2015-06-22 06:00

Meškerę reikia mokėti užmesti

Šiais laikais sąlygos verslui kurti kaip niekada palankios. Informacijos, kaip ir nuo ko pradėti, apstu, galimybių be didelių investicijų pasiekti vartotoją – irgi yra: tam puikiai pasitarnauja elektroninės prekybos platformos, o feisbuką kone kiekvienas pradedantysis išnaudoja kaip pirminį – dažnai ir kaip pagrindinį – reklamos kanalą. Svarbu ir tai, kad įdomia verslo idėja galima sudominti įmonių ir rizikos kapitalo fondų atstovus, kurie, įžvelgdami perspektyvų, ne tik skirs lėšų, kad mintis greičiau ir lengviau taptų kūnu, bet ir prisidėtų naudingais patarimais, leidžiančiais verslui kuo stipriau atsistoti ant kojų.

Pastaraisiais mėnesiais renginių, kur svajojantys apie savo verslą subrandintą idėją pateikė profesionalų teismui, buvo gausu. Gegužę vyko du technologinės ir inžinerinės pakraipos studentų darbų konkursai: Kauno technologijos universiteto „Technorama“ ir Vilniaus universiteto studentų organizuojamo konkurso „Idėja“ finalas. Šį mėnesį Vilniaus dailės akademijos studentai, pristatydami idėjas, taip pat demonstravo, kad „startuolius“ gali kurti ir dizaineriai. Kaune vyko 12 savaičių trukusio projekto „Išmani moteris“ finalas, kuriame moterų verslo idėjas vertino ir patarimus, kaip jas dar vertėtų patobulinti, dosniai dalijo patyrę verslininkai ir rizikos kapitalo atstovai. Ir jie neneigia, kad kai kurie verslo planai ne tik verti dėmesio, bet ateityje gali sulaukti ir finansinių injekcijų.

52795
130817
52791