„Pepco“ fenomenas: 18-oje šalių – ta pati prekė už tą pačią kainą
Erika Maželienė, „Pepco“ operacinės veiklos vadovė Baltijos šalims, teigia, kad per tuos 8-erius metus išgyveno įvairius iššūkius nuo karantino iki pašonėje vykstančio karo ir nestabilios geopolitinės situacijos.
„Nepaisant to, nuosekliai auginome savo parduotuvių tinklą. Mūsų pajamos per 5-erius m. išaugo nuo 25 mln. Eur iki bemaž 90 mln. Eur, o pelningumas siekia apie 16%. Kaip to pavyko pasiekti? Sėkmės receptas – trys pagrindiniai ingredientai. Pirmiausia tai – efektyvi plėtros strategija, drąsiai žengiant į regionus, maža prekių kaina ir gera kokybė. Trečia – išpildyti klientų poreikiai“, – vardina E. Maželienė.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai