Šūkių lenktynės: „Lidl“ šuolis ir „Maximos“ viražai

76% vartotojų teigė, kad žino (primintinis žinomumas) šūkius „Mažų kainų vaistinė“ („Camelia“), 74% „Praktiški žmonės renkasi“ („Norfa“), ant trečiojo laiptelio rikiuojasi „Iki“ su šūkiu „Mes visi mylim maistą“ (66%), rodo bendrovės „Rait“ prekių ženklų šūkių žinomumo tyrimas. Jame buvo analizuoti 30-ies prekių ženklų šūkiai.
Dovilė Radavičiūtė, tyrimų bendrovės „Rait“ direktorė, teigia, kad dažnai verslai kelia klausimą, ar reikia šūkio.
Tik iki rugsėjo 30 d.
fiziniams asmenims nuo 18 Eur/mėn.
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai