2017-04-25 16:32

Kritika ir „Teliai“, ir „Lidl“, arba etikos vingiai

Agnė Dulskienė, reklamos agentūros „TBWA \ Vilnius“ vadovė: „Ilgalaikėje perspektyvoje laimi įmonės, kurios savo konkursuose skelbia paprastas ir aiškias sąlygas. Paprastumas yra lygu aiškumui, aiškumas – skaidrumui, skaidrumas – verslo sėkmei.“ Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Agnė Dulskienė, reklamos agentūros „TBWA \ Vilnius“ vadovė: „Ilgalaikėje perspektyvoje laimi įmonės, kurios savo konkursuose skelbia paprastas ir aiškias sąlygas. Paprastumas yra lygu aiškumui, aiškumas – skaidrumui, skaidrumas – verslo sėkmei.“ Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Su naujais komunikacijos partneriais prie bendrų darbų slenksčio stoja „Telia Lietuva“, netrukus reklamos konkurso nugalėtojus turėtų paskelbti ir „Lidl Lietuva“. Didžiųjų reklamos užsakovų konkursai apnuogino rinkos žaizdas ir dar kartą paskatino pakalbėti apie etikos ir skaidrumo standartus juos rengiant.

Į tokią diskusiją pakvietė jungtinis komunikacijos ir rinkodaros asociacijų tandemas: Lietuvos marketingo asociacija „LiMA“, Ryšių su visuomene agentūrų asociacija RSVA ir Lietuvos komunikacijos agentūrų asociacija KOMAA. Kartu jos pasiūlė padiskutuoti tema „Kaip nupirkti kūrybinį sprendimą? Agentūrų konkursai: ar tikrai laimi geriausias?“

Paulius Tamulionis, RSVA atstovas ir komunikacijos agentūros „Idea prima“ direktorius, pabrėžia, kad šiemetinis dviejų didžiųjų telekomunikacijų bendrovių „Telia Lietuva“ ir „Tele2“ apsišaudymas dėl vykusių konkursų suvienijo rinką.

52795
130817
52791