2017-05-03 11:37

Šūkių lenktynės: „Lidl“ šuolis ir „Maximos“ viražai

VŽ montažas
VŽ montažas
Labiausiai vartotojams yra įsiminę „Camelios“ vaistinių ir prekybos tinklo „Norfa“ prekių ženklų šūkiai. Didžiausiu spontaniniu žinomumu išsiskiria „Lidl Lietuvos“ šūkis, o daugiausia kitų prekių ženklų asociacijų susirenka „Maxima“.

76% vartotojų teigė, kad žino (primintinis žinomumas) šūkius „Mažų kainų vaistinė“ („Camelia“), 74% „Praktiški žmonės renkasi“ („Norfa“), ant trečiojo laiptelio rikiuojasi „Iki“ su šūkiu „Mes visi mylim maistą“ (66%), rodo bendrovės „Rait“ prekių ženklų šūkių žinomumo tyrimas. Jame buvo analizuoti 30-ies prekių ženklų šūkiai.

Dovilė Radavičiūtė, tyrimų bendrovės „Rait“ direktorė, teigia, kad dažnai verslai kelia klausimą, ar reikia šūkio.

52795
130817
52791