2025-05-29 05:45

„Pepco“ fenomenas: 18-oje šalių – ta pati prekė už tą pačią kainą

Prieš aštuonerius metus į Lietuvą įžengęs Vidurio ir Rytų Europos regione veikiantis mažų kainų tinklas „Pepco“ šiemet Lietuvoje planuoja jau 100-ąją parduotuvę, o bendrai Baltijos šalyse jungs 200. Savo sėkmę prekybininkai grindžia trimis strateginiais žingsniais.

Erika Maželienė, „Pepco“ operacinės veiklos vadovė Baltijos šalims, teigia, kad per tuos 8-erius metus išgyveno įvairius iššūkius nuo karantino iki pašonėje vykstančio karo ir nestabilios geopolitinės situacijos.

„Nepaisant to, nuosekliai auginome savo parduotuvių tinklą. Mūsų pajamos per 5-erius m. išaugo nuo 25 mln. Eur iki bemaž 90 mln. Eur, o pelningumas siekia apie 16%. Kaip to pavyko pasiekti? Sėkmės receptas – trys pagrindiniai ingredientai. Pirmiausia tai – efektyvi plėtros strategija, drąsiai žengiant į regionus, maža prekių kaina ir gera kokybė. Trečia – išpildyti klientų poreikiai“, – vardina E. Maželienė.

52795
130817
52791