„About You“ ir „Zalando“ apyvartos Lietuvoje rodo susiformavusią klientų bazę

- Užsienio e. prekybos drabužiais platformos Lietuvoje išlaiko solidžias pozicijas.
- Valstybės duomenų agentūros duomenimis, 2024 m. sausį–birželį, palyginti su praėjusių metų pirmuoju pusmečiu, e. prekyba augo 9,2%.
- Ekspertas: kreipkite investicijas į e. sprendimus mobiliesiems.
Drabužių prekybos lyderės Baltijos šalyse „Aprangos“ grupės pardavimo pajamos iš e. prekybos 2024 m. pirmąjį pusmetį sudarė 22,6 mln. Eur su pridėtinės vertės mokesčiu (PVM) ir buvo 24,2% didesnės nei pernai per šešis mėnesius, kai ši suma siekė 18,2 mln. Eur, o jos lyginamasis svoris bendroje apyvartoje, palyginti su tuo pačiu praeitų metų laikotarpiu, padidėjo nuo 12,3% iki 14%.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai