2017-06-07 09:00

E. parduotuvių rinkodara Lietuvoje per daug kukli

Lietuviškoms e. parduotuvėms reikėtų daugiau įdėti pastangų svetainės srauto lankytojus verčiant prenumeratoriais ir geriau išnaudoti automatizuotų laiškų galimybes. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Lietuviškoms e. parduotuvėms reikėtų daugiau įdėti pastangų svetainės srauto lankytojus verčiant prenumeratoriais ir geriau išnaudoti automatizuotų laiškų galimybes. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Nors vis daugiau prekių vartotojai ieško ir perka internete, koja kojon su šia tendencija žengia ir verslai, tačiau ne visos potencialios galimybės yra pasitelkiamos.

Kaip rodo atliktas tyrimas, dvejus metus iš eilės analizuojantis lietuviškų e. parduotuvių rinkodaros veiksmus, verslai e. pašto kanalą dažniausiai naudoja tik periodiniams ir masiniams naujienlaiškiams siųsti, o sudėtingesnių rinkodaros elementų, kurie galėtų padidinti pardavimą, vis dar netaiko.

52795
130817
52791