2017-05-23 20:26

Pokyčių pamokos: „Telia“, „Circle K“ ir „Luminor“

Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Lietuva šiemet sulaukė net kelių didelių prekių ženklų atsinaujinimo: „Teo“ ir „Omnitel“ virto „Telia“, „Statoil“ degalinės matuojasi ženklą „Circle K“, o „Nordea“ ir DNB bankai po tam tikro laiko turėtų tapti „Luminor“. Rinkodaros ekspertai šiuos pokyčius vertina nevienareikšmiškai.

Tai, kad pokyčius dažniausiai lydi neigiamos vartotojų emocijos ar nepasitenkinimas, neturėtų stebinti, o norint sušvelninti padėtį, svarbu aiškiai, išsamiai ir nuosekliai laikytis komunikacijos sekos ir į procesą įtraukti darbuotojus. Svarbu darbuotojams skirti pereinamąjį laikotarpį, kad pirmiausia darbuotojai susigyventų su pokyčiais.

Kristina Maikštėnienė, ISM Ekonomikos ir vadybos universiteto Rinkodaros strategijos ir valdymo programų vadovė, pabrėžia, kad prekių ženklų keitimą galima suskirstyti į dvi kategorijas.

52795
130817
52791