Nauja iniciatyva: svarbu klientas, o ne finansai

Skyrių komandos, dalyvaujančios eksperimente, visus metus nežinos kitų savo padalinio rezultatų, pavyzdžiui, finansinių – kiek uždirba pajamų ar kiek parduoda paslaugų. Darbuotojai turės tik vieną tikslą – siekti, kad klientai būtų patenkinti SEB paslaugomis, suteiktomis skyriuje.
Vaidas Žagūnis, SEB banko valdybos narys, Mažmeninės bankininkystės tarnybos direktorius, teigia, kad paprastai vertinant skyriaus ar įmonės darbo rezultatus didelis dėmesys skiriamas finansiniams rezultatams, tačiau ilguoju laikotarpiu finansinius rezultatus lemia klientų pasitenkinimas ir tai, kaip jie vertina įmonės teikiamas konsultacijas, paslaugas, produktus, t. y. jei klientai patenkinti ir grįžta ar net rekomenduoja kitiems, gerėja ir finansiniai rezultatai.
Tik iki rugsėjo 30 d.
fiziniams asmenims nuo 18 Eur/mėn.
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai