2025-08-16 11:30

IKEA Kinijoje investuoja į plastiko perdirbimo įmonę, ėmė prekiauti platformoje JD.com

Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Švedijos mažmeninės prekybos tinklas IKEA plečia savo veiklą trečiųjų šalių internetinėse platformose Kinijoje. Praėjusį penktadienį Vakarų mažmenininkė atidarė savo e. parduotuvę Kinijos e. platformoje JD.com, o IKEA įmonė „Ingka Investments“ žengė į pakuočių perdirbimo verslą „Re-mall“.

Šiuo metu „Ingka Group“, valdančios IKEA, apyvartos struktūroje pajamos iš Kinijos sudaro 3,5% ir jau kurį laiką išlieka stabilios. Panaši dalis – tiek 2023–2024 finansiniais metais, tiek ankstesniais. Spalį įmonė turėtų skelbti 2024–2025 finansinių metų, kurie baigsis rugpjūčio 31 d., rezultatus. Tada bus matyti, kuriuose regionuose švedų milžinė stiprėjo, o kol kas matyti, kad bendrovė vis aktyvesnių žingsnių imasi Azijoje.

Gal dažniau girdime europiečių nuogąstavimus dėl kinų e. prekybininkų aktyvumo Vakaruose, nusiskundimų dėl jų agresyvios kainodaros, bandymų apeiti reguliavimą. Tačiau ne tik jie ieško naujų augimo galimybių. Vakarų mažmeninės prekybos tinklai taip pat eksperimentuoja su naujais formatais ir kanalais, siekdami užimti didesnę rinkos dalį, ir ne išimtis – žingsniai labai konkurencingoje Kinijos elektroninės prekybos rinkoje.

52795
130817
52791