausydami tarptautiniam tinklui, jo rezervavimo ir lojalumo programoms, sustiprinsime savo pozicijas rinkoje. Taip tikimės daugiau pritraukti užsienio turistų ir nebebūti taip stipriai priklausomi nuo vietos keliautojų. Pasirašyta bendradarbiavimo sutartis atveria ir naujas galimybes augti ir tobulėti mūsų darbuotojams“, – priduria p. Šimkevičius. Tai bus pirmasis tarptautinis viešbučių tinklas Birštono kurorte.

nuotrauka::1

Atnaujins SPA zoną

Į „Mercure Birštonas Royal SPA Hotel“ rekonstrukciją investuos šiemet vasarį registruotos UAB „Royal SPA Hotel“ akcininkas – JAV lietuvis Viktoras Gediminas Gruodis, valdantis 100% šios įmonės akcijų.

Investicijos sieks apie 3 mln. Eur. Bus atnaujinti kambariai, restoranas, gerokai išaugs SPA ir baseino zona.

Ilga istorija

„Royal SPA Rezidence“ anksčiau priklausė bankrutavusiai UAB „Senjorų rezidencija“.

VŽ ne kartą rašė, kad Amerikos lietuvis Viktoras Gediminas Gruodis 2004 m. investavo į „Senjorų rezidenciją“, 80 vietų privatų pensioną Birštone. Tačiau bandymas Birštone sukurti senjorų oazę nepavyko.

Po 2008 m. pasaulinės finansų krizės įstaiga bankrutavo, buvo nutrauktos 32 sutartys, daugiausia su JAV ir Kanados lietuviais, ketinusiais praleisti savo aukso amžių gimtinėje. Tačiau bendrovė visą tą laiką veiklą tęsė kaip bankrutuojanti (BUAB).

2017 m. pradžioje paskelbta, kad Birštone esantis kompleksas „Royal SPA Residence“ parduodamas varžytinėse.

Tačiau varžytinės neįvyko – šią vasarą visas kompleksas nenutraukiant vykdomos viešbučio veiklos buvo parduotas didžiausiam kreditoriui p. Gruodžiui už didesnę nei kreditorių komiteto nustatytą kainą.

Su nauja viešbučio valdytojų komanda „Royal SPA Hotel“ pastaruosius metus sėkmingai auga.

nuotrauka::2

2016 m. bendrovės pajamos buvo 28,4% didesnės nei ankstesniais ir viršijo 3 mln. Eur. Atitinkamai pelnas išaugo nuo 72.642 Eur 2015 m. iki 155.326 Eur 2016 m. Svečių stygiumi „Royal SPA Rezidence“, kaip ir dauguma Birštono apgyvendinimo įstaigų, nesiskundžia ir šiemet. Šią vasarą užimtumas siekė 83% – buvo 7 proc. punktais didesnis nei pernai vasarą.

Per šių metų sausį–rugpjūtį užimtumas didėjo beveik 15 proc. punktų, iki 75%, o lovadienių skaičius išaugo 23%.

FOTOGALERIJA Į Birštoną vilioja „Accor Hotels“ viešbučių tinklą (18 nuotr.)

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Tema „Rinkodara“
„Man ne dzin“ ženklo dilema: kaip išnarplioti viešosios tvarkos pinkles Premium

Po pakartotinės ekspertizės Valstybiniame patentų biure (VPB) buvo įregistruotas Lietuvos jaunimo...

Rinkodara
2022.06.27
VMI patikrinimai parodė, kad kaip atsargos apskaitytos prekės iš tiesų jau parduotos

Valstybinė mokesčių inspekcija (VMI), patikrinusi įmonę, ne vienerius metus buhalteriškai kaupusią maisto...

Prekyba
2022.06.27
Kaip įvertinti, ar jūsų pasiūlymas yra konkurencingas Premium

Neringa Petrauskaitė, UAB „We Are Marketing“ strategė, partnerė, sako, kad kai kalbame apie pardavimus,...

Rinkodara
2022.06.26
Lietuvos kūrėjai pelnė sidabrą Europos dizaino apdovanojimuose

Europos dizaino apdovanojimuose (angl. European Design Awards) šiemet Lietuvai atiteko du sidabro...

Rinkodara
2022.06.24
Pernai Lietuvoje kas aštunta žiniasklaidos priemonė buvo valdoma politikų 2

68 politikai, valstybės tarnautojai bei jų sutuoktiniai pernai Lietuvoje valdė 129 arba kas aštuntą...

Rinkodara
2022.06.23
Prie „Audimo“ rinkodaros vairo – nauja vadovė Premium

Tatjana Rudienė tapo UAB „Audimas Brand“ rinkodaros vadove. Prieš tai ji buvo ilgametė mineralinio vandens...

Rinkodara
2022.06.23
Interneto reklama karo akivaizdoje: mažėjo NT komunikacijos, sprogo kelionių pasiūla Premium

Per pirmuosius 4 šių metų mėnesius reklamos kiekius skaitmeninėje erdvėje labiausiai didino mobiliojo ryšio,...

Rinkodara
2022.06.22
„Vinted“ pristato siuntimo paslaugų verslą, M. Mikuckas atsitraukia nuo kasdienės veiklos įmonėje 12

„Vinted“ grupė, valdanti didžiausią Europoje internetinę naudotų mados prekių tarpusavio prekybos platformą...

Inovacijos
2022.06.22
„Kanų liūtuose“ – karšta lietuvių sėkmė

Didžiausiame ir svarbiausiame kūrybiškumo festivalyje pasaulyje „Kanų liūtai“ vaizdo meno gamybos...

Rinkodara
2022.06.22
„Nordcurrent“ rinkodaros vadovas S. Stūrys: žaidimų industrija jau varžosi su pramonės gigantais Premium

Didžiausia Lietuvoje žaidimų kūrimo ir leidybos įmonė „Nordcurrent“ šiemet planuoja 110 mln. eurų apyvartą.

Inovacijos
2022.06.22
„Kanų liūtuose“ varžosi 15 reklamos darbų iš Lietuvos

Birželio 20–24 d. vykstančiame didžiausiame ir svarbiausiame kūrybiškumo festivalyje pasaulyje „Kanų liūtai“...

Rinkodara
2022.06.20
Spaudos, radijo ir televizijos rėmimo fondą turėtų pakeisti naujas Medijų rėmimo fondas

Kultūros ministerijos siūlomas steigti Medijų rėmimo fondas galės skirti paramą ne tik leidiniams, bet ir...

Rinkodara
2022.06.20
Agentūros „Influenceriai.lt“ apyvarta pernai augo beveik 50%

Specializuotos nuomonės formuotojų rinkodaros agentūros „Influenceriai.lt“ pardavimo pajamos praėjusiais...

Rinkodara
2022.06.20
Lietuvos pašto viražai: kartais augančios pristatymo kainos – šantažas leidėjams Premium

Lietuvos paštas (LP) antrus metus iš eilės kelia leidinių prenumeratos pristatymo kainas miestuose. Pernai...

Rinkodara
2022.06.20
Daug Lietuvos gyventojų net nežino, kiek turi paskyrų internete 1

Lietuvoje daug žmonių nežino, kiek yra susikūrę paskyrų internete, atskleidė kibernetinio saugumo bendrovės...

Rinkodara
2022.06.19
Ant Japonijos skrydžių bendrovės „Zipair Tokyo“ lėktuvų neliks „Z“ simbolio

Japonijos pigių skrydžių bendrovė „Zipair Tokyo Inc.“ pranešė, kad, siekdama išvengti nesusipratimų,...

Rinkodara
2022.06.19
„JCDecaux Nurture“ – nauja programa startuoliams

Pasaulinė lauko reklamos bendrovė „JCDecaux“ ir Lietuvoje pristato specialią platformą startuoliams, kuri...

Rinkodara
2022.06.19
„YouTube“ įgauna pagreitį kovoje prieš „TikTok“

Trumpų vaizdo įrašų platformą „YouTube Shorts“ kasdien žiūri daugiau nei 1,5 mlrd. vartotojų, šią savaitę...

Inovacijos
2022.06.19
Lietuviai nepasitiki socialiniais tinklais, tačiau negalėtų be jų gyventi

Daugiau kaip pusė lietuvių naujienas sužino socialiniuose tinkluose, bet jais pasitiki vos 9%. Nors net 76%...

Rinkodara
2022.06.19
Inovacija mažmeninėje prekyboje: kaip rasti ryšį tarp fizinių pirkėjų ir pagauti juos internete Premium

Šalies mažmeninėje rinkoje startuoja inovacija, kuri sujungia fizinę prekybą ir realius vartotojų apsipirkimo...

Rinkodara
2022.06.19

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku