2017-11-28 10:48

„Iki“ komunikacijos žingsnis neliko nepastebėtas

Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Prekybos tinklas „Iki“ savo pasibaigusiai socialinei akcijai „Gera kaina – Geras darbas“ deda pliusą – pavyko ir surinkti nemenką sumą, ir pelnyti vartotojų simpatijų, ir pralaužti neigiamas visuomenės nuostatas.

Akcijos metu „Iki“ pirkėjai galėjo rinktis iš 8–12 tinklo prekių, ir sumokant už jas 1 Eur daugiau, pastarąjį paaukoti „Maisto bankui“.

Prekybos tinklo akcijoje sudalyvavo beveik 250.000 pirkėjų, kurie vidutiniškai paaukojo po 1,2 Eur, o iš viso surinkta daugiau nei 300.000 Eur.

52795
130817
52791