2024-09-23 15:00

Paieškos funkcijos e. svetainėse: kaip lengviau atspėti, ko ieškos klientas

Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Konversijos rodikliui didelę įtaką daro tai, kaip gerai veikia e. parduotuvės paieškos funkcija. Jei klientui nesiseks surasti ieškomos prekės iš pirmo bandymo, tikėtina, kad jis pamėgins formuluoti užklausą kitais žodžiais, bet gali būti ir taip, kad savo paieškas tęs jau pas konkurentą. Prekybininkai išbando įvairius būdus, lengvinančius prekių paiešką.
  • Tyrimas: 68% respondentų įsitikinę, kad daugelio svetainių paieškos funkcijas reikėtų atnaujinti.
  • „Pigu“ pastaruoju metu daugiausia dėmesio skiria pasiūlymams personalizuoti.
  • „Topo centro“ e. parduotuvėje įdiegtas „SearchNode“ („Nosto“) prekių paieškos variklis.
  • „Barbora“ atnaujina daugelį dizaino elementų ir gerina specialių poreikių turinčių vartotojų patirtį.
  • „Varlėje“ naudojamas „Elasticsearch“ paieškos variklis, kurį konfigūruoja patys įmonės specialistai.
  • Nors nauja „Assorti“ e. svetainė pradėjo veikti tik praeitų metų pabaigoje, visos funkcijos jau pagerintos.

Kiekvieno pirkėjo patirtis ieškant jį dominančios prekės skirtinga: vieni mėgsta vesti į paieškos langelį prekės pavadinimą, kiti naudojasi parduotuvės siūlomu prekių kategorijų medžiu. Suprasdamos, kokią didelę įtaką pardavimams daro tinkamas prekių aprašymas ir skirstymas, kai kurios bendrovės tyrinėja pirkėjų įpročius ir siūlo prekybininkams savo kompetencijas. 

52795
130817
52791