Pokyčių pamokos: „Telia“, „Circle K“ ir „Luminor“

Tai, kad pokyčius dažniausiai lydi neigiamos vartotojų emocijos ar nepasitenkinimas, neturėtų stebinti, o norint sušvelninti padėtį, svarbu aiškiai, išsamiai ir nuosekliai laikytis komunikacijos sekos ir į procesą įtraukti darbuotojus. Svarbu darbuotojams skirti pereinamąjį laikotarpį, kad pirmiausia darbuotojai susigyventų su pokyčiais.
Kristina Maikštėnienė, ISM Ekonomikos ir vadybos universiteto Rinkodaros strategijos ir valdymo programų vadovė, pabrėžia, kad prekių ženklų keitimą galima suskirstyti į dvi kategorijas.
Tik iki rugsėjo 30 d.
fiziniams asmenims nuo 18 Eur/mėn.
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai