2017-01-25 09:54

Nauja iniciatyva: svarbu klientas, o ne finansai

Vaidas Žagūnis, SEB banko valdybos narys, Mažmeninės bankininkystės tarnybos direktorius: „Ši iniciatyva – pažangus ir visiškai netradicinis eksperimentas siekiant įvertinti klientų pasitenkinimo svarbą.“ Asmeninio archyvo nuotr.
Vaidas Žagūnis, SEB banko valdybos narys, Mažmeninės bankininkystės tarnybos direktorius: „Ši iniciatyva – pažangus ir visiškai netradicinis eksperimentas siekiant įvertinti klientų pasitenkinimo svarbą.“ Asmeninio archyvo nuotr.
Nuo šių metų pradžios du SEB banko skyriai dalyvauja bandomajame projekte, kurio metu jų veikla vertinama tik pagal vieną rodiklį – klientų lūkesčių ir poreikių patenkinimo rodiklį (NPS).

Skyrių komandos, dalyvaujančios eksperimente, visus metus nežinos kitų savo padalinio rezultatų, pavyzdžiui, finansinių – kiek uždirba pajamų ar kiek parduoda paslaugų. Darbuotojai turės tik vieną tikslą – siekti, kad klientai būtų patenkinti SEB paslaugomis, suteiktomis skyriuje.

Vaidas Žagūnis, SEB banko valdybos narys, Mažmeninės bankininkystės tarnybos direktorius, teigia, kad paprastai vertinant skyriaus ar įmonės darbo rezultatus didelis dėmesys skiriamas finansiniams rezultatams, tačiau ilguoju laikotarpiu finansinius rezultatus lemia klientų pasitenkinimas ir tai, kaip jie vertina įmonės teikiamas konsultacijas, paslaugas, produktus, t. y. jei klien­tai patenkinti ir grįžta ar net rekomenduoja kitiems, gerėja ir finansiniai rezultatai.

52795
130817
52791